Met wat voor extra's?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Vandaag bij Media Markt ff de dvd-box van seizoen 1 gehaald![]()
Bellick en die andere gozer zijn toch de premiejagers? ( bountyhunters) Die willen ze voor het geld.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:42 schreef Canisfire het volgende:
Ík zit trouwens te wachten op die premier jager.
Want ik heb dat stuke in de veronica gids nog eens doorgelezen en daar heeft Wentworth het over Bellick, Corrupte fbi agenten en een premier jager die ze achterna zit.
Zou dat die kerel met dat geweer zijn in die auto van promo 8?
- Audiocommentaar op diverse afleveringenquote:
Ja daar zat ik ook aan te denken dus ik las het nog een keer en er stond toch echtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:07 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Bellick en die andere gozer zijn toch de premiejagers? ( bountyhunters) Die willen ze voor het geld.
Wat een vreselijk lelijke box als je hem vergelijkt met bijvoorbeeld een seizoen 24!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Vandaag bij Media Markt ff de dvd-box van seizoen 1 gehaald![]()
En is het de moeite waard?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:15 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
- Audiocommentaar op diverse afleveringen
- Verwijderde en verlengde scenes
- Making of Prison Break
- Featurettes
- Fox presents: Making a scene - Prison Break
- TV-spots
![]()
Ik vind van welquote:
quote:Oscar Shales is a fictional criminal fugitive on the television series Prison Break. Not much is known about him, and he never appears. However, it is clear that he was once the subject of a manhunt led by FBI agent Alexander Mahone. In the second season episode 'Buried', Mahone reveals to Tweener that he killed Shales in cold blood with a shot to the neck before similarly killing Tweener in cold blood. While the exact circumstances of the manhunt surrounding Shales is not known, it is clear that Oscar Shales still has an impact on Mahone, as everytime Shales is mentioned, Mahone is clearly distressed and usually has to take a midazolam pill. Mahone's fixation on the birdbath in his backyard seems to indicate that Shales's body may be buried there.
whehe dat grapte mijn zus de eerste keer nog dat ze daarop inzoomden... maar volgens mij naarmate de waarheid dichterbijkomt, gaat het nog kloppen ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:55 schreef Waltero het volgende:
[..]
]
er word aangenomen dat daar oscar shales onder ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |