Ik ook niet zo!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:45 schreef rena het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk. Vind George 100% helemaal niks, ik houd niet van die watjes![]()
Ik vind Sheperd veel meer een watje dan George eigenlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:45 schreef rena het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk. Vind George 100% helemaal niks, ik houd niet van die watjes![]()
Het zijn allebei watjes. Maar George vind ik echt een jankerig babyface watje.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind Sheperd veel meer een watje dan George eigenlijk
Ooooooooooooooooooooooooooooooh diequote:
als je het ook maar daarbij laat tvpquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:27 schreef MaJo het volgende:
Ik ben gezwichtIk heb de aflevering van volgende week gekeken (ik ben er dan ook niet dus dat is wel een goed excuus
) Ik zal er verder niets over zeggen maar dat is wel moeilijk
Ik vind het ook wel leuk, maar zo te zien zijn we de enige twee hierquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
George daarentegenMeredith verdient hem idd helemaal niet, maar iemand als ik bijvoorbeeld wel
![]()
Ja.quote:
Misschien NL in de titel toevoegen om dit in de toekomst te voorkomen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ban! Ban!
Ik vind je tofquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb mezelf opgeofferd voor de andere liefhebbers![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
Ja.En nu heb ik de spoilers gelezen
Ach ja, ik heb mezelf opgeofferd voor de andere liefhebbers
![]()
Doen jullie ook aan gescheiden bans? Ik wil er een voor NL topics.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ban! Ban!
Wat? Mij corrigeren? Ban! Ban!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien NL in de titel toevoegen om dit in de toekomst te voorkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |