Locatie en faciliteiten zijn op zich wel oke. Mediatheek en copyshop is dus even twee metrohaltes verder, maar daar kom ik bijna nooit.quote:Qua faciliteiten, sfeer, locatie, inhoudelijk, oid.
Is er een beetje werk in te krijgen?
Wel erg goed! De leraren zijn lekker enthousiast. Projecten zijn ook wel leuk. Ik hoorde van een klasgenoot van je dat ze vorig jaar wat sumier waren met informatie over wat er tijdens de tentamens werd behandeld. Dat is nu beter. Het is wel jammer dat de computerruimtes beperkt zijn, en het uitleenbeleid voor radio- en videoapparatuur kan ook een stuk beter. Maar jij hebt het wel een beetje gehad nu?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:25 schreef tokyo het volgende:
PS hai toad, bevalt het?
Ja eigenlijk wel, mijn minor is niet echt wat ik ervan verwachtte en in augustus moet ik een halfjaar stage lopen en daarna afstuderen, dus het gaat vast snel. De docenten vind ik inderdaad ook erg enthousiast maar de communicatie tussen student en docent kan veel beter. Ik weet niet precies wat het is maar ik ben bang dat ik geen voldaan gevoel heb zodra ik deze studie heb afgerond. Ik zit dan ook sterk over een master politicologie na te denken.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:56 schreef Toad het volgende:
[..]
Wel erg goed! De leraren zijn lekker enthousiast. Projecten zijn ook wel leuk. Ik hoorde van een klasgenoot van je dat ze vorig jaar wat sumier waren met informatie over wat er tijdens de tentamens werd behandeld. Dat is nu beter. Het is wel jammer dat de computerruimtes beperkt zijn, en het uitleenbeleid voor radio- en videoapparatuur kan ook een stuk beter. Maar jij hebt het wel een beetje gehad nu?
Hey dat wil ik ook doen. Is daar een schakelprogramma voor nodig?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:41 schreef tokyo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, mijn minor is niet echt wat ik ervan verwachtte en in augustus moet ik een halfjaar stage lopen en daarna afstuderen, dus het gaat vast snel. De docenten vind ik inderdaad ook erg enthousiast maar de communicatie tussen student en docent kan veel beter. Ik weet niet precies wat het is maar ik ben bang dat ik geen voldaan gevoel heb zodra ik deze studie heb afgerond. Ik zit dan ook sterk over een master politicologie na te denken.
Uiteraard, ik kom van het HBO, dan is het niet zo dat ik rustig even een mastertje kan doen die in principe helemaal niet op mn hbo-bachelor aansluit. Schakelprogramma is 1 jaar. Voorafgaand volgens mij een wiskunde en engelstoets afleggen. ( vooral wiskunde wordt kut ) En dan na het schakeljaar een jaartje master en we kunnen voor het kremlin gaan staan met onze mic.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:15 schreef Koewam het volgende:
[..]
Hey dat wil ik ook doen. Is daar een schakelprogramma voor nodig?
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:32 schreef Toad het volgende:
@tokyo: ja idd, het politieke blok.
Je kunt uitstapjes verwachten naar AT5, Amsterdam.FM, Tweede Kamer, stadsarchief Amsterdam en daarnaast krijg je regelmatig gastcolleges van journalisten.
Ik ben in November al geweest... Zag er leuk uit. Ik ga er waarschijnlijk ook heen. Wat ga je eigenlijk doen voordat de opleiding begint met de klassen? Op kamp ofso?quote:
beetje door de stad rennen en kansloze opdrachten doenquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:04 schreef BehindYou het volgende:
Bedoel hoe zijn de introductiedagen?
in een filmstudio op de grasweg jaquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:45 schreef tokyo het volgende:
die introdagen waren crap. ik heb toen 50 euro betaald voor niets. de bbq deed het niet dus voor het eten hoefde ik het ook niet te doen. dus toen ben ik maar wat gaan drinken met mn vrienden. ( ik had die intro 3 jr geleden op een vaag terrein in noord.)
Ja dat is wel een pluspuntje van het mim (of mic zoals jij zegt..ik weiger het ). Je doet veel ervaring op met filmen en monteren en ook met radio/podcasts maken.quote:Op zondag 13 april 2008 19:25 schreef Koewam het volgende:
ga je bij MIC ook werken met camera's en studio's en zo? zoals men dat bij journalistiek wel deed.
Ik ook niet, maar je moet er even goed je best voor doen en fanatiek leren dan lukt het wel, had voor allebei een 7quote:Op maandag 14 april 2008 20:48 schreef Koewam het volgende:
Ik heb daar verder geen talent voor, maar is het een beetje te behappen?
En ik ving iets op over dat 5 van de 7 hoofdvakken gehaald moest zijn, hoe zit dat?
quote:RMP Nieuwsquiz maart-april 2008
Hier vind je de correcte antwoorden. Van de 20 vragen had je dit aantal goed: 16
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |