Ja, als je nu niet ja of nee zegt, slacht ik je persoonlijk in je slaap af met een boter mes.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:44 schreef Bartoli het volgende:
Mo moet tactisch stemmen volgende week: Tijn dus!!! krijgen ze ruzie is ze mss ook van hem af.
Tijn lijkt net zo'n psychopaat man
Als het wederzijds is, dan zal het idd een hele erg hardstochtelijke kus zijn, meer likken :pquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:45 schreef Apache4U het volgende:
zou wel humor zijn als ze elkaar nu lekker op de bek pakken..
zoietsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja, als je nu niet ja of nee zegt, slacht ik je persoonlijk in je slaap af met een boter mes.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:45 schreef Lyza het volgende:
Dit gesprek gaat niet eens over verliefdheid. Het gaat erom dat Tijn het jammer vindt dat hij wél naar Monique uit als hij zich klote voelt en Monique doet dat niet. Zij vindt dat ze het zelf op moet lossen want zo is ze het gewend.
In dit geval kan ik wel begrijpen wat Tijn zegt. In een vriendschap is het ook belangrijk dat soort dingen met elkaar te delen - er van uitgaande dat zij nu vrienden zijn althans.
Nee, daar gaat het juist niet om. Dat wordt als excuus gebruikt. Tijn wil van Monique horen dat zij ook op hem verliefd is. Dat kan ze natuurlijk niet met een man en kids thuis. Hij begrijpt dat kennelijk niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:46 schreef jessie het volgende:
Jezus t gaat om dr nominatie
Wat een drama om niks.
Moet ze hem dat dan niet voor eens en altijd duidelijk maken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het juist niet om. Dat wordt als excuus gebruikt. Tijn wil van Monique horen dat zij ook op hem verliefdheid is. Dat kan ze natuurlijk niet met een man en kids thuis. Hij begrijpt dat kennelijk niet.
ik begrijp zijn punt ook wel alleen heeft ie dan zo'n zeikstem en kan die het een maand lang niet loslaten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:48 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Ja, eigenlijk wel. Maar hij mag ook wel ff doordenken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moet ze hem dat dan niet voor eens en altijd duidelijk maken?
Uit welke woorden van Tijn maak jij dat nu op dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het juist niet om. Dat wordt als excuus gebruikt. Tijn wil van Monique horen dat zij ook op hem verliefd is. Dat kan ze natuurlijk niet met een man en kids thuis. Hij begrijpt dat kennelijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |