abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58014771
Nog mensen naar de open dag geweest?
pi_58018917
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:45 schreef tokyo het volgende:
die introdagen waren crap. ik heb toen 50 euro betaald voor niets. de bbq deed het niet dus voor het eten hoefde ik het ook niet te doen. dus toen ben ik maar wat gaan drinken met mn vrienden. ( ik had die intro 3 jr geleden op een vaag terrein in noord.)
in een filmstudio op de grasweg ja
Dat was nogal een ramp. Was ook het eerste jaar dat het MIM het deed, en niet MIMagine, daarvoor scheen er een kamp te zijn geweest wat altijd een groot succes was. Maar goed, ik vind intro's sowieso een beetje knullig enzo. Die op de HEAO in Nijmegen was zo mogelijk nog erger dan die van het mim. De afgelpen 2 jaar hebben ze er trouwens een evenementenbureau voor ingehuurd, maar ook die waren bar slecht in iets leuks verzinnen
pi_58026113
ga je bij MIC ook werken met camera's en studio's en zo? zoals men dat bij journalistiek wel deed.
pi_58032368
quote:
Op zondag 13 april 2008 19:25 schreef Koewam het volgende:
ga je bij MIC ook werken met camera's en studio's en zo? zoals men dat bij journalistiek wel deed.
Ja dat is wel een pluspuntje van het mim (of mic zoals jij zegt..ik weiger het ). Je doet veel ervaring op met filmen en monteren en ook met radio/podcasts maken.
pi_58033008
Ik doe nu een minor die gericht is op het produceren en filmen ed van een studioprogramma met iedere keer 3 'echte' gasten zeg maar. Dus BN'ers, of mensen met bepaalde zeggenschap/autoriteit ergens over. We hebben een redactieteam van 9 mensen, waarvan er iemand de presentator is, iemand regisseur, eindredacteur, camera, geluid, opnameleider, enz enz. Echt heel leuk en professioneel! Wordt opgenomen in de Desmet studio's.
pi_58047592
Oke, grappig. Dus het is eigenlijk wel gewoon journalistiek met een andere naam...
Waarom trouwens geen MIC?

Zou iemand misschien iets voor mij kunnen doen? Vakkenoverzicht met de inhoud kunnen scannen van de propedeuse?
Want ik wil dit heel graag doen maar ik wil zeker weten dat ik niet weer een foute keus maak (derde studie)
pi_58048115
1e pagina, post nummer 6
pi_58049393
Oh, ja. die was ik vergeten. Alleen dan begrijp ik niet onder welk vak de bedrijfskunde/marketing boeken enz. worden behandeld. Ik heb een flinke rits boeken op de tafel zien liggen maar heb het niet allemaal onthouden.
pi_58050237
Bij het project.
pi_58051191
Ik heb daar verder geen talent voor, maar is het een beetje te behappen?

En ik ving iets op over dat 5 van de 7 hoofdvakken gehaald moest zijn, hoe zit dat?
pi_58052881
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:48 schreef Koewam het volgende:
Ik heb daar verder geen talent voor, maar is het een beetje te behappen?

En ik ving iets op over dat 5 van de 7 hoofdvakken gehaald moest zijn, hoe zit dat?
Ik ook niet, maar je moet er even goed je best voor doen en fanatiek leren dan lukt het wel, had voor allebei een 7
pi_58132121
Hoe is deze studie te doen met dyslexie?
pi_58134413
Euh, dat wordt denk ik best lastig. Spelling en schrijven zijn belangrijke delen van de opleiding. Ik denk dat je het beste even daarover kunt bellen met het MIM.
pi_58137290
je krijgt wel extra tijd bij tentamens ed..
pi_58140564
Hmz, en hoe gaat het met tentamens... boeken uit je hoofd leren en is de stof hiervan wel gerelateerd aan de lessen?
pi_58151756
verschilt per vak, soms is het enkel definities leren, soms is het snappen en logisch denken (marketing bv) soms moet je formules weten (bedrijfseconomie) soms moet je gewoon goed kunnen schrijven (spelling&stijl) soms moet je goed opletten in de les (media en cultuur)...
  maandag 21 april 2008 @ 01:56:21 #292
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_58194882
Wat kun je met MIC worden eigenlijk?
Dasvidanja
pi_58280618
quote:
RMP Nieuwsquiz maart-april 2008
Hier vind je de correcte antwoorden. Van de 20 vragen had je dit aantal goed: 16

valt me nog mee..
pi_58286692
Doen jullie bij RMP ook al aan?
pi_58287246
kun je die nieuws quiz ook online ergens doen? ben wel benieuwd hoeveel ik weet
pi_58287280
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:39 schreef Toad het volgende:
Doen jullie bij RMP ook al aan?

Paul van der Bijl stuurt wekelijks een RMP-nieuwsbrief rond. (Erg leuk!) Stond een link in naar deze test, zijn 20 vragen van de 40 van het 2e jaars tentamen Journalistieke Vaardigheden

http://www.redacteuren.net/quiz/
pi_58287327
Enne, Toad, ik ben nu (op 2 herkansingen) helemaal klaar met RMP hè, nu minor, straks alleen nog stage (misschien Man Bijt Hond!) en daarna scriptie.. Binnen nu en een jaar ben ik klaar
pi_58292818
Oeh, als Man bijt Hond zou lukken.
Ga je hierna naar de uni?
pi_58298885
Misschien... weet ik nog niet zeker, want dan moet ik nog 2 jaar. Dat zou dan een pre-master Media en Cultuur worden, en daarna een master Filmwetenschappen. Maar ik weet dus niet zeker of ik wel zo'n wetenschapsmeisje ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')