abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51993151
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 00:43 schreef Spacemarine het volgende:
Weet iemand misschien of de readers van dit jaar hetzelfde zijn als vorig jaar? En zo ja, zou ik ze dan van iemand mogen kopieren?
Veel readers staan als PDF-bestand op het intranet.
pi_52009336
oke thx!

Ze willen namelijk dat ik ze ga kopen...
One wrong cocktail can change your life...
pi_52012497
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 07:38 schreef Spacemarine het volgende:
oke thx!

Ze willen namelijk dat ik ze ga kopen...
Ze staan op je boekenlijst bedoel je..
  woensdag 1 augustus 2007 @ 17:55:22 #129
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_52022871
Weten jullie nog een derde jaars mim-er die een stage zoekt per september?
I am a black hole shitting into the void
pi_52064278
lekker weertje
pi_52122592
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:55 schreef Gimmick het volgende:
Weten jullie nog een derde jaars mim-er die een stage zoekt per september?
ligt er sterk aan wat voor een stage
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:08:10 #132
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_52145328
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:12 schreef lienelien het volgende:

[..]

ligt er sterk aan wat voor een stage
Je hebt pm.
I am a black hole shitting into the void
pi_52178595
Even een vraagje: heb me ruim een maand geleden opgegeven voor media, informatie en communicatie. Heb van de IB-groep een brief gehad dat alles goed is gegaan en dat ze de aanmelding door zouden geven aan de HvA, maar van de HvA heb ik nog geen bevestiging gehad oid.

Klopt het dat die zo laat komt of moet ik er maar even achteraan? Ik heb nu namelijk geen idee wanneer het schooljaar begint, waar ik moet zijn, welke boeken ik moet hebben enz.
Je mag niet liegen van je moeder!
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 23:26:41 #134
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52183887
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:35 schreef ButterflyGirl het volgende:
Even een vraagje: heb me ruim een maand geleden opgegeven voor media, informatie en communicatie. Heb van de IB-groep een brief gehad dat alles goed is gegaan en dat ze de aanmelding door zouden geven aan de HvA, maar van de HvA heb ik nog geen bevestiging gehad oid.

Klopt het dat die zo laat komt of moet ik er maar even achteraan? Ik heb nu namelijk geen idee wanneer het schooljaar begint, waar ik moet zijn, welke boeken ik moet hebben enz.
je moet straks je aanmelding nog bevestiggen met formulieren van de HVA diploma's foto's etc opsturen. Maar de tijd gaat nu echt wel dringen ... Ik zou er voor de zekerheid achteraan gaan. Aangezien je nog boeken moet bestellen + daadwerkelijk ontvangen.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_52200869
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Je hebt pm.

Zal over een week of 2 eens aan wat rmc-ers vragen of ze het iets vinden
pi_52331605
Is de introductie dit jaar maar een paar uurtjes?
pi_52333870
hallo allemaal,
ik ben erover aan het denken om deze studie te gaan doen, maar ik wel wel een stage in het buitenland doen..dus vroeg ik me af hoe het met de mogelijkheden voor stages in het buitenland zijn bij deze opleiding.
pi_52334087
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:44 schreef francis997 het volgende:
hallo allemaal,
ik ben erover aan het denken om deze studie te gaan doen, maar ik wel wel een stage in het buitenland doen..dus vroeg ik me af hoe het met de mogelijkheden voor stages in het buitenland zijn bij deze opleiding.
Daar weet ik niet zoveel van. Op intranet zijn er wel een paar pagina's gewijd aan 'MIM International'. Daar is veel informatie te vinden over beurzen e.d. Ze hebben ook de moeite genomen om een uitgebreid advies te schrijven. Daarin staat uitgelegd wat je moet doen wanneer je stage wil lopen in het buitenland.
pi_52345214
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:44 schreef francis997 het volgende:
hallo allemaal,
Kan zeker. Er is ieder jaar een buitenlandinfodag, waar je ook al bedrijven kan ontmoeten ed. Je zal er wel zelf achteraan moeten, maar dat is altijd wel als je naar het buitenland toe wil voor stage of studie.
Maar je moet dan wel goed zijn in woord en geschrift in de taal van het land waar je naartoe wil, want zelf in Nederland moet je voor de meeste afstudeerrichtingen zeer goed zijn in de Nederlandse taal
pi_52345256
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:32 schreef Toad het volgende:
Geen idee, het wordt iig weer door dat suffe evenementenbureau gedaan,. dit jaar hebben ze zelfs geen studenten nodig voor de begeleiding... Er staan trouwens in de jaarplanning wel iets van 3 dagen voor ingepland dacht ik
pi_52353818
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:39 schreef lienelien het volgende:

[..]

Kan zeker. Er is ieder jaar een buitenlandinfodag, waar je ook al bedrijven kan ontmoeten ed. Je zal er wel zelf achteraan moeten, maar dat is altijd wel als je naar het buitenland toe wil voor stage of studie.
Maar je moet dan wel goed zijn in woord en geschrift in de taal van het land waar je naartoe wil, want zelf in Nederland moet je voor de meeste afstudeerrichtingen zeer goed zijn in de Nederlandse taal
dat dacht ik al, maar aangezien ik half spaans ben en met de taal ben opgegroeid en daar een peetmoeder heb zitten een neef en een goede vriend..wilde ik graag daarheen. Ik ben opgegroeid met de spaanse taal en schrijf maandelijks brieven heen en weer met die vriend die daar woont. Dus de taal moet wel lukken. Maar dan moet ik bedrijven zien te vinden

iig bedankt voor de info.
pi_52356395
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:32 schreef Toad het volgende:
het is te hopen, vorig jaar was dat echt pauper
pi_52431915
Ke, weet iemand al iets van tijden wanneer die intro dag dan begint? of krijgen we daar nog een brief over? Tot nu toe weet ik alleen dat het de 27ste/ 28ste en 29ste is... maar, 1 dag lijkt me idd wel voldoende...
pi_52558465
Hebben jullie die brief over de introductiedagen al gehad? Hij zou deze week toch komen?
pi_52568011
Heb ik vandaag gekregen Kauwkikker. Ik word dinsdag 28-8 om 9.20 verwacht in 01b07.

Kan iemand mij vertellen. Als ik inlog op het intra.mim.hva.nl en dan zie ik groep pv16c. Nu kan ik bij persoonlijk e-mail adressen zien. daar staan er 7. Met mij erbij is dat 8. Moet ik dan met die 7 mensen samenwerken het eerste jaar/periode?

Neem ten minste aan dat het niet mijn klas is.
pi_52569509
Vandaag id de brief gehad over introdag en ik welke groep ik zit, namelijk pv23a. Meerdere lui die in dezelfde groep zitten?
pi_52575350
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:13 schreef Newb het volgende:
Heb ik vandaag gekregen Kauwkikker. Ik word dinsdag 28-8 om 9.20 verwacht in 01b07.

Kan iemand mij vertellen. Als ik inlog op het intra.mim.hva.nl en dan zie ik groep pv16c. Nu kan ik bij persoonlijk e-mail adressen zien. daar staan er 7. Met mij erbij is dat 8. Moet ik dan met die 7 mensen samenwerken het eerste jaar/periode?

Neem ten minste aan dat het niet mijn klas is.
Ja, dat is je projectgroepje. Daarmee werk je waarschijnlijk samen tot en met januari.
pi_52577055
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:35 schreef ButterflyGirl het volgende:

Ik hoorde ook niks heb deze week gebeld, en ze zeiden dat er zoveel studenten voor deze opleiding hebben aangemeld dat ze me waarschijnlijk niet meer kunnen plaatsen. En als ik nog op tijd een inschrijvingspakket zou ontvangen sowieso niet meer de intro kan meemaken en er altijd nog een kans is dat er niet voldoende plaats is in de klas om colleges te volgen!!

Ze adviseerden me om langs te komen en ter plekke in te schrijven, dus dat ga ik doen ook, ik moet miss wel 2 uur in de trein zitten maar je kunt je toch in principe voor elke opleiding tot 1 september inschrijven? En heb op tijd besloten welke opleiding ik wou doen hoorde half juli pas dat ik me vorige opleiding niet heb gehaald dus die mensen aan de hva moeten niet zeuren anders ga ik stennis schoppen daar
pi_52585878
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:35 schreef marleen5 het volgende:

[..]

Ik hoorde ook niks heb deze week gebeld, en ze zeiden dat er zoveel studenten voor deze opleiding hebben aangemeld dat ze me waarschijnlijk niet meer kunnen plaatsen. En als ik nog op tijd een inschrijvingspakket zou ontvangen sowieso niet meer de intro kan meemaken en er altijd nog een kans is dat er niet voldoende plaats is in de klas om colleges te volgen!!

Ze adviseerden me om langs te komen en ter plekke in te schrijven, dus dat ga ik doen ook, ik moet miss wel 2 uur in de trein zitten maar je kunt je toch in principe voor elke opleiding tot 1 september inschrijven? En heb op tijd besloten welke opleiding ik wou doen hoorde half juli pas dat ik me vorige opleiding niet heb gehaald dus die mensen aan de hva moeten niet zeuren anders ga ik stennis schoppen daar
Stoer

Maar goed, in principe mogen ze je niet weigeren, als je jezelf vóór de uiterlijke inschrijvingstijd hebt aangemeld. En dat is volgens mij niet 1 september, maar volgens mij al eerder, aangezien het studiejaar ook al volgende week begint.
pi_52723649
Morgen alweer naar school. Wat gaat het allemaal snel.

Hoe was de introductie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')