Nee, maar als ie dat wel verteld heeft dan snap ik Monique niet.quote:
Mo is 20 jaar getrouwd en 35????quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Ja wat wil die nu dan Mo is 20 jaar getrouwd en heeft 2 kids ow Tijn ik vlieg in je armen
vooral de dames doen dat. Heb het Jeroen, Tijn, Rik, E10 enzo weinig zien doen. Ja E10 wel eens geloof ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:05 schreef Sonique het volgende:
Doen ze allemaal zittend tanden poetsen?
Heel appart...
Heb ik volgens mij nog nooit gedaan in m'n leven...
jup, twee keer volgens mij, iig een keer toen met het feest.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:01 schreef Apache4U het volgende:
heeft ie haar verteld dat ie verliefd op haar is? Ik ben er een paar daagjes uit geweest
doe ik ook al heel mijn levenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:05 schreef Sonique het volgende:
Doen ze allemaal zittend tanden poetsen?
Heel appart...
Heb ik volgens mij nog nooit gedaan in m'n leven...
omdat ze straks Tijn z'n blanke sabel gaat slikkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:04 schreef Bartoli het volgende:
wat zit die rooie nu weer haar tanden te poetsen op de gang
Dat bedoel ik dus...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:06 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Nee, maar als ie dat wel verteld heeft dan snap ik Monique niet.
Stel ik zit in dat huis en iemand verteld me dat ze verliefd op me is en van mijn kant is dat niet zo. Dan ga ik die persoon echt geen kusjes en knuffels geven..dat maakt die verliefdheid alleen maar erger. Ik zou met die persoon net zo omgaan als met de rest. Dus ik snap Monique niet als hij haar flat-out verteld heeft dat ie verliefd op haar is.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Ja wat wil die nu dan Mo is 20 jaar getrouwd en heeft 2 kids ow Tijn ik vlieg in je armen
nee, dat zeggen veel mensen hier ja. Ze kennen elkaar 20 jaar maar ze is niet op dr 15e getrouwd ;oquote:Mo is 20 jaar getrouwd en 35????
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:07 schreef natronic het volgende:
[..]
omdat ze straks Tijn z'n blanke sabel gaat slikken
Ik snap t ook echt niet. t Is toch niet dat Monique daar rondloopt met een stok en een hond.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:06 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Nee, maar als ie dat wel verteld heeft dan snap ik Monique niet.
Stel ik zit in dat huis en iemand verteld me dat ze verliefd op me is en van mijn kant is dat niet zo. Dan ga ik die persoon echt geen kusjes en knuffels geven..dat maakt die verliefdheid alleen maar erger. Ik zou met die persoon net zo omgaan als met de rest. Dus ik snap Monique niet als hij haar flat-out verteld heeft dat ie verliefd op haar is.
Yep volgens mij wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:10 schreef T-lex het volgende:
Mo gaat bij Tijn slapen...let op!
Grinnik. Dat had ik ook al ja.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:12 schreef Sonique het volgende:
Ik schrok me dood!
Semih doet ligt aan, en ik zie een vel verlicht twee persoonsbed.
Bleek het bed van Semih en Micheline te zijn...
Ik denk meer dat ze verlieft is op verlieft zijn, en de aandacht die ze van Tijn krijgt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:10 schreef Apache4U het volgende:
ik snap het alleen als zij stiekum ook verliefd op Tijn is en dat ze nu in conflict met zichzelf is. Verstand vs Hart
Nou inderdaad. Ik denk dat Jeroen ondertussen ook wel zin heeft in een snack of wat vers drinken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:13 schreef schizolientje het volgende:
Ze zorgen ook echt lekker voor Jeroen
Dat maakt toch niet uit? Dan kan Jeroen in zn 1tje in dat huge bed slapen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:14 schreef jessie het volgende:
Laten ze Jeroen nu ook de hele nacht daar nog alleen?
En moet Saar nu bij Etienne omdat Mo zo graag bij Tijn wil? Dat vroeg ze toch aan dr zus? Saar kan toch gewoon bij Jeroen blijven dan? Of is dat compensatiegedrag van Mo. Zo van dan mag jij wel bij Etienne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |