Mwa.... het is maar een leeuw(in) hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:29 schreef venomsnake het volgende:
Als ik daar in een tent zou zitten en ik zou dat geluid horen maakte ik me ernstig zorgen!![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:32 schreef EvilThijn het volgende:
Wat een heerlijk tijdverdrijf is dit zeg![]()
Jaaa.. kijken naar een stilstaande uil terwijl we luisteren naar neukende kikker..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:32 schreef EvilThijn het volgende:
Wat een heerlijk tijdverdrijf is dit zeg![]()
Ja dat wordt weer raar dromenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaaa.. kijken naar een stilstaande uil terwijl we luisteren naar neukende kikker..![]()
hij staat er nu 1 uur en 10 minuten. zonder 1x zijn poot te bewegen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:38 schreef sieske het volgende:
ik kijk pas net, staat ie er echt al zo lang?
De laatste is een europese oehoe... hoort er dus niet bijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:38 schreef venomsnake het volgende:
volgens dat engelstalige forum is het een Eagles owl.
zo één dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijdert..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De laatste is een europese oehoe... hoort er dus niet bij
quote:
Hieeehiiiiieeeehquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:37 schreef -CRASH- het volgende:
It’s Close To Midnight And Something Evil’s Lurking In The Dark
Under The Moonlight You See A Sight That Almost Stops Your Heart
You Try To Scream But Terror Takes The Sound Before You Make It
You Start To Freeze As Horror Looks You Right Between The Eyes,
You’re Paralyzed
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:44 schreef Janetje het volgende:
En hij tilt z'n pootje niet op omdat 'ie toch geen horloge heeft.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:44 schreef Janetje het volgende:
En hij tilt z'n pootje niet op omdat 'ie toch geen horloge heeft.
niet meerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:46 schreef EvilThijn het volgende:
Tinypic doet moeilijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |