Zó Herman Heijermans.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:19 schreef JAM het volgende:
`Ik zal voor u bidden, Jan, opdat u veilig van zee terug moge keren!`
`Ach, vrouw! Staakt uw larie! U weet dat ik het geloof verloren heb!`
`Toch zal ik voor u bidden Jan, dat Hij u moge behoeden!`
Ach, je kon erop wachten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:27 schreef JAM het volgende:
Er wordt veel in afgetrokken. Dat lijkt me wel wat. Zoenende oud-Scheveningse vissers die elkaar aftrekken.
In klederdracht. Achter de palenrij op het strand, daar waar de netten te drogen hangen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:27 schreef JAM het volgende:
Er wordt veel in afgetrokken. Dat lijkt me wel wat. Zoenende oud-Scheveningse vissers die elkaar aftrekken.
Ja, dat wordt `m wel. Zullen we het concentreren rond een persoon, over Jan Spaans en de avonturen die hij beleefd met de andere Scheveningse mannen op en rond zee? Dat we hem gewoon een jaar of tien volgen, van de eerste keer dat hij een pik in z`n handen nam tot..? Nou ja; tot`ie doodgaat natuurlijk, zo hoort dat in een boek van zulk alooi.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
In klederdracht. Achter de palenrij op het strand, daar waar de netten te drogen hangen!
Ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:32 schreef JAM het volgende:
Liederlijk?
Ik blijf bij Dionysisch. Zoals Nietsche het bedoeld heeft in Die Geburt der Tragödiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:30 schreef Lienekien het volgende:
LXIV, weet je aan welk woord JAM mij ineens doet denken? Liederlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |