abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57722652
oh en is het zo dat de 1e jaars nog les krijgen op de oude locatie;leeuwenburg en je pas vanaf het 2ejaar naar dat nieuwe gebouw gaat?

hoe bevalt het nieuwe gebouw eigenlijk?
pi_57728501
shit, t oude gebouw nog steeds? da's knap kut?
pi_57728573
nee, hoor. Ik heb alleen nog 3x 'n hoorcollege gehad daar, maar dat was in de 1e periode van dit jaar, dus nét na de verhuizing. Nu heeft niemand ndaar meer college.
Hoe kom je daar eigenlijk bij, aiai??

De mediatheek is bv wel op de leeuwenburg, maar het is maar 2 metrohaltes dus je bent er zo..
pi_57729950
oh oke ^^
ik heb dat trouwens van een oud-klasgenoot vernomen die nu MIC 1ejaars is..
maar dat is ook weer een tijdje geleden
pi_57738335
Dat gebouw aan de Wibautstraat, naast AMFI, das de oude toch? Of is dat juist de nieuwe?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_57738705
Zo wat gezellig een topic over het mim. Ik ben derdejaars journalistiek en media ( ohnee, het is nu nieuws en media zzzz) en ben nu bezig met mijn minor: schrijven en redigeren.
De studie is okey maar ik zit er nu toch wel een beetje doorheen en ben dolblij als ik eindelijk kan afstuderen. Jammer dat ik afgelopen weken geen flikker heb uitgevoerd en nu dus wel eerst duizend dingen moet gaan herkansen, mehhh.
pi_57738923
Leeuwenburg (Amstelstation) is het oude gebouw. Singelgrachtgebouw (Weesterplein, naast het AMFI) is het nieuwe gebouw.

Ha Tokyo , hier een 2e jaars N&M.
quote:
Qua faciliteiten, sfeer, locatie, inhoudelijk, oid.

Is er een beetje werk in te krijgen?
Locatie en faciliteiten zijn op zich wel oke. Mediatheek en copyshop is dus even twee metrohaltes verder, maar daar kom ik bijna nooit.

Werk ligt er aan welk profiel je wilt gaan doen.

[ Bericht 40% gewijzigd door Toad op 31-03-2008 16:17:36 ]
pi_57741914
Ik vind de faciliteiten crap, er is in principe maar 1 computerlokaal waar je in mag. de anderen mag je alleen inzitten Onder Begeleiding, bullshit dus. Ook verbaas ik me elke keer weer over het feit dat de sorbon zo vroeg dicht gaan, wat hebben die mensen voor een luizenleventjes ??

Ik ben wel blij dat sommige ramen 10 cm open kunnen en dat je niet zoals in de Leeuwenburg verplicht iedereens zweetlucht 7uur per dag in moet ademen.

PS hai toad, bevalt het?
pi_57742588
quote:
Op maandag 31 maart 2008 18:25 schreef tokyo het volgende:
PS hai toad, bevalt het?
Wel erg goed! De leraren zijn lekker enthousiast. Projecten zijn ook wel leuk. Ik hoorde van een klasgenoot van je dat ze vorig jaar wat sumier waren met informatie over wat er tijdens de tentamens werd behandeld. Dat is nu beter. Het is wel jammer dat de computerruimtes beperkt zijn, en het uitleenbeleid voor radio- en videoapparatuur kan ook een stuk beter. Maar jij hebt het wel een beetje gehad nu?
pi_57743506
quote:
Op maandag 31 maart 2008 18:56 schreef Toad het volgende:

[..]

Wel erg goed! De leraren zijn lekker enthousiast. Projecten zijn ook wel leuk. Ik hoorde van een klasgenoot van je dat ze vorig jaar wat sumier waren met informatie over wat er tijdens de tentamens werd behandeld. Dat is nu beter. Het is wel jammer dat de computerruimtes beperkt zijn, en het uitleenbeleid voor radio- en videoapparatuur kan ook een stuk beter. Maar jij hebt het wel een beetje gehad nu?
Ja eigenlijk wel, mijn minor is niet echt wat ik ervan verwachtte en in augustus moet ik een halfjaar stage lopen en daarna afstuderen, dus het gaat vast snel. De docenten vind ik inderdaad ook erg enthousiast maar de communicatie tussen student en docent kan veel beter. Ik weet niet precies wat het is maar ik ben bang dat ik geen voldaan gevoel heb zodra ik deze studie heb afgerond. Ik zit dan ook sterk over een master politicologie na te denken.
pi_57746053
quote:
Op maandag 31 maart 2008 19:41 schreef tokyo het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel, mijn minor is niet echt wat ik ervan verwachtte en in augustus moet ik een halfjaar stage lopen en daarna afstuderen, dus het gaat vast snel. De docenten vind ik inderdaad ook erg enthousiast maar de communicatie tussen student en docent kan veel beter. Ik weet niet precies wat het is maar ik ben bang dat ik geen voldaan gevoel heb zodra ik deze studie heb afgerond. Ik zit dan ook sterk over een master politicologie na te denken.
Hey dat wil ik ook doen. Is daar een schakelprogramma voor nodig?
pi_57752314
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:15 schreef Koewam het volgende:

[..]

Hey dat wil ik ook doen. Is daar een schakelprogramma voor nodig?
Uiteraard, ik kom van het HBO, dan is het niet zo dat ik rustig even een mastertje kan doen die in principe helemaal niet op mn hbo-bachelor aansluit. Schakelprogramma is 1 jaar. Voorafgaand volgens mij een wiskunde en engelstoets afleggen. ( vooral wiskunde wordt kut ) En dan na het schakeljaar een jaartje master en we kunnen voor het kremlin gaan staan met onze mic.
pi_57892648
Tokyo, ligt het aan mij of is periode 4 van het 2e jaar N&M erg druk?
pi_57901070
refresh my mind: dat was politiek right? met een bezoek aan de tweede kamer etc... ja haha dat was een drukke periode. en ook echt zo'n tijdstip dat je vooral heel graag zomer wilt hebben. ik weet wel dat ik nog een dossier van die periode in moet leveren. Pff leuk wordt dat.
  dinsdag 8 april 2008 @ 08:16:18 #265
208009 BehindYou
Live a real life
pi_57903610
Heb je op de opleiding ook veel uitstapjes en zo ja waar gaan die dan naar toe?
De aarde is prachtig, jammer dat er wrede wezens leven.
pi_57911655
@tokyo: ja idd, het politieke blok.

Je kunt uitstapjes verwachten naar AT5, Amsterdam.FM, Tweede Kamer, stadsarchief Amsterdam en daarnaast krijg je regelmatig gastcolleges van journalisten.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:54:48 #267
208009 BehindYou
Live a real life
pi_57933822
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:32 schreef Toad het volgende:
@tokyo: ja idd, het politieke blok.

Je kunt uitstapjes verwachten naar AT5, Amsterdam.FM, Tweede Kamer, stadsarchief Amsterdam en daarnaast krijg je regelmatig gastcolleges van journalisten.
Klinkt goed!
pi_57935493
wie gaat zatdag naar de open dag?
  woensdag 9 april 2008 @ 18:36:48 #269
208009 BehindYou
Live a real life
pi_57939438
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:15 schreef Koewam het volgende:
wie gaat zatdag naar de open dag?
Ik ben in November al geweest... Zag er leuk uit. Ik ga er waarschijnlijk ook heen. Wat ga je eigenlijk doen voordat de opleiding begint met de klassen? Op kamp ofso?
  vrijdag 11 april 2008 @ 10:04:34 #270
208009 BehindYou
Live a real life
pi_57976555
Bedoel hoe zijn de introductiedagen?
pi_57977051
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:04 schreef BehindYou het volgende:
Bedoel hoe zijn de introductiedagen?
beetje door de stad rennen en kansloze opdrachten doen
pi_57977545
ja die zijn helaas een beetje saai..
Wel gratis studiepunten vangen
pi_57977634
de hele studie is een grote opgeblazen nep-bel
pi_57977695
mooie onderbouwing
nep-bel schrijf je niet zo, overigens.
pi_58012241
die introdagen waren crap. ik heb toen 50 euro betaald voor niets. de bbq deed het niet dus voor het eten hoefde ik het ook niet te doen. dus toen ben ik maar wat gaan drinken met mn vrienden. ( ik had die intro 3 jr geleden op een vaag terrein in noord.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop