quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:54 schreef The_stranger het volgende:
nu we toch bezig zijn met foto's
[afbeelding]
Of is dat niet helemaal wat de bedoeling is?
http://www.naked-air.com/menu.htm
Maakt niet uit hoor, als jij je er maar prettig bij voeltquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:54 schreef The_stranger het volgende:
nu we toch bezig zijn met foto's
[afbeelding]
Of is dat niet helemaal wat de bedoeling is?
http://www.naked-air.com/menu.htm
Welke club nou nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:23 schreef YellowLedbetter het volgende:
ghehe wij hadden de lier opgesierd met sexy dames
afgelopen zomerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:41 schreef SnowBite het volgende:
Wat heb jij te zoeken in Colorado, cheuk?
Was je er in de zomer of winter?
Jij doet vieze dingen met dikke vadsige gleufdieren!quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:41 schreef Mojave het volgende:
ik
Think before you speak...quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:17 schreef cheukert het volgende:
Ben jij zo'n mannetje die gaat wintersporten in de Rockies ipv. lekker burgerlijk naar Oostenrijk gaat ofzo
zozo, jaartje Colorado Springs![]()
o jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:34 schreef nsfw het volgende:
[..]
Daar wil die mee zeggen dat je eerst moet denken en dan pas praten![]()
jij ook alweer hierquote:Op woensdag 1 november 2006 22:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
ben je weer terug uit engeland ja?
Lol, al 2 maand.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
ben je weer terug uit engeland ja?
Haha, zat in London voor TR 737CLquote:Op woensdag 1 november 2006 23:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
aha, enige uitleg is op zich geen verkeerd idee...
edit: net te laatquote:Op woensdag 1 november 2006 23:48 schreef Mojave het volgende:
[..]
Lol, al 2 maand.
Nu SPL en dat is 100x beter dan LGW.
jawelquote:Op woensdag 1 november 2006 23:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
moet die kleine cheukert nog niet naar bed, hij moet morgen wel naar school toch?
Daar heb ik bijna zowat naast gewoond. Althans, bedoel je dat kantoortje in Den Haag?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:03 schreef mcDavid het volgende:
Stond ik toch ineens bij de KNVvL binnen zojuist!
Jep.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:07 schreef cheukert het volgende:
[..]
Daar heb ik bijna zowat naast gewoond. Althans, bedoel je dat kantoortje in Den Haag?
Ben je vanuit Biddinghuize speciaal naar Den Haag gekomen, om een boek te halenquote:
Ik was toch in de buurt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:44 schreef cheukert het volgende:
[..]
Ben je vanuit Biddinghuize speciaal naar Den Haag gekomen, om een boek te halenze sturen het ook op hoor geloof ik
Moet je daar studeren om er te wonen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
In delluft ja? Wat studeer je daar dan?
Ah het hoofdstuk "theorie van het vliegen" kan ik zo goed als skippen. En de rest wordt een koekie. Alleen navigatie zal echt nieuw voor me zijn...quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:07 schreef mcDavid het volgende:
Even een theorieboek halen!
Delft, snikkelstad...quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik was toch in de buurt.
Ik woon door de weeks in delft he
True, true!quote:Op maandag 6 november 2006 11:38 schreef MrSkyline het volgende:
delft is een grote ophoping van nerds met sextekort
vriendin van me doet io, en die word bijna aangerand als ze uit gaat zo erg is t.
Veel succes dan! Neem van mij aan, da's een hele kluif!quote:Op maandag 6 november 2006 11:38 schreef MrSkyline het volgende:
back on topic:
ik wil ook vliegen, bij de luchtmacht, in een helikopter, en ik ga er alles aan doen dat mogelijk te maken
"Doe mij die maar..."quote:Op maandag 6 november 2006 11:48 schreef mcDavid het volgende:
Veel succes dan! Neem van mij aan, da's een hele kluif!
Weet je ook al watvoor heli, of zie je wel?
Wil jij lid worden van mijn tuinier-club?quote:Op zondag 5 november 2006 23:26 schreef Mojave het volgende:
vink nix an, vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |