abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49468301
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
Welk profiel volg jij eigenlijk Toad?
Hij's slapen denk ik..
Toad is iig eerste jaars, dus geen profiel. Hij wil dacht ik Journalistiek en Media gaan doen, of Redactie- Mediaproductie. Al weet ik dat niet helemaal zeker
pi_49468379
Nouja we zullen het zien de 21e. Ik kom nog wel ff langs .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_49468460
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 01:00 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik ben 2e jaars
[..]

Er was sprake van een gebouw voor ons en IAM samen, maar dat gaat niet door. Vanaf ná de zomer zitten we in het Singelgrachtgebouw. Da's aan de Singelgracht (ja.. ) recht achter het Amstel hotel. Dus ook aan de Wibautstraat, maar dan de helft dichterbij het centrum
Haha, ik weet wel dat je 2e jaars ben. Maar als het alleen voor 3e en 4e jaars is snap ik niet waarom een leraar me vandaag heeft gemaild met informatie daarover. Naja, ik kijk er later nog wel naar. Ik ben benieuwd naar het nieuwe gebouw.

Ik zit nog in het propedeusejaar Ludo. Hoop na de zomer Journalistiek & Media te gaan doen, maar daarvoor moet ik nog toegelaten worden.
pi_49468641
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 01:17 schreef Toad het volgende:

[..]

Haha, ik weet wel dat je 2e jaars ben. Maar als het alleen voor 3e en 4e jaars is snap ik niet waarom een leraar me vandaag heeft gemaild met informatie daarover. Naja, ik kijk er later nog wel naar. Ik ben benieuwd naar het nieuwe gebouw.

Ik zit nog in het propedeusejaar Ludo. Hoop na de zomer Journalistiek & Media te gaan doen, maar daarvoor moet ik nog toegelaten worden.
En nog steeds helemaal gelukkig met de keuze .

Ik had gehoopt er al wel een beetje uit te wezen.. maar helaas.
Ik typ straat.
pi_49469009
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 01:22 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

En nog steeds helemaal gelukkig met de keuze .

Ik had gehoopt er al wel een beetje uit te wezen.. maar helaas.
Heb je al een beetje een idee waar je later terecht wil gaan komen? We hebben in elke periode wel marketing gehad. Ik weet niet of jou dat aanspreekt, aangezien je Reclame, Marketing en Communicatie evt. wil gaan doen.

In periode 1 hebben we veel algemene stof over marketing gehad. Periode 2 stond meer in het teken van communicatiemanagement. Periode 3 was marketingcommunicatie. Het ging er in deze periode voornamelijk over hoe je met zo weinig mogelijk budget een zo groot mogelijke groep kan bereiken. Culturele instellingen, zoals de Anne Frank Stichting, moeten vaak naar creatieve oplossingen zoeken hiervoor. Het project waar ik nu mee bezig ben, het voedingscentrum, gaat meer in op internetmarketing. We moeten namelijk een prototype maken van een website die een gezonde levensstijl promoot.

[ Bericht 1% gewijzigd door Toad op 17-05-2007 01:39:32 ]
pi_49469142
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 01:33 schreef Toad het volgende:

[..]

Heb je al een beetje een idee waar je later terecht wil gaan komen? We hebben in elke periode wel marketing gehad. Ik weet niet of jou dat aanspreekt, aangezien je Reclame, Marketing en Communicatie evt. wil gaan doen.

In periode 1 hebben we veel algemene stof over marketing gehad. Periode 2 stond meer in het teken van communicatiemanagement. Periode 3 was marketingcommunicatie. Het ging er in deze periode voornamelijk over hoe je met zo weinig mogelijk budget een zo groot mogelijke groep kan bereiken. Culturele instellingen, zoals de Anne Frank Stichting, moeten vaak naar creatieve oplossingen zoeken hiervoor. Het project waar ik nu mee bezig ben, het voedingscentrum, gaat meer in op internetmarketing. We moeten namelijk een prototype maken van een website die een gezonde levenstijl promoot.
Ik loop momenteel stage bij een reclamebureau, om zelf zoiets te bezitten lijkt me geweldig al weet ik ook wel dat er veel bij komt kijken etc.

De projecten klinken wel interessant en lijken me wel leuk om te doen.
Ik typ straat.
pi_49469749
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 01:39 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik loop momenteel stage bij een reclamebureau, om zelf zoiets te bezitten lijkt me geweldig al weet ik ook wel dat er veel bij komt kijken etc.

De projecten klinken wel interessant en lijken me wel leuk om te doen.
Dan weet je in ieder geval al een beetje wat je wil. Ik denk dat RMC wel redelijk in de buurt komt. Op de 21e zullen ze vast hebben aangegeven waar het hoekje RMC is. Daar kan je vast ook in stage- en projectverslagen inkijken etc. Dat was in ieder geval vorig jaar wel het geval. Ik heb er nog een cool t-shirt aan overgehouden.

Om het projectrijtje helemaal af te maken. Voor de Volkskrant moesten we een concept voor een krant ontwikkelen voor jongeren. Het tweede project ging over de fusie tussen twee mediabedrijven en wat daar allemaal bij komt kijken qua interne en externe communicatie. Overigens was er alleen bij het tweede project sprake van een fictieve opdrachtgever.

Verbaast me trouwens dat er niet meer studenten van het MIM op FOK! zitten. Of zitten die mee te lurken? Zal me niet verbazen als een aantal docenten dat ook doen.
pi_49477998
Ach, de docenten hebben iig wel Hyves
pi_49478452
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:09 schreef lienelien het volgende:
Ach, de docenten hebben iig wel Hyves
Wel hip toch!

Dan krijg je dit soort dingen:
quote:
hey meester! wanneer krijgen we de cijfers van database?
pi_49508520
Ik zal me ook maar eens melden. In september begin ik in het 2e jaar, richting Redactie & Mediaproductie
pi_49577100
.
Dat zijn er dan al drie.
pi_49764200
tvp
  vrijdag 25 mei 2007 @ 14:46:50 #38
124789 superhero87
Playin my game
pi_49764694
hmmm klinkt interessant, zijn er ook open dagen?
pi_49764835
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 14:46 schreef superhero87 het volgende:
hmmm klinkt interessant, zijn er ook open dagen?
http://www.opendag.hva.nl/
pi_49938304
Die PED die je in het eerste jaar moet maken is trouwens wel irritant.
pi_49951114
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:38 schreef Toad het volgende:
Die PED die je in het eerste jaar moet maken is trouwens wel irritant.
Dat PED

Och, ik vond het wel leuk. HTML is vrij simpel. Zag er al veel meisjes mee bezig op de 9e van de week ja
pi_50112383
He ik lees je reactie nu pas.
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:38 schreef lienelien het volgende:

[..]

Dat PED
O ja .
quote:
Och, ik vond het wel leuk. HTML is vrij simpel. Zag er al veel meisjes mee bezig op de 9e van de week ja
Het is idd te doen, maar je bent er zoveel tijd mee kwijt. Ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan hoe je het zelf invult. Wanneer je alleen naar de criterialijst kijkt ben je waarschijnlijk binnen een paar uurtjes klaar. Maar je wilt het ook een beetje mooi maken enzo.
pi_50114372
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:39 schreef Toad het volgende:
He ik lees je reactie nu pas.
[..]

O ja .
[..]

Het is idd te doen, maar je bent er zoveel tijd mee kwijt. Ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan hoe je het zelf invult. Wanneer je alleen naar de criterialijst kijkt ben je waarschijnlijk binnen een paar uurtjes klaar. Maar je wilt het ook een beetje mooi maken enzo.
Die van mij was heel tof en leuk en ik heb 'm dit jaar (in omgebouwde versie) als digitaal stageportfolio ingeleverd
slowchaaaat
pi_50115993
Wat is een PED?
Opleiding lijkt mij wel interessant eigenlijk
pi_50124610
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 02:43 schreef hydraulix het volgende:
Wat is een PED?
Opleiding lijkt mij wel interessant eigenlijk
Een Persoonlijk Electronisch Dossier.
Een dossier, opgemaakt met html en een beetje java, waarin je diverse opdrachten zet en een stukje zelfreflectie. Is een afsluitingsopdracht aan het eind van het jaar van diverse projecten.
pi_50189005
[zelfbevlekkingsslowchat]

waaa een 8 voor Engels

[/zelfbevlekkingsslowchat]
pi_50368663
quote:
Er is gisteren besloten dat de voltijdopleiding van het MIM niet
aanwezig zal zijn op de open avond van 21 juni i.v.m. het overweldigende
aantal aanmeldingen voor volgend collegejaar. Het MIM zal dus geen
verdere promotionele actviteiten meer organiseren dit jaar.
quote:
Ik vind het uiteraard een vervelende situatie, maar om de kwaliteit van
het onderwijs te kunnen garanderen, moeten we proberen het aantal
aanmeldingen vanaf nu te beperken. Ik hoop dat je hier begrip voor
hebt. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.
Da's uit een mail voor de medewerkers van de open avond. Dus Ludo (en anderen), als je nog vragen hebt, Toad en ik staan hier digitaal voor je klaar want de open avond gaat dus niet door.

Maar aangezien dit zo is, zijn er dus meer dan 1000 (!!!) aanmeldingen zijn dit jaar. Da's gewoon niet normaal meer
pi_50374242
Wooo. Gezellig wordt het dan.
pi_50374746
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:18 schreef Toad het volgende:
Wooo. Gezellig wordt het dan.
Nah, nieuw gebouw hè, dat helpt wel denk ik
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:26:10 #50
73209 dnzl
Minimalist.
pi_50408096
Hoeveel plekken zijn er dan voor komend jaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')