Wat Tijn bedoelt is dat als mensen verlieft zijn op elkaar en een stelletje vormen je elkaar alles verteld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:45 schreef Lyza het volgende:
Dit gesprek gaat niet eens over verliefdheid. Het gaat erom dat Tijn het jammer vindt dat hij wél naar Monique uit als hij zich klote voelt en Monique doet dat niet. Zij vindt dat ze het zelf op moet lossen want zo is ze het gewend.
In dit geval kan ik wel begrijpen wat Tijn zegt. In een vriendschap is het ook belangrijk dat soort dingen met elkaar te delen - er van uitgaande dat zij nu vrienden zijn althans.
Ik heb het in zoverre met je eens dat Tijn ook zélf moet nadenken over wat wel en niet kan. Ik vind alleen wel dat t Tijn een beetje onmogelijk word gemaakt met de ontzettend dubbele reacties die Monique geeft. Ze claimt Tijn helemaal en als Tijn dan zélf een keer genegenheid wil is het hier te lang en daar te breed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar hij mag ook wel ff doordenken.
Niet mee eens. Dit geldt wat mij betreft net zo goed voor een gewone vriendschap dan voor "stelletjes".quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat Tijn bedoelt is dat als mensen verlieft zijn op elkaar en een stelletje vormen je elkaar alles verteld.
Mo doet dat niet, en Tijn vind dus dat de relatie maar van één kant komt...
Dit is een rode vlag voor Monique, maar die ziet ze niet (of wil ze niet zien)
Want laten we eerlijk zijn, de relatie van tijd z'n kant af gaat echt net even wat verder dan 'maatjes'
dus mo wil dat tijn bij haar zijn dingen verteld, maar zelf wil ze haar dingen niet aan tijn vertellen....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:53 schreef Apache4U het volgende:
tijn moet van monique "zijn dingetjes bij haar dumpen"... nou..dat wil ie wel :-)
Ja, daar heb je ook gelijk in.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind alleen wel dat t Tijn een beetje onmogelijk word gemaakt met de ontzettend dubbele reacties die Monique geeft. Ze claimt Tijn helemaal en als Tijn dan zélf een keer genegenheid wil is het hier te lang en daar te breed.
En DAAR draait alles dus om, ze wil in alles z'n maatje zijn, maar andersom is ze een oester. Gaat nooit werken, dus we zullen het nog wat weekjes moeten aanzien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:55 schreef Fruitloops het volgende:
[..]
dus mo wil dat tijn bij haar zijn dingen verteld, maar zelf wil ze haar dingen niet aan tijn vertellen....
Die willen ze ook niet meer terug. Je moet wat als je geen wc papier hebt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:57 schreef T-lex het volgende:
Denk dat de zusjes beter kunnen gaan logeren...want Jeroen geeft dat dekbed niet meer terug denk ik! hahaha
Je moet het grotere plaatje zien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:54 schreef Lyza het volgende:
[..]
Niet mee eens. Dit geldt wat mij betreft net zo goed voor een gewone vriendschap dan voor "stelletjes".
Dat hun gevoelens misschien wat verder gaan dan dat heeft er in dit specifieke geval niets mee te maken.
ik snap tijn wel maar dat werkt alleen als mo vrijgezel was. En laat hem dat punt nu net niet snappen of niet willen snappenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je moet het grotere plaatje zien.
Tijn is nu al een paar keer naar monique toe gegaan om z'n hart uit te storten, inclusief dat hij zwaar verlieft op haar is en dat hij deze situatie niet prettig vindt.
Ook daar krijgt hij 0 op het recest van Monique
Ik zie ook wel dat Monique hem afwijst in zijn verliefd-zijn. Maar ik denk echt dat dat in dit geval niet relevant is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je moet het grotere plaatje zien.
Tijn is nu al een paar keer naar monique toe gegaan om z'n hart uit te storten, inclusief dat hij zwaar verlieft op haar is en dat hij deze situatie niet prettig vindt.
Ook daar krijgt hij 0 op het recest van Monique
ja zowat tegen het hele huis heeft hij haar de liefde verklaardquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:01 schreef Apache4U het volgende:
heeft ie haar verteld dat ie verliefd op haar is? Ik ben er een paar daagjes uit geweest
Ja wat wil die nu dan Mo is 20 jaar getrouwd en heeft 2 kids ow Tijn ik vlieg in je armenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:44 schreef Inca het volgende:
quote]Op dinsdag 10 oktober 2006 23:40 schreef schatje het volgende:
Tijn moet een keer zijn tengels thuishouden. Echt erg hoor.
Moet hij dat nog vertellen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:01 schreef Apache4U het volgende:
heeft ie haar verteld dat ie verliefd op haar is? Ik ben er een paar daagjes uit geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |