Ik heb hm al op DVD.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik vind van wel..Als je keertje niets te doen heb, gelijk Pb kijken..
P.s. Bij de media markt kan je hem nu voor 55 pleurie's halen...frs heeft em voor 70 euro![]()
Nope, v&d heeft hem voor 59..free record voor 70quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
is er nog een goedkopere dan de mediamarkt (zal wel niet) >?
eensquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zonet weer die scene met Tweener gezien
Tweener
toch nog pittige prijs overal dan. ik zag het vanmiddag wel liggen in de winkel, ook voor 60. PB is echt zo'n serie om op dvd te hebben en aan één stuk door te kijken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nope, v&d heeft hem voor 59..free record voor 70
In Breda is hij zelfs 59 euro...meisje uit mijn klas heeft vandaag de laatste exemplaar uit de MM gehaald![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:54 schreef RayMania het volgende:
Kan niet wachten op episode 8. Hopelijk komt Bellick terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:55 schreef magnifor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Sucre, wat gaat die uithalen
.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De promo kan je hier zien:
http://filmnation.blogspo(...)-episode-8-dead.html![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:01 schreef magnifor het volgende:Nu kan ik echt niet meer wachten tot de 23ste !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De promo kan je hier zien:
http://filmnation.blogspo(...)-episode-8-dead.htmlSometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:01 schreef magnifor het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De promo kan je hier zien:
http://filmnation.blogspo(...)-episode-8-dead.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuhh, dat zou ik niet toelatenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:40 schreef -Mo- het volgende:
Waarom heb ik in dít topic niet lopen baggeren gistereravond. Dit is toch al een baggertopic.
Ik heb m al sinds augustus!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Vandaag bij Media Markt ff de dvd-box van seizoen 1 gehaald![]()
Mee eens!quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:14 schreef magnifor het volgende:
Als er nog een iemand dood gaat ga ik de serie heel wat minder vinden. Er zijn genoeg personages dood gegaan. Moet eens ophouden...
Juist niet! Dit maakt het wat leuker dan dat alle gevangenen rustig rond rennen en de politie steeds net te laat is. Nee dat zou spannend zijn... En ik zie liever de personages sterven dan dat ze terug de gevangenis in worden gegooid. Laat nog enkele personages verdwijnen (niet alleen gevangenen) en introduceer nieuwe karakters. Zo blijft het vernieuwend en spannend. Dat is bijvoorbeeld ook wat 24 zo goed maakt, niet bang zijn om semi-hoofdpersonen uit het niets ineens weg te laten vallen.quote:
duurt nog wel even.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:53 schreef sjeppert het volgende:
haywire will survive
we zullen hem verwelkom in de haven van Rotterdam:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |