abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:21:15 #61
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_42635582
(kippen)grillworst, kipfilet (met tiunkruiden), vis (tonijn/zalm), pindakaas, chocoladepasta, kazen/smeerkazen, kokosbrood, stroop, bebogeen, sla, tomaat, ei, rundvleeswaren, salades....

er is meer dan genoeg.

En duurder ?
Eet jij iedere dag (eentoning) varkensvlees op je boterham ?

Ik ga er eigenlijk van uit dat mensen die wel varkensvlees eten dat ook niet op iedere boterhamdoen... zeg gemiddeld 1 boterham per dag of 1 per twee dagen met varkensvlees ?
Vervang dat door 1 van de bovenstaande producten en je zal niet veel duurder uit zijn per week/maand.

(tenzij het varkensvlees dus je basisvoedsel is, maar zoals ik al zei.. daar ga ik niet van uit)
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_42641435
De Turkse mensen die ik ken eten gewoon brood bij hun ontbijt met allerlei zoetwaren (honing, jam, etc.), plakjes goudse kaas, vleeswaren die halal zijn en bijv. nog aanvulling met ei, fetakaas, olijven. In Turkije zelf eet men anders qua ontbijt, maar ik kan me voorstellen dat als je hier lang (lees: je hele leven) woont, dat je dan ook sommige dingen overneemt van Nederlanders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')