quote:Tiemen Vis
TSI = 33 060 , 20 years, passable form
Has wretched experience and passable leadership abilities
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: world class Passing: poor
Atahualpa Lescano
TSI = 75 000 , 23 years, solid form
Has poor experience and weak leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: inadequate
Tudor Dima
TSI = 24 940 , 20 years, inadequate form
Has wretched experience and poor leadership abilities
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: excellent Passing: wretched
Winger: world class Defending: wretched
Jacinto Ordás
TSI = 36 010 , 20 years, solid form
Has wretched experience and weak leadership abilities
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: world class Passing: passable
András Májer
TSI = 38 960 , 20 years, solid form
Has wretched experience and inadequate leadership abilities
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: wretched
Winger: titanic Defending: weak
Met als trainees:
Aleksi Vuorikoski
TSI = 5 440 , 18 years, solid form
Has disastrous experience and weak leadership abilities [Quick]
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: wretched
Timo Hantula
TSI = 4 200 , 18 years, excellent form
Has wretched experience and weak leadership abilities
Stamina: poor Keeper: disastrous
Playmaking: formidable Passing: weak
Reinaart Langelaan
TSI = 23 070 , 20 years, passable form
Has wretched experience and passable leadership abilities
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: world class Passing: weak
Juist. Volgens mij 1x ooit een tegengoal door moeten incasseren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:59 schreef Yankee_One het volgende:
negatieve conditie events, maar dat is natuurlijk geneuzel in de marge
Bedankt voor deze nuttige toevoeging aan de discussie!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:37 schreef Grumpey het volgende:
.
tsss mijn coach had ik sinds 21-05-2005 en die is gisteren wel gezakt in LS...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:24 schreef Jonks het volgende:
Dit bedoel ik dus met vollopen van threads
Ik geloof dat ik even hoi zei in.. thread 182? iig dat was pas vorige week :x
Wist je trouwens dat mijn coach gisteren niet gezakt is in LS... die gast is al sinds 25-09-2005(!) goed leider.. dat lijkt bijna een record![]()
Morgen ratingsbusten! titanic middenveld is het doel![]()
Ik gok zo rond de 250k... denk dat ik hem daarvoor list, alles wat hoger geboden wordt is natuurlijk eigen risicoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Maniack, wat moet ie kosten?
Je kiest ze wel uit zegquote:Gonzalo Daniel Hernández van Sys moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Mariano van Gerner.
quote:
stil maar, je staat al voorquote:De scheidsrechter toont SVH3-speler Marnik Rynsewyn een gele kaart na een vreselijke sliding langs achter in de 17e minuut. Dit had misschien wel rood moeten zijn. De Sys-speler die van het veld strompelt, is Gonzalo Daniel Hernández. Hij gaat onder luid applaus van het publiek de dug-out in. Zijn vervanger is Mariano van Gerner.
quote:Sys-speler Axel Eisenberg zorgt voor een 0 - 1 voorsprong in de 19e minuut, hij rondt een perfect uitgevoerde aanval vanop rechts subliem af.
Mijn YP van vorige weekquote:Axel Eisenberg van Sys zorgde voor een 0-1 voorsprong in de 19e minuut na een fabelachtige aanval op rechts.
Marnix is mijn blesure speler van van de weekquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:50 schreef DeHovenier het volgende:
Verhip ja
[..]
Mijn YP van vorige week![]()
84 euro verliesquote:11-10-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 916 ¤ aan entreegeld.
10-10-2006 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
Moet jij niet naar College?quote:
lees: bezuinigingen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:37 schreef DeHovenier het volgende:
College
Woensdag en donderdag zijn projectdagen, naar eigen inzicht in te vullen. Dus ik zit lekker achter m'n pctje een werkstuk te maken
quote:
quote:In de 82e minuut gaat Martin Salaun neer in een verdachte penaltysituatie, na een tackle van de rechterverdediger. De scheidsrechter heeft dit niet gezien en laat gewoon doorspelen.
75 vlaggen al? Teringquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:21 schreef GRUMBLER het volgende:
Net vlag 75 gehaald in Nippon (Japan) je moet toch wat als je niet meer in de beker zit......
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:24 schreef DeHovenier het volgende:
2-1 gewonnen![]()
Ik heb veel kansen gehad, maar die kon niemand verzilveren
quote:"Wat een onterrechte nederlaag. Zoals vaker dit seizoen voelde de scheids zich geintimideerd door de kolkende massa die onze supporters creeerden. Door de trillingen die veroorzaakt werden verzakte zijn bril waarschijnlijk waardoor hij een zuivere penalty wegwuifde. Maar goed, eigenlijk had je het ook wel kunnen zien, want als je heel goed naar de scheids kijkt...."
Nou ik zit als counterhufter in de 7e div. Bij mij is gem hatstats 150 en ikzelf 135 dus met counter sprokkel ik wat puntjes bij elkaar. Heb 0 briljantjes, 1 uitmuntend (gaat weg ) 4 formi defs.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:58 schreef Lennox het volgende:
Over briljante spelers. Nu 3x briljant buiten mijn trainingslinies in mn team (2x spits, 1x mid). Over 4 weken 4 trainees die naar briljant gaan (hele rits achter elkaar). 1 zonder passen van 19 die gelijk weg mag en daar moet dan met mn spaarcenten nog briljant winger voor komen
Alleen nog zien te promoveren naar VII
dat kan, maar is counteren dan niet een betere optie?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
is het misschien een idee (aangezien ik een zwak middenveld heb) ipv 5-3-2, 5-4-1 te spelen en dan een formidabel scoren / zwak passen op te offeren voor een middenvelder en de goed passen goed scoren te laten staan?
Op dit moment: 1,4 miljoen als ie onder de 30 is en redelijk wat ervaring meepikt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:09 schreef Betaserc het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraagje.. Ik wil een middenvelder kopen met wonderbaarlijk positiespel en goed passen. Wat zou ik hier maximaal voor moeten geven vinden jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |