Ik zet het mischien in het 3D Warehouse, kunnen anderen het ook zien in SketchUp, maar niet in Google Earth.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:10 schreef daReaper het volgende:
komen die dingen van jullie ook op google earth te staan dan?
Hoe doe je dat? Ik krijg dat niet goed geroteerd en op schaal. Die stomme punaises werken niet mee.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Een blokje met foto's erop geplakt. Wel op schaal..
Mja, ehm... met die punaises dus.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:11 schreef wyccie het volgende:
Hoe doe je dat? Ik krijg dat niet goed geroteerd en op schaal. Die stomme punaises werken niet mee.
die lamp heb ik ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:14 schreef Xbox_360 het volgende:
Het wordt al watEven ter vergelijking:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Hoe krijg je die logo's en tekst er zo goed op? Als ik een plaatje met het Sony merk importeer ziet het er zo uitquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:42 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Versterker aan het nabouwen.
In Photoshop opslaan als PNG met een doorzichtige achtergrond.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:05 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Hoe krijg je die logo's en tekst er zo goed op? Als ik een plaatje met het Sony merk importeer ziet het er zo uit![]()
[afbeelding]
Thanks, dit:quote:
Het valt wel meequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:29 schreef NiTiN het volgende:
Pfioe mooi allemaal hoor, daT is Vast niet al te simPel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |