Vergeten te zeggen, maximaal 21 jaar wil ik, zodat ie wat jaartjes vooruit kan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:17 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Op dit moment: 1,4 miljoen als ie onder de 30 is en redelijk wat ervaring meepikt.
Mooi, ik wou eigenlijk alleen ff weten of ik een goeie koop heb gedaan en dat heb ik dus blijkbaar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:26 schreef Ruudt het volgende:
Dan zit je wel rond de 2 miljoen.
briljant voor 677kquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:58 schreef Lennox het volgende:
Hij heeft geen conditie, je moet hem minimaal 2 niveaus omhoog trainen daarin, anders is hij nog steeds vrij nutteloos.
Verder is 1.4 wel een goede prijs voor zo'n speler hoor. Wereldklasse kaal gaat er voor 1.2 al uit tegenwoordig.
Ik word toch al met 2 vingers in m'n neus kampioen, dus blijf gewoon lekker spitsen trainen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:57 schreef stefmans het volgende:
Jammer dat je nu conditie moet trainen, maar wel een leuke prijs![]()
En dan in het tussenseizoen conditie neem ik aan? want dan zou ik hem nu niet opstellen alleen in belangrijke wedstrijdenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:02 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Ik word toch al met 2 vingers in m'n neus kampioen, dus blijf gewoon lekker spitsen trainen.
Volgens mij is passen nog altijd redelijk belangrijk voor een middenvelder, dus ik betaal liever wat meer zodat ik een speler heb die ook nog enige passes kan geven op m'n spitsen.quote:
ik koop mijn mids nog altijd met uitstekend conditie en heb niet het idee er nou extra voor te moeten betalen. echt zonde dat je een getrainde mid koopt met matig conditie. je gaat veel training op moeten offeren om deze speler volledig tot zijn recht te laten komen...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:02 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Ik word toch al met 2 vingers in m'n neus kampioen, dus blijf gewoon lekker spitsen trainen.
Jazeker, maar ook mijn andere spelers hebben geen geweldige conditie. Ik snap ook niet hoe het zoveel invloed kan hebben? Mijn spelers halen namelijk wel altijd een behoorlijk aantal sterren, gezien hun TSI en dergelijke. Of zie ik dat nu helemaal verkeerd?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
En dan in het tussenseizoen conditie neem ik aan? want dan zou ik hem nu niet opstellen alleen in belangrijke wedstrijden
het draagt alleen maar bij aan de aanval. meer kansen zul je door passing bij je mids niet krijgen. ik probeer mijn mids altijd met zwak passen te kopen. prijs-kwaliteit verhouding is dan het bestequote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:04 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Volgens mij is passen nog altijd redelijk belangrijk voor een middenvelder, dus ik betaal liever wat meer zodat ik een speler heb die ook nog enige passes kan geven op m'n spitsen.
+ dat hij ook geen PM traint, waarom heb je niet een oudere met meer ervaring genomen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:04 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik koop mijn mids nog altijd met uitstekend conditie en heb niet het idee er nou extra voor te moeten betalen. echt zonde dat je een getrainde mid koopt met matig conditie. je gaat veel training op moeten offeren om deze speler volledig tot zijn recht te laten komen...
Ik ken de afkortingen niet, sorry, wat is PM? En ik heb er 1 van 21 gekocht omdat deze nu absoluut de beste in mijn team is en dat ook nog wel even zal blijven, ik spaar nu eerst voor betere verdedigers en een vleugelspeler en blijf mijn spitsen verder optrainen. Over een aantal jaar kan ik deze mid-mid wel weer verkopen en er een betere voor terugkopen. Of is mijn filosofie nou zo verkeerd? En hoeveel maakt conditie nou uit voor een speler? Het zakt immers ook heel snel weer, dus spelers goed trainen op andere vaardigheden is er niet echt bij als je telkens conditie moet trainen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:06 schreef Ruudt het volgende:
[..]
+ dat hij ook geen PM traint, waarom heb je niet een oudere met meer ervaring genomen?
Eentje van 25 ofzo? Je hebt zo'n speler toch niet langer dan 3 seizoenen in je team..
PM = playmaking = positiespelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:11 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Ik ken de afkortingen niet, sorry, wat is PM? En ik heb er 1 van 21 gekocht omdat deze nu absoluut de beste in mijn team is en dat ook nog wel even zal blijven, ik spaar nu eerst voor betere verdedigers en een vleugelspeler en blijf mijn spitsen verder optrainen. Over een aantal jaar kan ik deze mid-mid wel weer verkopen en er een betere voor terugkopen. Of is mijn filosofie nou zo verkeerd? En hoeveel maakt conditie nou uit voor een speler? Het zakt immers ook heel snel weer, dus spelers goed trainen op andere vaardigheden is er niet echt bij als je telkens conditie moet trainen.
Ok, dit is wel even duidelijk, komt er dus op neer dat ik hem even zal moeten optrainen qua conditie en dat hij dan beter zal presteren. Thanks.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:16 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
PM = playmaking = positiespel
Met je filosofie is niets mis. Het spel draait idd om het trainen van je trainees en met de winst op hun je team versterken.
Conditie is voor een centrale middenvelder heel belangrijk. Net zo belangrijk als positiespel. Waneer een mid geen uitstekdnd of formidabel conditie heeft zal hij zijn PM niet volledig benutten en dat is zonde natuurlijk. Kan je beter een briljant hebben met uitstekend conditie...
En al je spelers gaan idd dalen, daarom zal iedereen 1 à 2 weken conditie moeten bijtrainen elk seizoen.
Ervaring komt wel met de jaren lijkt me, maar had dus idd beter een wat oudere speler kunnen kopen, die scoren idd wat hoger over het algemeen, merk ik zelf ook aan mijn spelers die wat ouder worden. Thanks.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:16 schreef Ruudt het volgende:
PM = playmaking = positiespel.
Conditie maakt voor het middenveld heel veel uit en als de speler wat meer ervaring had dan scoorde je middenveld hoger..
21 met waardeloos die is over een paar seizoenen nog niet geweldig..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:25 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Ervaring komt wel met de jaren lijkt me, maar had dus idd beter een wat oudere speler kunnen kopen, die scoren idd wat hoger over het algemeen, merk ik zelf ook aan mijn spelers die wat ouder worden. Thanks.
21 met waardeloos kan best, ik koop ze zelf ook wel eens zo. je kan beter krijgen, maar daar zijn er minder van en dus langer wachten op de deadline...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:54 schreef Ruudt het volgende:
[..]
21 met waardeloos die is over een paar seizoenen nog niet geweldig..
Er zijn überhaupt niet zoveel spelers met wonderbaarlijk positiespel en goed passen onder de 21 jaar die te koop staan..maar ik zal eens wat aan die conditie gaan doen dan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
21 met waardeloos kan best, ik koop ze zelf ook wel eens zo. je kan beter krijgen, maar daar zijn er minder van en dus langer wachten op de deadline...
Maximale toename is drie niveaus per twee weken. Dus als je mazzel hebt, kost het je slechts twee weken om 'm naar uitstekend te krijgenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:08 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Er zijn überhaupt niet zoveel spelers met wonderbaarlijk positiespel en goed passen onder de 21 jaar die te koop staan..maar ik zal eens wat aan die conditie gaan doen dan.
Niet als je het alleen voor hem doet, als de rest het ook wel kan gebruiken, doen!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:13 schreef MacMauser het volgende:
Ik vroeg me sowieso al af waarom je per se goed passen wilde ipv redelijk of matig wat ook al aardig volstaat. Ook max 21 is als je hem niet traint natuurlijk onzin.
Maar conditie trainen: Verstandig!![]()
zoals het er nu uitziet (1 daler in totaal) is dat denk ik niet eens hard nodig...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:31 schreef MacMauser het volgende:
Halverwege t seizoen kan iedere (spitsen)trainer wel een weekie conditie gebruiken nu lijkt me..
Geldt voor iedereen denk ik. Grumpey heeft gewoon mazzel gehad, maar die zal nog wel een klap krijgen in de tweede helft van het seizoen. Ik heb vorige week, op de helft van het seizoen, 'm erdoor getrapt. Anders zijn die twee conditietrainingen in het tussenseizoen nutteloos, ben ik bang.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:31 schreef MacMauser het volgende:
Halverwege t seizoen kan iedere (spitsen)trainer wel een weekie conditie gebruiken nu lijkt me..
Das lekker! Hier is t wel anders, maar kan t, denk ik, wel gefixed worden met de ene conditietraining die ik al gehad heb.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:33 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zoals het er nu uitziet (1 daler in totaal) is dat denk ik niet eens hard nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |