quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:49 schreef LXIV het volgende:
Er nog even over nagedacht... Zalmsalade
Zalm,
IJsbergsla,
dressing van honing/mosterd met provenciaalse kruiden
weinig maar dikke kappertjes of artisjok
voor de gekkigheid sinasappelpartjes.
Dat volstaat.
Dat is meestal beter dan wel de juiste ingrediënten, maar niet lekker.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:50 schreef LXIV het volgende:
En als het lekker is dan is het goed, niet?
Nee? Ik ken een Italiaan die heerlijke tagliatelle met zalm maakt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:00 schreef LXIV het volgende:
Experimenteren is goed.
Persoonlijk vind ik zalm en pasta helemaal niks. Zelfs niet warm. Maar dat is dan persoonlijk.
Ik had ook nog paprika liggen, vergeten. En maar goed ook. nu had ik 7 ingrediënten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:00 schreef Lienekien het volgende:
Ik doe nooit sla in de pastasalade. Wel bijv. rode paprika, die ik heel even kook, dan koud afspoel en in stukjes snijd.
De invloed van de numerologie op koken is een ondergewaardeerd studieobject.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee? Ik ken een Italiaan die heerlijke tagliatelle met zalm maakt.![]()
[..]
Ik had ook nog paprika liggen, vergeten. En maar goed ook. nu had ik 7 ingrediënten.
Je gaat nu raaskallen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
De invloed van de numerologie op koken is een ondergewaardeerd studieobject.
Zoals Claudia_X ooit schreef: "Alles wat je hier schrijft is zo permanent"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je gaat nu raaskallen.Dat je niet later zegt: Had het nou maar gezegd.
Nou, nu.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:07 schreef LXIV het volgende:
Die smilies van jou hè? Wanneer zijn die nou gemeend?
En ik heb geen zin om de quote te zoeken waarin ze zegt dat die x klein behoort te zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:06 schreef LXIV het volgende:
Geen zin om de quote te zoeken.
Ha.quote:
Ik zag het. Maar dat is alleen maar vanwege een onjuiste aanname. Instabiele basis voor een duurzame relatie noemen we dat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:10 schreef LXIV het volgende:
Broer, Lienekien wil met je lopen.
Zo, het is eruit!![]()
Heb je goed kennisgenomen van het vergelijkingsmateriaal?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zag het. Maar dat is alleen maar vanwege een onjuiste aanname. Instabiele basis noemen we dat.
Ja, maar dat ik me verheven vóel (en dat jij zo over me denkt), betekent nog niet dat ik het ook bén.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:13 schreef Lienekien het volgende:
Heb je goed kennisgenomen van het vergelijkingsmateriaal?
Nou, wyccie! Dat is echt nergens voor nodig!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:14 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de saldae weggegooid.
Godsamme, wat heb ik een hekel aan mezelf. Ik kan niet eens fatsoenljk een salade maken. Zonde van alle ingrediënten
Ik hou het wel bij de kant-en-klaarmaaltijden.
Je moet uitgaan van mijn optiek, hè.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:14 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar dat ik me verheven vóel (en dat jij zo over me denkt), betekent nog niet dat ik het ook bén.
Zeker geen goed moment om je 'saldae' in het originele spelfouten-topic te gooien, hè?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:14 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de saldae weggegooid.
Godsamme, wat heb ik een hekel aan mezelf.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:17 schreef broer het volgende:
Zeker geen goed moment om je 'saldae' in het originele spelfouten-topic te gooien, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |