quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:19 schreef avotar het volgende:
[..]Ik denk ook dat hij toen aan het flippen was, maar toch hoop ik echt dat er een "they" is. Zou het verhaal spannender maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ga je het helemaal uit zijn verband trekken. Dat is niet wat hij zei en al helemaal niet wat er bedoeld wordt. Bekijk de laatste 5 minuten van de laatste ep nog maar eens goed.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:00 schreef Gershom het volgende:
Ik dacht het zo;
Mahone vertelde toch dat als Tweener hem niet zo helpen dat er veel slachtoffers zouden vallen? Dat T-bag dan nog wat mensen vermoord etc. En dat Tweener hun dus moet verraden.. Met "so do they" (ofzoiets) bedoeld hij gewoon Micheal en zijn gang..
Iddquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:43 schreef ThaMadEd het volgende:
Waarom in spoilers praten? Het gaat gewoon over aflevering 7
dacht et niequote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:00 schreef Gershom het volgende:
Ik dacht het zo;
Mahone vertelde toch dat als Tweener hem niet zo helpen dat er veel slachtoffers zouden vallen? Dat T-bag dan nog wat mensen vermoord etc. En dat Tweener hun dus moet verraden.. Met "so do they" (ofzoiets) bedoeld hij gewoon Micheal en zijn gang..
mmm knap om iets zó verkeerd te begrijpen, tenminste ik weet bijna zeker dat dit niet zo is!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:00 schreef Gershom het volgende:
Ik dacht het zo;
en dat michael en linc elkaar weer gaan ontmoeten.. dus niet gepakt worden allebei... (bolshoi booze)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:34 schreef __Saviour__ het volgende:
de titels geven al best veel weg. je kunt kan zo al raden wat er in rendezvous gaat gebeuren.
Bolshoi was de plek waar Lincoln en Michael elkaar zouden weerzien, volgens mij was 't een bar/plaats in Mexico.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:53 schreef Erasmusch het volgende:
Is er al bekend waar dat Bolshoi Booze voor staat? Ik las net op een site de uitleg, maar kon me er niks van herinneren. En er staat ook shit over de volgende afl, dus vraag me af of dat klopt.
Nee, volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:00 schreef Erasmusch het volgende:
Ja idd. Maar er is nog niet duidelijk gemaakt waar Bolshoi is toch?
quote:
De makers zullen vast niet alles spoileren dmv een titel. Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:34 schreef __Saviour__ het volgende:
de titels geven al best veel weg. je kunt kan zo al raden wat er in rendezvous gaat gebeuren.
Ik heb werkelijk nog geen idee!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:04 schreef Erasmusch het volgende:
OK, dat was ook niet zo boeiend. Maar nu weet ik gvd al wat er gaat gebeuren in Dead Fall![]()
Ik kan alleen geen Frans... Wat betekent het?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zijn maandag toch ook al 3 weken voobij?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef Miguel het volgende:
Volgens mij komt er nu maandag gewoon een nieuwe ep, want er staat tot nu toe geen baseball game gepland op de 23ste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |