quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:19 schreef avotar het volgende:
[..]Ik denk ook dat hij toen aan het flippen was, maar toch hoop ik echt dat er een "they" is. Zou het verhaal spannender maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ga je het helemaal uit zijn verband trekken. Dat is niet wat hij zei en al helemaal niet wat er bedoeld wordt. Bekijk de laatste 5 minuten van de laatste ep nog maar eens goed.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:00 schreef Gershom het volgende:
Ik dacht het zo;
Mahone vertelde toch dat als Tweener hem niet zo helpen dat er veel slachtoffers zouden vallen? Dat T-bag dan nog wat mensen vermoord etc. En dat Tweener hun dus moet verraden.. Met "so do they" (ofzoiets) bedoeld hij gewoon Micheal en zijn gang..
Iddquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:43 schreef ThaMadEd het volgende:
Waarom in spoilers praten? Het gaat gewoon over aflevering 7
dacht et niequote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:00 schreef Gershom het volgende:
Ik dacht het zo;
Mahone vertelde toch dat als Tweener hem niet zo helpen dat er veel slachtoffers zouden vallen? Dat T-bag dan nog wat mensen vermoord etc. En dat Tweener hun dus moet verraden.. Met "so do they" (ofzoiets) bedoeld hij gewoon Micheal en zijn gang..
mmm knap om iets zó verkeerd te begrijpen, tenminste ik weet bijna zeker dat dit niet zo is!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:00 schreef Gershom het volgende:
Ik dacht het zo;
en dat michael en linc elkaar weer gaan ontmoeten.. dus niet gepakt worden allebei... (bolshoi booze)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:34 schreef __Saviour__ het volgende:
de titels geven al best veel weg. je kunt kan zo al raden wat er in rendezvous gaat gebeuren.
Bolshoi was de plek waar Lincoln en Michael elkaar zouden weerzien, volgens mij was 't een bar/plaats in Mexico.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:53 schreef Erasmusch het volgende:
Is er al bekend waar dat Bolshoi Booze voor staat? Ik las net op een site de uitleg, maar kon me er niks van herinneren. En er staat ook shit over de volgende afl, dus vraag me af of dat klopt.
Nee, volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:00 schreef Erasmusch het volgende:
Ja idd. Maar er is nog niet duidelijk gemaakt waar Bolshoi is toch?
quote:
De makers zullen vast niet alles spoileren dmv een titel. Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:34 schreef __Saviour__ het volgende:
de titels geven al best veel weg. je kunt kan zo al raden wat er in rendezvous gaat gebeuren.
Ik heb werkelijk nog geen idee!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:04 schreef Erasmusch het volgende:
OK, dat was ook niet zo boeiend. Maar nu weet ik gvd al wat er gaat gebeuren in Dead Fall![]()
Ik kan alleen geen Frans... Wat betekent het?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zijn maandag toch ook al 3 weken voobij?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef Miguel het volgende:
Volgens mij komt er nu maandag gewoon een nieuwe ep, want er staat tot nu toe geen baseball game gepland op de 23ste!
Nou en, de SB is gewoon kutquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:58 schreef Miguel het volgende:
[..]
![]()
Dude, WTF? Ten eerste wordt de SB dit jaar niet eens uitgezonden door FOX (geloof dat CBS dit jaar aan de beurt is) en ten tweede is de SB altijd begin februari
![]()
Ja dat kan zo veel zijn.... Sara met Michael, Lincoln met Michael, T-bag met z'n vijandelijke date van vroeger, Lincoln met LJ etc etc etc... of heb ik nu helemaal de beketenis van rendezvous verkeerd?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze zijn trouwens niet zulke fans als wij he.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Laat ze lekker
Des te groter zal hun vreugde volgende week zijn
Ja, maar het was geloof ik nog niet helemaal zeker of er de 23ste nog een wedstrijd zou zijn of niet. Nu werkt het World Series schema heerlijk om de maandag heen (wedstrijden zater-,zon-,dins- en woensdag) dus kan PB weer los op FOXquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:13 schreef droks het volgende:
Er zijn maandag toch ook al 3 weken voobij?
Kijk es op officiele prison break site... staan ze toch gewoon?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft iemand een link naar het originele fox river 8 plaatje, zonder de verfrommelde foto's van abbruzi en tweener?
Ik vind hem juist het minst boeiende personage. Had van mij in plaats van Tweener dood mogen gaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:10 schreef Canisfire het volgende:
Ik vraag me af wat er met C-note gebeurt dat vind ik trouwens wel de meest complexe.
Je weet nooit wat je nou aan hem hebt , Kijk bij T-bag weetje dat hij niet te vertrouwen is maar bij C-note. De ene keer is hij de intelligente man die T-bag er van weerhoudt om Abruzzi te vermoorden als hij weer terug is. En zie je hem kwaad worden op Abruzzi die een kind onderschot houdt.
Terwijl hij een paar afleveringen later weer lomp doet tegen Scofield.
Ja van de ontsnapten is hij zeker het minst boeiend. Maar toch hoe de rol zelf van bij personage een hoofdpersonage is geworden. Dat is toch weer een beetje interresant ik bedoel bij Tweener T-Bag Sucré en Abruzzi lag het er van af hun introductie al dik bovenop dat ze mee zouden gaan. En volgens mij was C-note eerst ook helemaal niet bedoelt als hoofdpersonage teminste dat heb ik ergens gelezen op Wikipedia.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vind hem juist het minst boeiende personage. Had van mij in plaats van Tweener dood mogen gaan.
C-note heeft geen kwade bedoelingen met mensen, net zoals sucré, scofield, burrows en tweener. Deze lui kwamen in de gevangenis door illegale zooi te transporteren, een winkel willen overvallen ( voor de ringquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:10 schreef Canisfire het volgende:
Ik vraag me af wat er met C-note gebeurt dat vind ik trouwens wel de meest complexe.
Je weet nooit wat je nou aan hem hebt , Kijk bij T-bag weetje dat hij niet te vertrouwen is maar bij C-note. De ene keer is hij de intelligente man die T-bag er van weerhoudt om Abruzzi te vermoorden als hij weer terug is. En zie je hem kwaad worden op Abruzzi die een kind onderschot houdt.
Terwijl hij een paar afleveringen later weer lomp doet tegen Scofield.
Maandag nacht (op dinsdag dus).quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:28 schreef GewoneMan het volgende:
wanneer kwam episode 8 nou ?
dat weet ik maar aankomende maandag op dinsdag of die week daarna?quote:
ik denk dat we heel weinig van hem gaan zien. hij heeft niet echt een grote rol.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:35 schreef __Saviour__ het volgende:
haywire overleefd wel. dat wordt de grapjurk van dit seizoen.
Ik bedoelde dus aankomende, maar niet aan gedacht om dat erbij te zetten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat weet ik maar aankomende maandag op dinsdag of die week daarna?
Hij mag gelijk geklaard worden m.i.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:35 schreef __Saviour__ het volgende:
haywire overleefd wel. dat wordt de grapjurk van dit seizoen.
Voor ons 24 oktober.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat weet ik maar aankomende maandag op dinsdag of die week daarna?
Zoiets?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:48 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LsDosZ8wM-Y
Tweener![]()
Kan iemand een avatar maken van zingende tweener?
Haha nu is het net of hij van onderen gepleziert word hahaquote:
Wel 3 video's meer!quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:05 schreef Canisfire het volgende:
Moet je trouwens het verschill zien bij you tube als je typt rip abruzzi of Tweener en Westmoreland![]()
Bron?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:01 schreef Xrenity het volgende:
Donderdag komt in Nederland aflevering 1 van seizoen 2
graag gedaanquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha nu is het net of hij van onderen gepleziert word haha
Toch tof
thanks
Moet je trouwens het verschill zien bij you tube als je typt rip abruzzi of Tweener en Westmoreland![]()
rtl5 heeft het in een reclame al aangekondigdquote:
Eerst met VirtualDub het stukje opzoeken en eruit knippen, en dat opslaan in een nieuw filmbestand. Dat dan met Adobe ImageReady openen. Dan uitsnijden, verkleinen en opslaan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:37 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hoe maak je dat toch? Zou je dat willen uitleggen..![]()
Eindelijk weer een aflevering morgen
Met de croptool (omcirkeld) een uitsnede maken van wat je wilt hebben. Houdt SHIFT ingedrukt, zodat het een mooi vierkant wordt. Op enter drukken om te uitsnede te maken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:52 schreef droks het volgende:
Kan je mbv een screenshot uitleggen hoe je hem uitsnijdt en verkleint? Als het niet te veel moeite is.
Van Westmoreland zijn er helemaal geen mooie fan made videosquote:
kBen eral uitquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Met welke optie kan je in VirtualDub een stukje uitknippen?
neejquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:11 schreef Rossdale het volgende:
Kunnen we het nu weer over prison break hebben ipv over het maken van avatars?
Maandag kunnen we toch niet kijken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:34 schreef edejong het volgende:
maandag kan niet snel genoeg komen voor mij![]()
Welke is dat dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:00 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ik zag net die 8 mintweener_O_ movie weer... Dan zie je lincoln voorbij crossen in z'n pimpmobile..
Wat is het ook een fucking SUKKELSorry... Ik bedacht het me opeens weer ff
whaha ja das waar... jammergenoeg nog niet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:19 schreef magnifor het volgende:
[..]
Maandag kunnen we toch niet kijken.
Die had ik gepost...in dit topic...quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:31 schreef Richard_dubbelB het volgende:
[..]
Welk filmpje is dat dan iemand?
![]()
![]()
![]()
![]()
Lol doe eensquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Flinke spoiler voor als ik in het NL topic post
Lep heb je wel...jammer dat hij verwijderd isquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Flinke spoiler voor als ik in het NL topic post
Omgquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:55 schreef Canisfire het volgende:
Hij is removed by FA wtf wat een losers![]()
Dat tweener bij z'n meid aan de deur kwam. (toen hij mahone erin had geluisd)quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:55 schreef droks het volgende:
[..]
"This icon was removed by FA"
Welke was het?
Oh jammer, ik vond em best gaaf!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
kBen nu met een andere bezig, hijs verwijderd omdat hij meer dan 600k was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |