Heb m niet zo lang geleden nog gezien, maar is me niet opgevallenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:38 schreef Bot13 het volgende:
Na wat zoeken op IMDB kwam ik tot de ontdekking dat 'Bellick' en 'Kellerman' samen in de film Collateral hebben gespeeld. Allebei speelden ze een 'Fed'.
link
[..]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:23 schreef Bot13 het volgende:
Mahone krast toch altijd de opgepakte gedoodde fugitives door?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:23 schreef Bot13 het volgende:
[afbeelding]
R.I.P. Tweenerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
# 30: I want the money, all of it
# 30: Adios Amigo
Magnifor spoiler jij eens je titel die je had gekozen aub![]()
leukquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:23 schreef Bot13 het volgende:
[afbeelding]
Dat is wel even anders wakker worden op de dinsdagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:31 schreef Smart-Einstein het volgende:
hmm wennen men.. nog 2 weken wachten.. maarja..
Tweenah TWEENER
Op de site van Fox. Altijd weer die massasport waar goeie programma's voor moeten wijken.quote:VIEWER'S NOTE 1: If LDS game #5 (SP-0723) is necessary, the baseball game will air instead of PRISON BREAK.
Wordt het dan niet gewoon een paar uur later uitgezonden? Dan hebben wij er geen last van.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Op de site van Fox. Altijd weer die massasport waar goeie programma's voor moeten wijken.
Heel vet gedaan! Ik heb hem opgenomen in de OPquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:23 schreef Bot13 het volgende:
[afbeelding]
Zoiets misschien?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:43 schreef Waltero het volgende:
Kun je in de op geen mooie rode kruizen gaan zetten? Door Tweenert bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Op de site van Fox. Altijd weer die massasport waar goeie programma's voor moeten wijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |