Waarom ook danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:12 schreef Bartoli het volgende:
niemand die het in zijn hoofd haalt om te gaan kijken in de prinsessenkamer ofzo
Ook niet echte slimme zet van Hummie om af te wijken van de normale procedure m.b.t. tot het geld. Geen wonder dat ze argwaan hebben. En de nominaties niet te zeggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:11 schreef scanman01 het volgende:
Ze geloven wel dat Jeroen terug komt, maar ook dat hij wel evenveel stemmen had als Egbert
De zusjes liggen er niet in hehquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:12 schreef Bartoli het volgende:
niemand die het in zijn hoofd haalt om te gaan kijken in de prinsessenkamer ofzo
Zou het beste zijn om ze wel te misleiden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:15 schreef scanman01 het volgende:
Misschien is het nog verwarrend als BB nu WEL de uitslag van de nominaties geeft
Daar hebben we het al lang over gehad.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ook niet echte slimme zet van Hummie om af te wijken van de normale procedure m.b.t. tot het geld. Geen wonder dat ze argwaan hebben. En de nominaties niet te zeggen.
Nu krijg je morgen: "ZIE JE WEL DAT ZEIDEN WE AL!!!!" In plaats van verbazing. Dus hele effect is al weg.
Een soort van Monique/Sabrina, ook Haagse met neptieten....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
Micheline heeft het over ene Ingrid.
Jammer dat ik BB5 niet gevolgd heb.
Hebben ze daar al iets tegen gevonden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Akkie heeft goud-ster.... Ik goud-dubbelster.
Wilde ik toch ff zeggen
Ingrid zat paar dagen in een huisje en kon alles volgen wat gezegd werd door de anderequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
Micheline heeft het over ene Ingrid.
Jammer dat ik BB5 niet gevolgd heb.
Volg nu gewoon de streams en luister waar ze het over hebben, in plaats van kompleet gefrustreerd op mijn postst te reageren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar hebben we het al lang over gehad.
Bij LS hebben ze als tegenwicht een bruine ster onder z'n neus gemonteerd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:22 schreef demins het volgende:
[..]
Hebben ze daar al iets tegen gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |