abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42551745
20 jaar geleden kwam hij vanuit Turkije met een droom naar Nederland en anno 2006 ziet hij die
droom gewaardeerd worden met de fel begeerde Rotterdamse horeca-prijs voor de beste koffie
alias 'Ketelbinkie' 2006. Zie hier Njihat Kaja van koffiehuis NIKA KOFFIE & THEE aan de Benthuizerstraat 94A 3035 CR te Rotterdam

" Ik kom van oorsprong uit Turkije en was altijd al geintresseerd in koffie en alles wat erbij hoort.
Toen ik in het begin in Nederland kwam was het moeilijk om e.e.a gedaan te krijgen want de
Gemeente Rotterdam hielp niet echt mee omdat ze niet overtuigd waren van mijn goede bedoelingen
en ondernemersplan. Veel later hebben ze dat gelukkig herstelt en alle medewerking verleent om
datgeen ik nu heb te realiseren en waar ook de buurt ook van mee profiteert. Ik ben trots om hier in Nederland dit te hebben bereikt en vooral blij dat het mij ook is gelukt om de mensen kennis laten maken met de rijke historie van het koffie-produkt. Ik zie de toekenning van de Ketelbinkie dan ook
als het begin van een nieuw tijdperk voor mij om bijvoorbeeld te gaan uitbreiden en een keten van
dit soort traditionele koffie-huizen in heel Nederland te gaan opzetten zoals je dat ook in Istanbul hebt. Koffie is een heerlijk produkt en de koffieboon heeft een aroma als geen ander. Ik heb in mijn zaak zoveel verschillende koffie-boonsoorten dat ik niet eens weet waar te beginnen maar ik verzeker U
dat ik koffie bonen vanuit de hele wereld hier in mij winkel heb. Ik zou zeggen, kom langs en overtuig
U dat ik terecht de Ketelbinkie 2006 heb gewonnen. "

NIKA KOFFIE & THEE te Rotterdam,dagelijks geopend tussen 09:00 uur t/m 19:00 uur.
31 december 2006: Inactive FOK!account
pi_42556415
Ik dacht dat ze al eerder een prijs hadden gewonnen. Heb er in de buurt gewoond (50m afstand) maar ben er nooit geweest.
pi_42637784
Oh...dat is nieuw voor mij..
31 december 2006: Inactive FOK!account
pi_42638440
Ik zal het vast wel mis hebben kan er nl niks over vinden.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:53:36 #5
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_42642484
verleden jaar waren ze nog 2e.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')