quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:58 schreef Toad het volgende:
Klinkt druk.
Trouwens, ik heb eigenlijk nog steeds geen officieel bericht gehoord dat ik ben toegelaten tot J&M. Daar mag ik toch nu wel van uit gaan he?
Ga maar uit van een rondleiding in het gebouw, uitleg ovger hoe je aan de readers komt en een kennismaking met je projectgroepje/tutorquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:00 schreef petertjuhhh het volgende:
Weet iemand wat de introductie gaat voorstellen?
Ik heb dat komende week namelijk maar 3 uurtjes....
Andere opleidingen hoor ik juist weer over een hele week op kamp.
Mimagine doet volgens mij wel weer een 1stejaars kamp ja, een weekendje denk ik. Dat promoten ze vast nog welquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:05 schreef Toad het volgende:
Ik denk dat het een praatje wordt met je SLB-er die gaat uitleggen hoe de school werkt enzo. Misschien dat er nog iemand langs komt van de bibliotheek en/of de audio visuele dienst.
Vorig jaar organiseerde de studievereniging eind september een kamp. Of ze dat dit jaar doen weet ik eigenlijk niet.
Ah, ik heb de site inmiddels ook gevonden. http://www.mimagine.nl/quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mimagine doet volgens mij wel weer een 1stejaars kamp ja, een weekendje denk ik. Dat promoten ze vast nog wel
quote:Er staat een aantal erg leuke activiteiten op de agenda voor komende tijd zoals het EerstejaarsWeekend, hou deze site dus goed in de gaten voor meer informatie!
Nou, die hebben nog wat te leren met zo'n sitequote:Op maandag 27 augustus 2007 13:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Ah, ik heb de site inmiddels ook gevonden. http://www.mimagine.nl/
[..]
Van: http://mimblog.nl/?p=553quote:Ruim 1250 eerstejaars verwelkomen we dit jaar, dus dat wordt echt alle zeilen bijzetten. Hoeveel dat is, realiseerde ik me toen ik las hoeveel eerstejaars de universiteit Leiden er dit jaar heeft: ruim 3600. Het MIM heeft in z’n eentje dus een derde van de instroom van de gehele universiteit Leiden. Het zal een hele klus worden om met dergelijke aantallen de kwaliteit van ons onderwijs op peil te houden, maar we zijn bij het MIM niet vies van een forse uitdaging.
Ik ben benieuwd naar de mening van de studenten over het nieuwe gebouw. Laat een reactie achter, zou ik zeggen. En oh ja, voor degenen die met de metro komen: je moet de uitgang aan de Mauritskade hebben, voorbij de kiosk. Als je de trap opgaat, zie je meteen het nieuwe gebouw. Het water en het viaduct over, en je bent er. Vergeet vooral je HvA-pas niet, want die moet je laten zien. En kom op tijd, want hij moet geactiveerd worden voor gebruik in het nieuwe gebouw.
asjeblieft nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:57 schreef Toad het volgende:
In het metrostation (Weesperplein) hangen nog wel reclameborden van het MIM. Zouden ze volgend jaar nog meer studenten willen?
En, hoe ziet het eruit? eindelijk ook genoeg/meer computers?quote:Ha, mijn eerste post vanaf het nieuwe gebouw
Tsja, goede vraag. Volgens mij zit ik nu in een lokaal met 56 computers die je kan reserveren via intranet. Maar ik weet niet hoeveel andere computerlokalen er nog zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
asjeblieft niet
[..]
En, hoe ziet het eruit? eindelijk ook genoeg/meer computers?![]()
Tsjah, een beetje jammer is het welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:40 schreef Toad het volgende:
Wat vindt Lienelien (en de anderen MIM-ers) van het gebouw? Beetje bouwkeet nog he.
Bij mij is het niet bepaald rustig. De komende week moet ik de eerste opdracht van SLB afhebben, plan van aanpak voor het project met m'n groepje, een interview en een stukje n.a.v. een researchopdracht.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:53 schreef lienelien het volgende:
Ik moet morgen om 16u30 2 uurtjes (nog op de leeuwenburg) en dan woensdag en donderdag ook nog 2 uurtjes en dat was het weer voor deze week
Toch wel grappig dat een aantal media het oppikt. Goede publiciteitsactie van het MIM?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook al bij ons![]()
Publiciteit is nog wel het laatste wat ze nodig hebben nuquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:49 schreef Toad het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat een aantal media het oppikt. Goede publiciteitsactie van het MIM?
En het profiel RMP helemaal.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Publiciteit is nog wel het laatste wat ze nodig hebben nu
Mja, kan goed. Wij kregen allemaal een mail van Jelle (teamleider RMP) om aan ons uit te leggen hoe het zit enzo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:56 schreef Toad het volgende:
[..]
En het profiel RMP helemaal.
Maar misschien om bij stagebedrijven e.d. een betere naam op te bouwen?
Er staat in die mail ook dat ze van stagebedrijven altijd goede feedback krijgen op de stagiaires van rmp, alleen dat het niveau betreft die kleine foutjes tegenvalt.quote:1. D/t-fouten.
2. Verbasterde bezittelijke voornaamwoorden
3. Onderwerp en persoonsvorm stemmen niet met elkaar overeen (gebrek aan congruentie).
Dit zijn de fouten die we te vaak tegenkomen in teksten van studenten. Het zijn fouten die de overtuigingskracht van je tekst ernstig ondermijnen. Iedereen die het tot een hbo-opleiding heeft geschopt, zou op deze punten geen fouten meer mogen maken. In het basisonderwijs en het voortgezet onderwijs zijn deze kwesties als het goed is uitgebreid aan bod gekomen. Zo niet, zorg dan door zelfstudie dat je weet wat de regels zijn.
Uiteraard kan er nog veel meer fout gaan in een tekst, maar dit zijn de zaken waar we ons in eerste instantie op richten. Je wordt dus bij het hanteren van de strengere regels ten aanzien van taalfouten niet afgerekend op kleine onvolkomenheden, hoewel die bij een werkstuk wel kunnen meewegen in het eindoordeel. Bij tentamens, waar je onder druk werkt en niet allerlei naslagwerken bij de hand hebt, zijn we soepeler dan bij werkstukken.
Heb je al gehoord hoe ze m'n afstudeerprofiel willen gaan noemen!?!??!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:33 schreef lienelien het volgende:
Ik weet nog niet precies van welke docenten eigenlijk
(wat een snelle reactie)
Zaterdag weer open dag, en ik ben d'r ook![]()
Nee, vertelquote:Op donderdag 15 november 2007 21:36 schreef Toad het volgende:
[..]
Heb je al gehoord hoe ze m'n afstudeerprofiel willen gaan noemen!?!??!![]()
(we weten dat nl. nu door de J&M-ers die meedoen aan de open dag, lekker gecommuniceerd dus...)
quote:
Ik denk dat er nog best wat discussie gaat plaatsvinden over de nieuwe naam.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Dan had je dus tóch maar Redactie& Mediaproductie moeten gaan doen![]()
Al een idee waar je stage wil gaan lopen/ al aan het zoeken?
Het is woensdag beslist in de vergadering van het team. Geen verandering meer mogelijk, vooral ook niet omdat de school voor journalistiek anders een rechtszaak aanspantquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog best wat discussie gaat plaatsvinden over de nieuwe naam.Maar dat zien we nog wel.
Ben benieuwd! Maar iig wel radio of tv dus, geen printmedia, aangezien je programma zegt?quote:Inmiddels zijn twee sollicitatiebrieven de deur uit! Ik heb eigenlijk niet echt een voorkeur voor een bepaald medium. Ik kijk eigenlijk meer naar de inhoud van een programma.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het is woensdag beslist in de vergadering van het team. Geen verandering meer mogelijk, vooral ook niet omdat de school voor journalistiek anders een rechtszaak aanspant
Vandaag voorbereidingen voor de open dag gedaan, posters en bordjes met het programma opgehangen, en op alles moest er een stickertje overheen met de nieuwe naam.Lekker professioneel, en het staat voor ook zo mooi
wat een gezeik weer.
[..]
Ben benieuwd! Maar iig wel radio of tv dus, geen printmedia, aangezien je programma zegt?
Tsjah, het vrouwtje van de marketing en communicatieafdeling noemde toch echt het woord 'rechtzaak' en een docent zei gisteren nog iets tegen mij met het woord 'proces' erin.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:58 schreef Toad het volgende:
Hoi Havana
De zin over de rechtzaak is nu wel een beetje uit de context gehaald toch?
Was dat dit schooljaar?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:01 schreef lienelien het volgende:
(vooral niet voor 2e jaars jm/nm/whatever. die steeds maar weer binnenliepen om een camera te lenen waar de deadline al voor was verstreken..)
Ja vlak voor kerst volgens mij.. Vertel vertel!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:04 schreef Toad het volgende:
[..]
Was dat dat dit schooljaar?Daar zit namelijk een heul verhaal achter.
Ja! In het propedeusejaar, in de zomer toen. Met 8 studenten, en wat docenten ed, oa ook Peter G. Was erg nuttig, je kon eindelijk eens dingen aangeven, en ze luisterden ook nog naar jequote:Op maandag 10 maart 2008 13:38 schreef Toad het volgende:
Morgen doe ik mee aan een panelgesprek tbv. een audit voor het afstudeerprofiel. Heb jij dat ook wel 'ns meegemaakt lienelien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |