84 euro verliesquote:11-10-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 916 ¤ aan entreegeld.
10-10-2006 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
Moet jij niet naar College?quote:
lees: bezuinigingen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:37 schreef DeHovenier het volgende:
College
Woensdag en donderdag zijn projectdagen, naar eigen inzicht in te vullen. Dus ik zit lekker achter m'n pctje een werkstuk te maken
quote:
quote:In de 82e minuut gaat Martin Salaun neer in een verdachte penaltysituatie, na een tackle van de rechterverdediger. De scheidsrechter heeft dit niet gezien en laat gewoon doorspelen.
75 vlaggen al? Teringquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:21 schreef GRUMBLER het volgende:
Net vlag 75 gehaald in Nippon (Japan) je moet toch wat als je niet meer in de beker zit......
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:24 schreef DeHovenier het volgende:
2-1 gewonnen![]()
Ik heb veel kansen gehad, maar die kon niemand verzilveren
quote:"Wat een onterrechte nederlaag. Zoals vaker dit seizoen voelde de scheids zich geintimideerd door de kolkende massa die onze supporters creeerden. Door de trillingen die veroorzaakt werden verzakte zijn bril waarschijnlijk waardoor hij een zuivere penalty wegwuifde. Maar goed, eigenlijk had je het ook wel kunnen zien, want als je heel goed naar de scheids kijkt...."
Nou ik zit als counterhufter in de 7e div. Bij mij is gem hatstats 150 en ikzelf 135 dus met counter sprokkel ik wat puntjes bij elkaar. Heb 0 briljantjes, 1 uitmuntend (gaat weg ) 4 formi defs.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:58 schreef Lennox het volgende:
Over briljante spelers. Nu 3x briljant buiten mijn trainingslinies in mn team (2x spits, 1x mid). Over 4 weken 4 trainees die naar briljant gaan (hele rits achter elkaar). 1 zonder passen van 19 die gelijk weg mag en daar moet dan met mn spaarcenten nog briljant winger voor komen
Alleen nog zien te promoveren naar VII
dat kan, maar is counteren dan niet een betere optie?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
is het misschien een idee (aangezien ik een zwak middenveld heb) ipv 5-3-2, 5-4-1 te spelen en dan een formidabel scoren / zwak passen op te offeren voor een middenvelder en de goed passen goed scoren te laten staan?
Op dit moment: 1,4 miljoen als ie onder de 30 is en redelijk wat ervaring meepikt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:09 schreef Betaserc het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraagje.. Ik wil een middenvelder kopen met wonderbaarlijk positiespel en goed passen. Wat zou ik hier maximaal voor moeten geven vinden jullie?
Vergeten te zeggen, maximaal 21 jaar wil ik, zodat ie wat jaartjes vooruit kan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:17 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Op dit moment: 1,4 miljoen als ie onder de 30 is en redelijk wat ervaring meepikt.
Mooi, ik wou eigenlijk alleen ff weten of ik een goeie koop heb gedaan en dat heb ik dus blijkbaar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:26 schreef Ruudt het volgende:
Dan zit je wel rond de 2 miljoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |