Iedereen denkt dat Sanchez en Westmoreland mee gaan ipv haywire. Het lijkt me dus sterk dat er ook maar iemand iets vermoed. Het was bij die afleveringen wel al vrij duidelijk dat westmoreland zwaar gewond was en het nooit kan halen om over de muur te komen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:57 schreef miss-scofield het volgende:
Hebben jullie al de 'televizier' gezien? Een tvgids weet ik wat.
Staat heel groot, 8 most wanted man.. bla!
Lekkere spoiler voor de Nederlandse kijkers onder ons!! Geloof dat ze nog niet zo ver zijn. Niemand weet dat Haywire mee gaat enzo, maar staat nu wel mooi in dat boekje!![]()
![]()
Is het ook niet neequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is niet netjes van de televizier, maar zo'n ramp is het nou ook weer niet.
Zie topic titel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:32 schreef __Saviour__ het volgende:
tweener is gewoon neergeknald omdat mahone knettergek is
Dat vind ik juist het mooie aan de serie, veel twists en men gaat vlot door 't verhaal heen. Houdt 't wel spannend op een andere manier, is wat anders dan een half jaar voortborduren op een verhaallijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:33 schreef Smart-Einstein het volgende:
Jammer dat er, relatief snel, mensen worden vermoord in de serie... ze hadden nog een mooi verhaal van tancredi sr kunnen maken.. en Tweener had ook nog wel potentie
Dit zorgt er wel voor dat LJ er helemaal alleen voor staat wanneer hij vrijgelaten wordt. Zo maken ze het aannemelijker dat Linc Michael verlaat om LJ op te pikken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:06 schreef Jivis het volgende:
Wat ik gewoon erg vaag vind is dat die Veronica dood is. In het eerste seizoen had ze een hele eigen verhaallijn samen met die ene knakker (die ook werd neergeknald) en in seizoen 2 werd dat allemaal gewoon afgekapt. Vreemd.
Dit vind ik nog steeds frusterend!! Hoe lomp ben je, iedereen begrijpt toch meteen dat het een val is? LJ wordt vrijgelaten, terwijl hij een aanklacht had voor dubbele moord?!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:23 schreef yurko het volgende:
Zo maken ze het aannemelijker dat Linc Michael verlaat om LJ op te pikken.
Dat vond ik inderdaad ook zoiets. Overduidelijk een valstrik. Dat voelt iedereen meteen, zelfs al voordat Kellerman in beeld komt en het er nog even bovenop legt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:09 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dit vind ik nog steeds frusterend!! Hoe lomp ben je, iedereen begrijpt toch meteen dat het een val is? LJ wordt vrijgelaten, terwijl hij een aanklacht had voor dubbele moord?!![]()
Linc is niet zo slim bezig.... Ben echt benieuwd hoe dat gaat aflopen!!
misschien gaan die wedstrjiden niet door nu er yankee door een gebouw heen gevlogen is...?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:55 schreef Whoho het volgende:
echt jammer dat die Yanks weer een pauzetje inlassen. ik kan niet wachten op een nieuwe aflevering. het complot wordt steeds zieker (Tweener en Tancredi sr. vermoord, what's next?)
Normaal gesproken zou ik Mahone geloven, maar dit is Prison Break. Niets is wat het lijkt. Vooral in de laatste paar afleveringen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:13 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Zie topic titel.
Denk echt wel dat 'r meer achter zit, achter die madness van Mahone.
? Of heeft dat nog een diepere betekenis ofzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:26 schreef Erasmusch het volgende:
Werd er nou nog ergens op ingezoomd bij dat vogelbadje in die tuin
Veel mensen denken van wel, maar ik denk van niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
? Of heeft dat nog een diepere betekenis ofzo
]quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:36 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Veel mensen denken van wel, maar ik denk van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |