sssttquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:13 schreef Mojave het volgende:
tomtom
wat is je aw naam verradenquote:
damn men...met mijn postgedrag hierquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:29 schreef cheukert het volgende:
[..]
wat is je aw naam veradenwat zielig nou
Hebben ze dus bij de cova niet goed research gedaan voordat ze je aannamenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:34 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
damn men...met mijn postgedrag hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik steek je moeder in de fik!
Dém stoere foto!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:01 schreef Furious het volgende:
En weer terug.
Remember kids! Vortexes vermoorden je!
[afbeelding]
nog een weekje, als jij een lekkere tjik bent zal ik nog wel overwegen om je dan mee te nemenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:06 schreef Furious het volgende:
Het moet toch een F-14 worden cheukert. Want dan kun je mijkan ik jou nog een keer meenemen.
http://www.airliners.net/open.file/1016542/L/
Ik zal m'n bikinilijn vast gaan harsen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:08 schreef cheukert het volgende:
[..]
nog een weekje, als jij een lekkere tjik bent zal ik nog wel overwegen om je dan mee te nemen![]()
Hou maar op.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:06 schreef Furious het volgende:
Het moet toch een F-14 worden cheukert. Want dan kun je mijkan ik jou nog een keer meenemen.
Vooral zo zijn ze mooi.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hou maar op.
De F16 is toch wel de mooiste straaljager ooit
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:53 schreef cheukert het volgende:
[..]
Hebben ze dus bij de cova niet goed research gedaan voordat ze je aannamen
Ik heb me op aw pas aangemeld nadat ik was aangenomen, dus die vlieger gaat niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalala Die Dom Die Dom
dat kan met een nimbus 4DMquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:06 schreef Furious het volgende:
ik keek eerst naar de verkeerde postquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
dat kan met een nimbus 4DMook wel
oh maar dat kan ie ook wel, kost wel een paar centen om 'm om te laten bouwen maar het zal vast wel mogelijk zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:32 schreef cheukert het volgende:
[..]
ik keek eerst naar de verkeerde postik dacht dat je die ejectende thunderbird bedoelde
Bij DG hadden ze soort van eject-achtig-ietsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
oh maar dat kan ie ook wel, kost wel een paar centen om 'm om te laten bouwen maar het zal vast wel mogelijk zijn
Kan je ook doen ja, alleen wel vertieft als je kist kaput isquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
Mwah, dan kun je toch beter dat systeem aanschaffen waarbij je in de kist kunt blijven zitten en er een grote chute uit de kist zelf komt en je lekker veilig landt:P
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
Mwah, dan kun je toch beter dat systeem aanschaffen waarbij je in de kist kunt blijven zitten en er een grote chute uit de kist zelf komt en je lekker veilig landt:P
slowchat is voor mietjes... net als zweefvliegenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
Men! wat doe je, je verpest de slowchatsessie van cheuk en mij
ja, vliegen, daarvoor zijn we ook mietjes, anders hadden we wel gebasejumpt of gekitesurft en om het ruig te maken ook nog getuinnierd en gedamdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:13 schreef The_stranger het volgende:
[..]
slowchat is voor mietjes... net als zweefvliegen
Want immers spelen we graag met onze levens! Volgende keer maar een keer parachute springen! Kan ik later van een motorkap gekrabt worden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:16 schreef cheukert het volgende:
[..]
ja, vliegen, daarvoor zijn we ook mietjes, anders hadden we wel gebasejumpt of gekitesurft en om het ruig te maken ook nog getuinnierd en gedamd![]()
uit een werkend vliegtuig springen? ben je nou betoeterdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:19 schreef Furious het volgende:
[..]
Want immers spelen we graag met onze levens! Volgende keer maar een keer parachute springen! Kan ik later van een motorkap gekrabt worden.
Zelfs als-ie het niet meer doet heb je waarschijnlijk nog meer kans om te overleven als je erin blijft zitten dan eruit springen. Parachute springen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:23 schreef cheukert het volgende:
[..]
uit een werkend vliegtuig springen? ben je nou betoeterdals je nou springt, omdat ie het niet meer doet, ok... maar als ie nog werkt
![]()
Nouja als je kist uit elkaar flikkert ofzo, of in de hens staanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:26 schreef Furious het volgende:
[..]
Zelfs als-ie het niet meer doet heb je waarschijnlijk nog meer kans om te overleven als je erin blijft zitten dan eruit springen. Parachute springen.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:13 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:48 schreef YellowLedbetter het volgende:
Maar dat was een typische zondagsvliegerzo'n gebouw zie je toch wel aankomen
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:13 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Moet jij niet iets kapotmaken ofzo?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:13 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Beetje aparte reactie zonder exact te weten wat er gebeurd is...
Wie is Smegol?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:14 schreef Furious het volgende:
Waarom pijpt Smegol een vis?
Oeh, sorry hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:13 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Beetje aparte reactie zonder exact te weten wat er gebeurd is...
Totdat de 767 van Nationwide vertraging krijgt bij z'n C-checkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:48 schreef Alternate het volgende:
[..]
De KLM weet niet eens dat je bestaat
En jou als zondebok gebruiken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:12 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Totdat de 767 van Nationwide vertraging krijgt bij z'n C-check
Mja leg anders even uit hoezo je die man een zondagsvlieger noemt, en dat relateert aan dit ongeluk.quote:
dat je hem serieus neemtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:17 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Mja leg anders even uit hoezo je die man een zondagsvlieger noemt, en dat relateert aan dit ongeluk.
Hij zat samen met z'n instructeur in die kist dus hij was zoiezo niet met een zondagsvluchtje bezig.
En het was geeneens zondag. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |