Nee, maar tussen zijn en willen zijn zit soms een wereld van verschil.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:43 schreef wyccie het volgende:
Maar hee, je was toch helemaal niet stoer?
Natuurlijk (ik ben ook maar een mens). Jij niet dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:44 schreef broer het volgende:
Ben jij wel eens onbeleefd?
Ik ben hoogstens af en toe 'wat minder beleefd'.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:49 schreef wyccie het volgende:
Natuurlijk (ik ben ook maar een mens). Jij niet dan?
Nee, het is goed zoals je nu bent. Vroeger was ik lief en beleefd, nu ben ik chagrijnig en onbeleefd. Da's niet zo best. Dan was ik misschien liever iets meer verlegen gebleven.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:55 schreef broer het volgende:
Iets minder beleefd zou me op sommige momenten wel goed uitkomen, denk ik.
Daar weet jij helemaal niets van!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:00 schreef wyccie het volgende:
Nee, het is goed zoals je nu bent.
Ik ga voor de combinatie lief en onbeleefd. Dat heeft het mannelijk ras nog nooit gezien, volgens mij.quote:Vroeger was ik lief en beleefd, nu ben ik chagrijnig en onbeleefd. Da's niet zo best. Dan was ik misschien liever iets meer verlegen gebleven.
Daar weet jij helemaal niets van!quote:Beter 1 broer in de hand dan tien wyccies in de lucht.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |