het stinkt als een gek op die kamer dus zoeken ze een excuus om ergens anders te slapen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:14 schreef jessie het volgende:
Laten ze Jeroen nu ook de hele nacht daar nog alleen?
En moet Saar nu bij Etienne omdat Mo zo graag bij Tijn wil? Dat vroeg ze toch aan dr zus? Saar kan toch gewoon bij Jeroen blijven dan? Of is dat compensatiegedrag van Mo. Zo van dan mag jij wel bij Etienne.
Ik weet niet of ik nou he wishes of she wishes moet tiepen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:16 schreef Inca het volgende:
Marcia ligt al klaar voor E10
Ja en hoe weet ie dan of er iemand aankomt en hij er snel naast moet gaan liggen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Dan kan Jeroen in zn 1tje in dat huge bed slapen.
jawel ze zijn eens komen kijken af en toequote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:19 schreef schizolientje het volgende:
Jeroen heeft vanaf een uur of 7/8 niemand gezien!
Jawel. Zowel Monique als Sabrina zijn (welliswaar héél even) wel geweest.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:19 schreef schizolientje het volgende:
De zusjes hebben/hadden het even te druk met hun vlam(metje)......quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:19 schreef schizolientje het volgende:
Vind ze al lang lekkerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:20 schreef arneaux het volgende:
Nou laat Sabrina zich volgens mij voor het goede doel aanrijden.
Is weer eens wat nieuws.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:21 schreef Bartoli het volgende:
en rik rand e10 weer aan
Trustequote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:22 schreef arneaux het volgende:
Ik hou t voor gezien. Truste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |