Dat was natuurlijk een inkoppertje, voor een neerlandicus.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was nog bang dat het te lastig zou zijn. Had je onderschat
Lienekien +1
Ik wist niet dat je dat kreegquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:29 schreef Lienekien het volgende:
Dat was natuurlijk een inkoppertje, voor een neerlandicus.
Ik kreeg dat ook niet, niet zoals jij bedoelt. Maar het is gewoon een onderwerp van studie, taalverwerving. Dus ook tweedetaalverwerving.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat kreeg
Ik dacht alleen allochtonen en docenten.
Nee, dat is waar. Veel vrouwen snappen dat niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:31 schreef LXIV het volgende:
Verdraaid. En koken kan ik wel. Kijk nooit in een kookboek, maar weet precies wat, hoeveel en hoelang. De kunst is de beperking. Daar gaat het allemaal om. Zeker bij salades. Dat snappen veel vrouwen niet.
Less is more dus?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:31 schreef LXIV het volgende:
Verdraaid. En koken kan ik wel. Kijk nooit in een kookboek, maar weet precies wat, hoeveel en hoelang. De kunst is de beperking. Daar gaat het allemaal om. Zeker bij salades. Dat snappen veel vrouwen niet.
Dat bedoel ik. Als studieonderwerp. Maar ook wel logisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:32 schreef Lienekien het volgende:
Maar het is gewoon een onderwerp van studie, taalverwerving. Dus ook tweedetaalverwerving.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Veel vrouwen snappen dat niet.
Maar dan is dus de verwerving het onderwerp, niet de taal zelf (zoals voor de allochtoon) of de didactiek (zoals voor de docent).quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als studieonderwerp. Maar ook wel logisch eigenlijk.
Sorry, ik had daar dus toch een smiley moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lienekien is het met mij eens
![]()
Nog wel bij een niet geheel vrouwvriendelijke opmerking!
![]()
Zal ik voor je koken?
(Goethe overigens ook)
Welnu, de kunst van een goede salade is niet de hoeveelheid verscheidene ingrediënten en kruiden, maar veel meer hoe deze elkaar aanvullen. En je moet binnen die aanvullingen beslist gaten laten.quote:
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:36 schreef Lienekien het volgende:
Sorry, ik had daar dus toch een smiley moeten gebruiken.![]()
Mag dat, zo samenspannen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
(Bedenk je ondertussen een wyccie-vraag?)
Ik zou nooit zalm met ei combineren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:39 schreef wyccie het volgende:
Waspeen zou ik niet zo gauw in een salade gebruiken, wel om gewoon zo te knabbelen.
Ik probeer nu de zalm, mais, tomaat en ei eruit te vissen.
Nou, zo stiekem is het niet, als jij gewoon mee kunt lezen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:39 schreef Neleos het volgende:
Er worden hier gewoon stiekem afspraken gemaakt!
Dat is niet samenspannen. Daar wordt de hele tijd om gevraagd, vooral door MaJoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef Lienekien het volgende:
Mag dat, zo samenspannen?
Enne, wat is een wyccievraag?!
Idd. Met uitzondering van kaviaar dan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou nooit zalm met ei combineren.
Potdorie! Je kunt hier niet eens rustig samenspannen zonder gestalkt te worden. Ga jij een terug naar je hok!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:39 schreef Neleos het volgende:
En jij hebt mij vanmiddag ook een wyccievraag gegeven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:39 schreef Neleos het volgende:
Ik doe het dus helemaal fout!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:41 schreef LXIV het volgende:
En mais en tomaat zijn ook niet geschikt voor bij de zalm overigens.
Ik dacht wel dat het onderkleding was, maar wist niet precies wat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk wyccie weet dat wel, van die onderbroek. Maar nee hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |