abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42557515
Vervolg van: Dreumes en peutertopic deel 44

Dreumesjes:

24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia***
31 december 2004: Randy, zoon van Mammietje
4 januari 2005: Maxim Diëgo, zoon van Martineke
7 januari 2005: Luuke, dochter van Lishe
23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
01 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
8 maart 2005: Michelle, dochter van hestria
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van Snakelady
22 juni 2005: Hannah Wende, dochter van Jonnetje
07 juli 2005: Elize, dochter van Basset
25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky

Peuters:

30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
31 december 2002: Ewen, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy &Ocmerda
28 april 2003: Wilyan Ayrton Quinn, zoon van Jonnetje
22 mei 2003: Sven, zoon van easy-going
***15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur***
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne en Sc0rPi0n
***24 juli 2003: Merlyn Mirage Mandrake, zoon van Mirage en Overzichie***
11 augustus 2003: Jasper, zoon van Logician en gemeenkaboutertje
***15 augustus 2003: Max, zoon van Eska en BugsBunny***
***26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven***
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
5 september 2003: Samara, dochter van senesta
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Ireth
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
23 februari 2004: Danielle, dochter van Catootje
25 februari 2004: Kim, dochter van Itsmylife en Days-Of
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
25 maart 2004: Jonne, zoon van Kozakken
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
14 mei 2004: Jenthe, dochter van Jepali
08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
06 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi (Little-Angel)
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
08 oktober 2004: Kai, zoon van m@x

Wil je een nieuw topic openen? Klik hier voor de openingspost.

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 18-10-2006 11:37:28 ]
pi_42557632
heb ik dat. tussen 't boerenkool-voor-morgen-koken door een nieuw topic moeten openen.
de boel kookte over!

nog even mijn laatste reactie in 't vorige topic:
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:22 schreef bixister het volgende:
oh shit rottdog, wat een schrik. maar gelukkig met goede afloop, pfoeh.

anna en piet slapen de afgelopen dagen ook slecht of helemaal niet 's middags. zou 't 'm in het weer zitten?

ik zit nu midden in de oriëntatiegesprekjes met verschillende scholen. vind het moeilijk om te kiezen hoor. komende dinsdag weer een gesprek en dan begin november de laatste, dan moeten we maar een knoop doorhakken.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:37:51 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42557880
Hier ook een protesterende peuter bij het middagslaapje..

Als ik 't zo lees ga ik echt denken dat er iets in de atmosfeer hangt ofzo
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42558120
There's something in the air.......... dus gewoon wachten en dan hebben we straks weer lekkere middagdutters....
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:47:12 #5
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_42558265
Weer of geen weer, hier is het slechte slapen te wijden aan een flinke verkoudheid. Onze snottebel heeft een verstopte neus, hoest flink en ze heeft koorts.

Rottdog, wat eng! O, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Ik vind je reactie ook helemaal zoals ik zou verwachten. Die angst en schrik en blijdschap als ze terecht is.

Githa, hoe is het met Jordy?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_42558296
Tussen wat voor scholen twijfel je Bix?
Ik heb vandaag een matrialenavond gehad van de montesorri van Bo. Zo leuk!!! Nu weet ik nog beter waar Bo het over heeft en hoe het werkt enzo. Jans wil zo graag naar de basisschool, maar moet nog een jaartje wachten.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_42558915
tussen twee 'op-de-hoek'-scholen (1 katholiek, 1 openbaar) en 1 iets verder weg maar wel erg leuk aandoende jenaplan school. ik vind 'dichtbij' en 'waar gaan de buurtkinderen naar toe' wel een belangrijk criterium maar ben nog niet helemaal overtuigd of ik 1 van de 2 dichtstbijzijnde scholen leuk/prettig/veilig genoeg vindt voor onze koters.
pi_42559407
En waar gaan de buurtkinderen naartoe? Zeker naar de op de hoek scholen
Wij hadden hetzelfde dilemma hoor. Uiteindelijk dus naar mijn eigen gevoel gekeken.
Maar het blifjt een hele moeilijke keus.
En ik moet zeggen dat het verdere weg mij met vriendjes enzo meevalt. Bo krijgt ook gewoon vriendinnetjes thuis spelen en gaat ergens spelen. En verder speelt ze ook nog gewoon emt de kindjes uit de straten hier. En die gaan allemaal weer naar 2 andere scholen, maar het buitenspelen mengt. Je ziet bv niet dat de kinderen naar elkaar toe trekken die bij elkaar op school zitten.

Het enigste nadeel vind ik dat het heel lang gaat duren voordat Bo (en straks Jans) alleen naar school zal kunnen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:18:28 #9
81992 Githa
pi_42559555
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:47 schreef Lishe het volgende:

Githa, hoe is het met Jordy?
Lishe Vanmiddag ging het wel, maar tegen de avond was het weer helemaal mis. Ik denk echt dat het van zijn tanden is, misschien komen er wel heel veel tegelijk door.
Hoelang duurt het eigenlijk tot de ergste pijn er af is, iemand met ervaring?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:32:34 #10
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_42560113
Hier meestal 1 dag heel heftig (Luuke krijgt er ook koorts van) en de 2e dag nog wat verhoging. De last in de mond duurt meestal wel een paar dagen (dag of 4 ofzo) maar ook dat bouwt op en zakt weer af. Op het ergst gaat ze altijd heel pisnijdig op iets zitten kauwen en raspt ze met haar vingers door haar mond. Maar het gaat over hoor...

En scholen.... Hier is een christelijke school waar ik veel positieve verhalen over hoor. Maar eigenlijk wil ik geen christelijke school. Aan de andere kant; we wonen in een nieuwe wijk, met 5 (redelijk) nieuwe scholen,
dus ik voel me afhankelijk van de goede geluiden die ik hoor. Vind het wel jammer dat er nog niet een hele lichting de hele school doorlopen heeft. (In mijn oude woonplaats gaf ik kindertoneel. Daar was heel duidelijk te merken aan de kinderen van welke scholen ze kwamen. Leesniveau, omgang met andere kinderen enz.) Moeilijk, moeilijk.
Bix, Jenaplan spreekt me ook erg aan. Misschien dat Jessie's verhaal over de buurtkinderen je geruststelt?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:39:41 #11
81992 Githa
pi_42560402
Dan zijn we al over de helft
Nee, ik hoop vooral voor hem dat het snel over is, het is zo zielig.

Scholen *zucht* ja, daar heb ik ook over zitten denken, maar eigenlijk zie ik de scholen hier in de buurt niet zo zitten. Nu hebben ze pas een nieuwe geopend waar ik nog niet zo van op de hoogte ben dus wie weet ligt daar de oplossing. Anders ben ik toch geneigd om een eind verder te gaan zoeken, al zou het erg jammer zijn als er dan geen buurtkindjes op dezelfde school zitten.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:04:11 #12
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_42561461
*Meld*
Hier ook een zeer verkouden en ziekig kindje dat er slecht van slaapt!
(en twee ouders die het virus ook te pakken hebben)

Luuk en Jordy; beterschap! (Juul heeft nooit echt veel last gehad van zijn tandjes Githa, ik zou het dus niet weten...)
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:05:59 #13
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_42561521
Julius is morgen anderhalf trouwens... die lieve grote dreumespeuter van me.
pi_42561575
Hier een klein manneke met waarschijnlijk een bronchitus. Hij eet wonder boven wonder nog wel gewoon goed en is zijn supervrolijke zelf, dus voorlopig bestrijden we de handel met hoestdrank en dat lijkt gewoon goed te gaan.
Ik heb vanmiddag zo met hem gelachen, ik was op de bank gaan liggen om te rusten toen hij bij me kwam liggen. We hebben een uur in een deuk gelegen samen en van echt rustenkwam weinig maar het was zó gezellig Konden ze altijd maar zo blijven
Saartje
pi_42561672
Michelle wat een pech op 1 dag!

Fuente

Zoë wil je mama nooit meer zo laten schrikken? Rottdog de angst, de boosheid en de blijheid dat ze ongedeerd is is zo heftig zo door elkaar.

Djulian was een maand geleden bij de kinderarts 88cm en de arts vond dat klein voor zijn doen. Vandaag moesten we naar het CB en meneer heeft ff 2 cm ingehaald in 4 weken Dus lengte is weer goed richting de lijn! We hebben met de kinderarts op het bureau echt een heel goed gesprek gehad. Zij krijgt automatisch ook alle uitslagen binnen van het ziekenhuis en had de papieren van de vorige uitslagen erbij gepakt van de allergieen en vergeleken met nu en het enige wat we momenteel idd kunnen doen is proberen en provoceren. Er moet goed gekeken worden of hij alle stoffen wel binnen krijgt die hij moet hebben dus het is goed dat hij nog pap krijgt van opvolgmelk.
Wat de BHS heeft zij ons ook meer uit kunnen leggen. Zij legde het zo uit dat hij weer gaat ademen als de hersens teveel co2 krijgen. Dan pas komt de prikkel om verse zuurstof. Hij heeft idd een heftige vorm en we moeten het ook goed in de gaten houden omdat zoals zij het zei altijd uitzonderingen op de regels zijn en er dus wel kinderen ernstige gevolgen van BHS kunnen hebben.
Ik ben zo opgelucht! Nu begrijp ik het ook meer en ben ik er een stuk rustiger onder.
Als die arts van het zh ook de tijd genomen had en het zo verteld had dan was mijn reactie ook niet zo heftig geweest.
pi_42563097
klinkt een stuk beter anitra, fijn.

en hestria, wat een ontzettende pechdag hadden jullie en die arme michelle zeg. rot van d'r tandjes, sterkte ermee, hopelijk valt 't mee.

beterschap voor alle zieken. en julius an-der-half, wow!
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2006 @ 09:01:45 #17
81992 Githa
pi_42568309
Julius gefeliciteerd met je anderhalfjaardag

Anitra, fijn dat je het nu wat beter begrijpt....
pi_42574179
Nou zeg. Iedere keer als we echt wanhopig worden van een Sara-slaapissue en het dan hier posten, is het de nacht erna over. Sara heeft dus vannacht heerlijk doorgeslapen tot 6:30 vanmorgen . Ze is weer helemaal haar vrolijke oude zelf en heeft weer nieuwe dingetjes geleerd, ze kan veel meer brabbelen en loopt bijna los, nu nog aan 1 handje dat ze heel stevig vasthoudt maar waar ze niet op leunt
Telkens weer he, denk je dat je niet verder kan, en dan slaapt ze weer door
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_42574336
Voortaan meteen hier posten dus
Fijn dat ze weer goed heeft geslapen Fuente
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 oktober 2006 @ 13:27:57 #20
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42574402
Anitra, ik ben blij dat het jullie nu duidelijk uitgelegd is

Hier een kindje dat gisteren 3,5 uur!!! geslapen heeft en als ik haar niet wakker had gemaakt, nog veel langer. Ze was echt boos op me... compleet met dekbed terugtrekken en kwaad gillen 'Nee, slapuh!!!' Nu ligt ze in bed te zingen, alhoewel... het is nu stil, misschien dat ze vandaag ook weer gaat slapen. We zijn gaan zwemmen vanmorgen, dus het zou zomaar kunnen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 16:12:12 #21
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42580178
Nou, Fuente....dat wordt dus voortaan gewoon heel snel posten.

Fleur heeft vandaag weer niet geslapen. Wel bijn 1,5 bij me op bed gespeeld, zodat ik kon rusten. Maar, goed dat is toch anders rusten dan wanneer zij ook in dromenland is. Het zal wel voorbij zijn die mooie tijd. Jammer dat ze daar niet nog even 2 maandjes mee kon wachten (tot na de baby). Maar, goed misschien helpt het posten hier en gaat ze morgen lief slapen

Dat boos worden zit in de familie geloof ik, Sjeen. Hier eentje die werkelijk waar een uur nodig heeft om op te drogen als je ze wakker maakt. Pff, het ochtendhumeur van dat mama had, is er niet mee te verglijken.
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2006 @ 20:41:35 #22
81992 Githa
pi_42588827
Nu heb ik Chamodent in huis gehaald en lijkt Jordy nergens meer last van te hebben, natuurlijk niet te vroeg juichen, wie weet komt hij vannacht nog, maar zul je altijd zien. Heb je het medicijn in huis en dan zijn ze beter
* Githa gaat een apotheek beginnen
pi_42595738
Als je nou alvast preventief álle medicijn inslaat, wordt ie misschien wel nooit meer ziek

Fijn dat Jordy er geen last meer van lijkt te hebben in elk geval
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_42601664
Sara heeft vannaht weer heerlijk geslapen. Ze wordt ineens zo groot lijkt het wel, met d'r gebrabbel enzo ze kan echt op de rand van haar loopwagentje gaan zitten, handjes over elkaar, en een eind in de ruimte kletsen (letterlijk). Heerlijk
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_42601922
Ik heb een vraagje, vanaf waarneer kun je ze in een gewoon bed leggen, Michelle is nu al een aantal keer uit het ledikantje geklommen, en komt dan met een rot smak op de grond terecht. Hoe oud moeten ze zijn voor zo'n bed?
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')