Vanwege die brief?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:57 schreef dnzl het volgende:
Semi goudzoekertjes krabben zich nu wel ff achter de oortjes
Maat van me heeft al een andere opleiding opegezocht dus het werkt wel!
pff. Een opleiding kiezen doe je niet zomaar ff. Als ze zeker weet dat je het mim wil, dan trek je jezelf daar niets van aan. Net alsof het op iedere andere opleiding wel volledig soepel loopt ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:18 schreef dnzl het volgende:
Als de school zelf al aangeeft dat de eerste periode zeer rommelig zal verlopen zou ik ook ff naar andere opties gaan kijken.
je kan ook quoten liefquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:29 schreef JohannesDeDoper het volgende:
dnzl zegt: Maat van me heeft al een andere opleiding opegezocht dus het werkt wel!
he mafkees, je hebt t niet over mij lijkt me
Je moet inderdaad 40 studiepunten halen om door te mogen naar het tweede jaar, daarna maakt het niets uit. (Al moet je wel een bepaald aantal studiepunten hebben gehaald om aan je minor/stage te mogen beginnen) Je maakt iedere periode een groot project met een bijbehorend tentamen van 2 vakken. Het project levert je 4 á 5 studiepunten op (dat verschilt per periode) en het bijbehorende tentamen ook 4 á 5 studiepunten. Daarnaast heb je nog enkele vakken van 3 studiepunten. In het eerste jaar mag je ieder tentamen 2x maken, en in de eerste periode van het 2e jaar kan je nog een keer al die tentamens herkansen. Heb je het tentamen dan nóg niet gehaald, dan mag je die later in je 2e nog eens maken. (Dan niet gehaald=dus geen propedeuse behaald=einde opleiding)quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:49 schreef marleen5 het volgende:
Hoe zit t daar eigenlijk met studiepunten? 40 EC zeker in t 1e jr maar krijg je studiepunten per toets?
Neuh, 80% is het echt niet (meer). Ik denk rond de 60%, vooral aankomend jaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:51 schreef Spacemarine het volgende:
Ik heb me ook aangemeld voor het MIM in Amsterdam... Het leek mij zowiezo al een leuke opleiding na wat ik ervan gezien had op de opendag, maar als ik deze posts lees wordt dat alleen maar positiver! Ze hadden inderdaad gewaarschuwd voor een overschot aan vrouwen op die opleiding.. (vraag me zowiezo al af waarom zoveel vrouwen dit gaan doen? - 80%!!!) Maar daar heeft ik helemaal geen probleempjes mee![]()
Eem kamer zoeken in Amsterdam is echt tergend!!! Ik ga nu via een makelaarskantoor een huis proberen te huren met wat vrienden, misschien dat dat een optie is..? Die kamers van kamernet en soortgelijke sites waar je 400 EURO voor 12m2 betaald zijn dat in ieder geval niet!!!
Anyways, ik heb der al helemaal zin in!
Spelling onbenullig? Welk hoofdfaseprofiel wil je gaan doen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:01 schreef Spacemarine het volgende:
Tsja en bedankt! Ik ben net wakker potverdrie... dan ga je toch niet op zoiets onbenulligs als spelling letten :p
quote:Maar thx voor die site, ik ga me maar eens even inschrijven!
Zoals? Die ontmmoedigingsbrief zeker? Die is wel redelijk achterlijk ja.quote:Rare brieven stuurt de HvA trouwens...
Ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:21 schreef Spacemarine het volgende:
Hoop trouwens dat die verhaaltjes over dat de HvA een soort tweede kappersopleiding zou zijn geworden en maatschappelijk dus niet meer nodig zou zijn, niet waar zijn.. Misschien dat ze daarom van die rare brieven versturen?
Dan stond je ook vast niet zo achter je keuzequote:Op maandag 23 juli 2007 18:27 schreef duzz het volgende:
Wegens het "massale" ben ik maar van deze keuze afgestapt!
waarschijnlijk andere, of iig met aanpassing. en anders is een reader via school bestellen nog altijd goedkoper/even duur als 50 kopietjes makenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:43 schreef Spacemarine het volgende:
Weet iemand misschien of de readers van dit jaar hetzelfde zijn als vorig jaar? En zo ja, zou ik ze dan van iemand mogen kopieren?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |