We wachten al zo lang !quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:19 schreef miss-scofield het volgende:
Look on the bright side... Nog maar een week!!!
Niet eens een geldbedrag ofzoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:55 schreef ImmovableMind het volgende:
mijn dank is groot ^^
Een bedrag is overgemaakt op je bankrekening.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:50 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Niet eens een geldbedrag ofzo![]()
Neej, jij bent smart...einsteinquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:00 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ik zag net die 8 mintweener_O_ movie weer... Dan zie je lincoln voorbij crossen in z'n pimpmobile..
Wat is het ook een fucking SUKKELSorry... Ik bedacht het me opeens weer ff
Mijn dank is groot. Daar kan ik een hele softijs van kopenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:43 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Een bedrag is overgemaakt op je bankrekening.
Je kon ook even de moeite nemen om het op te zoeken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:48 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Bedankt, daar komen we verder mee. Enig idee waar want dit is bijna een slow-chat topic. Een kleine uitleg is genoeg.
En hij praat tegen die hond. Geweldig gewoon.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:01 schreef edejong het volgende:
ik blijf lachen om die Haywire.. haha ik ga naar Holland in een molen wonen..
alles wat ik nodig heb is een vlot...en ik ga hem zelf bouwen met deze stok
geniaal!![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CD9h75Mh90w&NR
TWEENER![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan nog een hele week moeten wachten op afl. 8![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:16 schreef edejong het volgende:
mmm net ep7 afgekeken
snap het niet echt meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan nog een hele week moeten wachten op afl. 8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal gesproken zou ik geloven wat Mahone zei, maar niets is wat het lijkt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:23 schreef edejong het volgende:
ja dat flippen blijft ook interresant
die hele Mahone is interresant zou best wel eens veel meer achter kunnen zitten!
hahahahahhahahquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
duurt nog wel even.
seizoen 3 schijnt zich helemaal op haywire te richten. z'n missie om holland te bereiken en alle knotsgekke avonturen die hij onderweg meemaakt.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:24 schreef magnifor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |