naja, als je met vrijwel dezelfde handelingen iets mooiers kunt brouwen is dat toch de moeite waard?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:20 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd is SketchUp gewoon een fijn programma en mee te werken en het resultaat mag er opzich best wezen vind ik. Ik ben nu bovendien net gewend aan SketchUp
Sketchup is superfijn man. Heel makkelijk in het gebruik en je kan er best veel mee.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:02 schreef menesis het volgende:
Maare; is het niet beter om gelijk een GOED 3D programma te leren? Veel vetter man.
Check deze site maar als je het niet gelooft dat het vetter kan.
Ja het kost iets meer tijd, maar je hebt er dan ook wat meer aan.
WTF, lol, ik dacht die maakt een grapjequote:
én het is gratisquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:15 schreef EricG het volgende:
[..]
Sketchup is superfijn man. Heel makkelijk in het gebruik en je kan er best veel mee.
Hey jochie... alles goed ?quote:
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:15 schreef Creature het volgende:
Geweldig programma... Voorheen nooit kunnen werken met andere 3d programma's omdat het te ingewikkeld was. Nu ff in een half uurtje mn huis in elkaar gezet.
[afbeelding]
Ik zet ze ook uit, maar als ik ze export wel aanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:05 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
lol
Ik heb schaduwen nooit aan staan trouwens, draait het programma minder lekker.
wow vette shit!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:40 schreef Creature het volgende:
Ik begin het een beetje te leren
[afbeelding]
[afbeelding]
Nicequote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:40 schreef Creature het volgende:
Ik begin het een beetje te leren
[afbeelding]
[afbeelding]
Thnxquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:49 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
NiceHoe heb je dat logo er zo mooi opgekregen?
Blijven proberenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:53 schreef crossover het volgende:
Tof zeg!
Ik ben denk ik een van de weinigen die het talent mist..
Toch gewoon een foto erop, het ziet er echt strak uit. Je hebt "Edges" zeker uitgezet?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:53 schreef Creature het volgende:
[..]
Thnx
Ik heb in photoshop een afbeelding gemaakt van 500x500px en vervolgens erop geplakt...
Na 2x het logo te verplaatsen binnen de afbeelding was het gelukt het logo in het midden te laten verschijnen.
Jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:00 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Toch gewoon een foto erop, het ziet er echt strak uit. Je hebt "Edges" zeker uitgezet?
Settings staan al op z'n hoogs bij mij (zover ik weetquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:02 schreef Creature het volgende:
[..]
Ja
En de beeldinstellingen hoog gezet:
--> Window
--> Preferences
--> OpenGL
--> De onderste uit het lijstje kiezen
Als het goed is staat dat ook onder die instellingen... bij mij kan ik kiezen uit:quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:08 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Settings staan al op z'n hoogs bij mij (zover ik weet), maar hoe krijg je dat antialiasing effect voor elkaar
Bij mij staan zien alle lijntjes er zo paint-achtig uit
![]()
Bij mij kun je maar uit twee dingen kiezenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:11 schreef Creature het volgende:
[..]
Als het goed is staat dat ook onder die instellingen... bij mij kan ik kiezen uit:
anti-alias0x 2x 4x
Bij mij staat ie op 4x
....nieuwe videokaart kopenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:14 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Bij mij kun je maar uit twee dingen kiezen![]()
True color High Anti-Alias 0x
True color Low Anti-Alias 0x
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |