in een filmstudio op de grasweg jaquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:45 schreef tokyo het volgende:
die introdagen waren crap. ik heb toen 50 euro betaald voor niets. de bbq deed het niet dus voor het eten hoefde ik het ook niet te doen. dus toen ben ik maar wat gaan drinken met mn vrienden. ( ik had die intro 3 jr geleden op een vaag terrein in noord.)
Ja dat is wel een pluspuntje van het mim (of mic zoals jij zegt..ik weiger het ). Je doet veel ervaring op met filmen en monteren en ook met radio/podcasts maken.quote:Op zondag 13 april 2008 19:25 schreef Koewam het volgende:
ga je bij MIC ook werken met camera's en studio's en zo? zoals men dat bij journalistiek wel deed.
Ik ook niet, maar je moet er even goed je best voor doen en fanatiek leren dan lukt het wel, had voor allebei een 7quote:Op maandag 14 april 2008 20:48 schreef Koewam het volgende:
Ik heb daar verder geen talent voor, maar is het een beetje te behappen?
En ik ving iets op over dat 5 van de 7 hoofdvakken gehaald moest zijn, hoe zit dat?
quote:RMP Nieuwsquiz maart-april 2008
Hier vind je de correcte antwoorden. Van de 20 vragen had je dit aantal goed: 16
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |