Heb je al gehoord hoe ze m'n afstudeerprofiel willen gaan noemen!?!??!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:33 schreef lienelien het volgende:
Ik weet nog niet precies van welke docenten eigenlijk
(wat een snelle reactie)
Zaterdag weer open dag, en ik ben d'r ook![]()
Nee, vertelquote:Op donderdag 15 november 2007 21:36 schreef Toad het volgende:
[..]
Heb je al gehoord hoe ze m'n afstudeerprofiel willen gaan noemen!?!??!![]()
(we weten dat nl. nu door de J&M-ers die meedoen aan de open dag, lekker gecommuniceerd dus...)
quote:
Ik denk dat er nog best wat discussie gaat plaatsvinden over de nieuwe naam.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Dan had je dus tóch maar Redactie& Mediaproductie moeten gaan doen![]()
Al een idee waar je stage wil gaan lopen/ al aan het zoeken?
Het is woensdag beslist in de vergadering van het team. Geen verandering meer mogelijk, vooral ook niet omdat de school voor journalistiek anders een rechtszaak aanspantquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog best wat discussie gaat plaatsvinden over de nieuwe naam.Maar dat zien we nog wel.
Ben benieuwd! Maar iig wel radio of tv dus, geen printmedia, aangezien je programma zegt?quote:Inmiddels zijn twee sollicitatiebrieven de deur uit! Ik heb eigenlijk niet echt een voorkeur voor een bepaald medium. Ik kijk eigenlijk meer naar de inhoud van een programma.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het is woensdag beslist in de vergadering van het team. Geen verandering meer mogelijk, vooral ook niet omdat de school voor journalistiek anders een rechtszaak aanspant
Vandaag voorbereidingen voor de open dag gedaan, posters en bordjes met het programma opgehangen, en op alles moest er een stickertje overheen met de nieuwe naam.Lekker professioneel, en het staat voor ook zo mooi
wat een gezeik weer.
[..]
Ben benieuwd! Maar iig wel radio of tv dus, geen printmedia, aangezien je programma zegt?
Tsjah, het vrouwtje van de marketing en communicatieafdeling noemde toch echt het woord 'rechtzaak' en een docent zei gisteren nog iets tegen mij met het woord 'proces' erin.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:58 schreef Toad het volgende:
Hoi Havana
De zin over de rechtzaak is nu wel een beetje uit de context gehaald toch?
Was dat dit schooljaar?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:01 schreef lienelien het volgende:
(vooral niet voor 2e jaars jm/nm/whatever. die steeds maar weer binnenliepen om een camera te lenen waar de deadline al voor was verstreken..)
Ja vlak voor kerst volgens mij.. Vertel vertel!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:04 schreef Toad het volgende:
[..]
Was dat dat dit schooljaar?Daar zit namelijk een heul verhaal achter.
Ja! In het propedeusejaar, in de zomer toen. Met 8 studenten, en wat docenten ed, oa ook Peter G. Was erg nuttig, je kon eindelijk eens dingen aangeven, en ze luisterden ook nog naar jequote:Op maandag 10 maart 2008 13:38 schreef Toad het volgende:
Morgen doe ik mee aan een panelgesprek tbv. een audit voor het afstudeerprofiel. Heb jij dat ook wel 'ns meegemaakt lienelien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |