Met wat voor extra's?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Vandaag bij Media Markt ff de dvd-box van seizoen 1 gehaald![]()
Bellick en die andere gozer zijn toch de premiejagers? ( bountyhunters) Die willen ze voor het geld.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:42 schreef Canisfire het volgende:
Ík zit trouwens te wachten op die premier jager.
Want ik heb dat stuke in de veronica gids nog eens doorgelezen en daar heeft Wentworth het over Bellick, Corrupte fbi agenten en een premier jager die ze achterna zit.
Zou dat die kerel met dat geweer zijn in die auto van promo 8?
- Audiocommentaar op diverse afleveringenquote:
Ja daar zat ik ook aan te denken dus ik las het nog een keer en er stond toch echtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:07 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Bellick en die andere gozer zijn toch de premiejagers? ( bountyhunters) Die willen ze voor het geld.
Wat een vreselijk lelijke box als je hem vergelijkt met bijvoorbeeld een seizoen 24!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
En is het de moeite waard?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:15 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
- Audiocommentaar op diverse afleveringen
- Verwijderde en verlengde scenes
- Making of Prison Break
- Featurettes
- Fox presents: Making a scene - Prison Break
- TV-spots
![]()
Ik vind van welquote:
quote:Oscar Shales is a fictional criminal fugitive on the television series Prison Break. Not much is known about him, and he never appears. However, it is clear that he was once the subject of a manhunt led by FBI agent Alexander Mahone. In the second season episode 'Buried', Mahone reveals to Tweener that he killed Shales in cold blood with a shot to the neck before similarly killing Tweener in cold blood. While the exact circumstances of the manhunt surrounding Shales is not known, it is clear that Oscar Shales still has an impact on Mahone, as everytime Shales is mentioned, Mahone is clearly distressed and usually has to take a midazolam pill. Mahone's fixation on the birdbath in his backyard seems to indicate that Shales's body may be buried there.
whehe dat grapte mijn zus de eerste keer nog dat ze daarop inzoomden... maar volgens mij naarmate de waarheid dichterbijkomt, gaat het nog kloppen ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:55 schreef Waltero het volgende:
[..]
]
er word aangenomen dat daar oscar shales onder ligt
Ik heb hm al op DVD.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik vind van wel..Als je keertje niets te doen heb, gelijk Pb kijken..
P.s. Bij de media markt kan je hem nu voor 55 pleurie's halen...frs heeft em voor 70 euro![]()
Nope, v&d heeft hem voor 59..free record voor 70quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
is er nog een goedkopere dan de mediamarkt (zal wel niet) >?
eensquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zonet weer die scene met Tweener gezien
Tweener
toch nog pittige prijs overal dan. ik zag het vanmiddag wel liggen in de winkel, ook voor 60. PB is echt zo'n serie om op dvd te hebben en aan één stuk door te kijken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nope, v&d heeft hem voor 59..free record voor 70
In Breda is hij zelfs 59 euro...meisje uit mijn klas heeft vandaag de laatste exemplaar uit de MM gehaald![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:54 schreef RayMania het volgende:
Kan niet wachten op episode 8. Hopelijk komt Bellick terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:55 schreef magnifor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Sucre, wat gaat die uithalen
.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De promo kan je hier zien:
http://filmnation.blogspo(...)-episode-8-dead.html![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:01 schreef magnifor het volgende:Nu kan ik echt niet meer wachten tot de 23ste !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De promo kan je hier zien:
http://filmnation.blogspo(...)-episode-8-dead.htmlSometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:01 schreef magnifor het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De promo kan je hier zien:
http://filmnation.blogspo(...)-episode-8-dead.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuhh, dat zou ik niet toelatenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:40 schreef -Mo- het volgende:
Waarom heb ik in dít topic niet lopen baggeren gistereravond. Dit is toch al een baggertopic.
Ik heb m al sinds augustus!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Mee eens!quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:14 schreef magnifor het volgende:
Als er nog een iemand dood gaat ga ik de serie heel wat minder vinden. Er zijn genoeg personages dood gegaan. Moet eens ophouden...
Juist niet! Dit maakt het wat leuker dan dat alle gevangenen rustig rond rennen en de politie steeds net te laat is. Nee dat zou spannend zijn... En ik zie liever de personages sterven dan dat ze terug de gevangenis in worden gegooid. Laat nog enkele personages verdwijnen (niet alleen gevangenen) en introduceer nieuwe karakters. Zo blijft het vernieuwend en spannend. Dat is bijvoorbeeld ook wat 24 zo goed maakt, niet bang zijn om semi-hoofdpersonen uit het niets ineens weg te laten vallen.quote:
duurt nog wel even.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:53 schreef sjeppert het volgende:
haywire will survive
we zullen hem verwelkom in de haven van Rotterdam:P
Neej, dat is boeiendquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:42 schreef Rnnz het volgende:
En er zijn nog zoveel vragen; waar komt Haywire uit..,
Bron?quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
duurt nog wel even.
seizoen 3 schijnt zich helemaal op haywire te richten. z'n missie om holland te bereiken en alle knotsgekke avonturen die hij onderweg meemaakt.
Het wordt zelfs een complete spinoff serie!quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het wordt zelfs een complete spinoff serie!
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
LOLquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
--picture--
Mja...hij heeft geen grote rol in de serie..zal ie ook nooit krijgen lijkt mijquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:30 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neej, dat is boeiendals er 1 iemand kansloos is en geen doel in die serie heeft, is hij et wel
![]()
Iedereen gaat dood en Haywire overleeft. Een beetje a la Cube.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:53 schreef sjeppert het volgende:
haywire will survive
we zullen hem verwelkom in de haven van Rotterdam:P
[..]
[afbeelding]
Bedankt, daar komen we verder mee. Enig idee waar want dit is bijna een slow-chat topic. Een kleine uitleg is genoeg.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:31 schreef magnifor het volgende:
Dat is al tig keer uitgelegd....
Micheal nam de achternaam van zijn moeder aan toen hij klein was...je kent het welquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:48 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Bedankt, daar komen we verder mee. Enig idee waar want dit is bijna een slow-chat topic. Een kleine uitleg is genoeg.
We wachten al zo lang !quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:19 schreef miss-scofield het volgende:
Look on the bright side... Nog maar een week!!!
Niet eens een geldbedrag ofzoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:55 schreef ImmovableMind het volgende:
mijn dank is groot ^^
Een bedrag is overgemaakt op je bankrekening.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:50 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Niet eens een geldbedrag ofzo![]()
Neej, jij bent smart...einsteinquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:00 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ik zag net die 8 mintweener_O_ movie weer... Dan zie je lincoln voorbij crossen in z'n pimpmobile..
Wat is het ook een fucking SUKKELSorry... Ik bedacht het me opeens weer ff
Mijn dank is groot. Daar kan ik een hele softijs van kopenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:43 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Een bedrag is overgemaakt op je bankrekening.
Je kon ook even de moeite nemen om het op te zoeken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:48 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Bedankt, daar komen we verder mee. Enig idee waar want dit is bijna een slow-chat topic. Een kleine uitleg is genoeg.
En hij praat tegen die hond. Geweldig gewoon.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:01 schreef edejong het volgende:
ik blijf lachen om die Haywire.. haha ik ga naar Holland in een molen wonen..
alles wat ik nodig heb is een vlot...en ik ga hem zelf bouwen met deze stok
geniaal!![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CD9h75Mh90w&NR
TWEENER![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan nog een hele week moeten wachten op afl. 8![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:16 schreef edejong het volgende:
mmm net ep7 afgekeken
snap het niet echt meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan nog een hele week moeten wachten op afl. 8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal gesproken zou ik geloven wat Mahone zei, maar niets is wat het lijkt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:23 schreef edejong het volgende:
ja dat flippen blijft ook interresant
die hele Mahone is interresant zou best wel eens veel meer achter kunnen zitten!
hahahahahhahahquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
duurt nog wel even.
seizoen 3 schijnt zich helemaal op haywire te richten. z'n missie om holland te bereiken en alle knotsgekke avonturen die hij onderweg meemaakt.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:24 schreef magnifor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |