De zusjes en slapen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jeroen gaat ook zeker niet kunnen slapen, maar de zusjes willen dat wel natuurlijk.
en ik ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:07 schreef Morwen het volgende:
Jeroen vindt het jammer dat Marlies niet op de bank zit![]()
Ja het bestaat ook wel hoor. Maar ik denk nou niet echt dat dat jongetje bij Sabrina in de kelder die ziekte had.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tijdje terug eens op tv gezien (geen film)
Ik ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:07 schreef Morwen het volgende:
Jeroen vindt het jammer dat Marlies niet op de bank zit![]()
Ik gok op een half uurtje en dan is het muisstilquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:08 schreef chas het volgende:
[..]
De zusjes en slapen?
Ben je mal! De lullen nog wel heel lang door.....
om te kunnen en willen kletsen!
Sjees, wat een mutsten zijn dat toch!
Echt kakkelende kippen!
nee lijkt me ook sterk. Maar wilde alleen maar aanhalen dat het wel zou kunnen. En dat de opmerking van "is sa een soort dutroux" mij wat te ver gingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:10 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ja het bestaat ook wel hoor. Maar ik denk nou niet echt dat dat jongetje bij Sabrina in de kelder die ziekte had.
iets eerder op de streams helaasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik gok op een half uurtje en dan is het muisstil![]()
sorry, drukte op t verkeerde knopjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:19 schreef Morwen het volgende:
Een trio in de prinsessenkamer die we niet mogen zien ofzo![]()
Doe die streams eens aan![]()
Doe je poezelige vingertje eens nuttig gebruiken dan en gooi die zooi terug aanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:20 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
sorry, drukte op t verkeerde knopje![]()
Zal zien of ik ze nog aan de gang krijg, morgen ofzo. geen haast verder bij toch?![]()
SC, staat nog een suggestie voor jouquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:17 schreef Fikkert het volgende:
hier ook streams weg... dan maar ff southpark (warcraft episode!!) tussendoor http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=23722
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |