IN de brief van BB stond dat hij 48 uur bedenk tijd wilde, om te bepalen aan wie hij het geld geeft, ik denk dat ze daarop doelen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:40 schreef Sonique het volgende:
Marcia: "Nog 11 uurtjes, en dan komt Jeroen weer terug..."
huh, heb ik wat gemist, of is dit een gedachte die ze hebben verzonnen?
ja precies, ik werd er al misselijk van door er alleen maar naar te kijkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:07 schreef n1ek het volgende:
Ze vreten binnen no-time zo'n snoeptoren op, dan moet je niet raar staan te kijken dat je wat aankomt...
Ze kunnen vandaar af zien of er iemand aankomtquote:
iddquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kunnen vandaar af zien of er iemand aankomtRelax
Oke oke sorryquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kunnen vandaar af zien of er iemand aankomtRelax
Is gezegd door Bridget tijdens de live uitzendingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:09 schreef n1ek het volgende:
waar staat eigenlijk dat die geheime missie tot 13:00 duurt, heb ik nergens gelezen...alleen ergens tot woensdagmiddag
Dit had ik niet van die meiden gedacht !!!!quote:
Zeker knapquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:26 schreef Sug4r het volgende:
Moeten ze hem om 13 uur gaan zoeken zekerik vind het knap, had ik niet verwacht dat hij dit zo lang zou volhouden
![]()
ja hij moet toch wat he om de tijd te dodenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:26 schreef pullup het volgende:
Nu lijkt het alsof Jeroen ligt te masturberen onder dat dekbed![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:15 schreef pullup het volgende:
Geweldig dit
Hij wordt meteen afgevoerd![]()
Hij had geen tijd om te denken Saar danste meteen om hem heen en leidde hem al dansend weer terug naar de keukenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |