Mooi manquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:34 schreef Creature het volgende:
Ik heb nog even zitten knutselen
[afbeelding]
Thnx!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:34 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Mooi manVooral die vlam is erg vet
Mooi gemaaktquote:
In Irfan View kan het ook wel hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:02 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Mooi gemaaktHet blijkt nu dat m'n pa nog ergens de software van Photoshop had liggen maar dat was die zelf zowat al vergeten
Ik heb het geïnstalleerd maar ik snap nog niet precies hoe je een achtergrond doorzichtig moet maken, heb nog nooit eerder met het programma gewerkt. Kan iemand helpen?
Ik hoor het morgen wel, ik ga nu naar bed
![]()
Ja, maar hoe doe ik dat? Ik werk voor het eerst met Photoshopquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:21 schreef MoChe het volgende:
gewoon transparent layer
Programma IrfanView Downloaden = gratis en simpelquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:07 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe doe ik dat? Ik werk voor het eerst met Photoshop![]()
Thanksquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:33 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Programma IrfanView Downloaden = gratis en simpel
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:26 schreef fokME2 het volgende:
Ben ook ijverig bezig, als ik een onderdeel heb gemaakt maak ik er een component van. Deze kan je dan argeloos kopieeren en plakken. Krijg het gekopieerde deel alleen niet of met veel moeite op de gewenste plek met de move tool.
Is er een mogelijkheid om met de pijltjestoetsen of iets dergelijks heel precies en stapje voor stapje te moven?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:46 schreef Xbox_360 het volgende:
We zouden eigenlijk een website moeten hebben om alle onze projecten te dumpen zodat andere mensen met SketchUp het in 3D kunnen bekijkenvia 3D warehouse is mischien een optie, maar daar dump ik liever geen dingen die nog niet helemaal af zijn
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:23 schreef fokME2 het volgende:
Zal ik dit weekend eens kijken of ik een klein upload dumpje voor dit topic kan neerzetten?
Als jij een dumpje kan makenquote:
Je zou gebruik moeten maken van de 'Follow Me'-tool, waarmee je een oppervlak kunt uittrekken over een bepaalde lijn, die ook een hoek of bocht mag maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:57 schreef mikezwet het volgende:
[afbeelding]
Dit montage detail voor een kozijn heb ik gemaakt voor de zaak. Ik heb een DXF doorsnede geimporterd van dat kozijn profiel. Deze heb ik helemaal overtokken zodat ik dat later kon omhoog trekken.
Ik kon niet het DXF detail omhoog trekken. Misschien heeft iemand nog een tip om dat wel te kunnen doen ?
Ook zou ik nog een onderkant of bovenkant eraan willen maken. Probleem is dat dat profiel dan 45 graden moet worden op deze manier:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:56 schreef Xbox_360 het volgende:
YeahZelfgemaakt vond ik toch mooier dan een plaatje:
[afbeelding]
Allebei erg netjes!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:46 schreef Tha_Flash het volgende:
1e probeerseltje :
[[url=http://www.thaflash.nl/media/huis.jpg]afbeelding][/url]
Thanksquote:
Ik vind SketchUp tot nu toe makkelijkerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:26 schreef Tha_Flash het volgende:
Thanks, vind het nog best moeilijk.
( Photoshop is makkelijker)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |