dat weet ik maar aankomende maandag op dinsdag of die week daarna?quote:
ik denk dat we heel weinig van hem gaan zien. hij heeft niet echt een grote rol.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:35 schreef __Saviour__ het volgende:
haywire overleefd wel. dat wordt de grapjurk van dit seizoen.
Ik bedoelde dus aankomende, maar niet aan gedacht om dat erbij te zetten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat weet ik maar aankomende maandag op dinsdag of die week daarna?
Hij mag gelijk geklaard worden m.i.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:35 schreef __Saviour__ het volgende:
haywire overleefd wel. dat wordt de grapjurk van dit seizoen.
Voor ons 24 oktober.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat weet ik maar aankomende maandag op dinsdag of die week daarna?
Zoiets?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:48 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LsDosZ8wM-Y
Tweener![]()
Kan iemand een avatar maken van zingende tweener?
Haha nu is het net of hij van onderen gepleziert word hahaquote:
Wel 3 video's meer!quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:05 schreef Canisfire het volgende:
Moet je trouwens het verschill zien bij you tube als je typt rip abruzzi of Tweener en Westmoreland![]()
Bron?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:01 schreef Xrenity het volgende:
Donderdag komt in Nederland aflevering 1 van seizoen 2
graag gedaanquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha nu is het net of hij van onderen gepleziert word haha
Toch tof
thanks
Moet je trouwens het verschill zien bij you tube als je typt rip abruzzi of Tweener en Westmoreland![]()
rtl5 heeft het in een reclame al aangekondigdquote:
Eerst met VirtualDub het stukje opzoeken en eruit knippen, en dat opslaan in een nieuw filmbestand. Dat dan met Adobe ImageReady openen. Dan uitsnijden, verkleinen en opslaan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:37 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hoe maak je dat toch? Zou je dat willen uitleggen..![]()
Eindelijk weer een aflevering morgen
Met de croptool (omcirkeld) een uitsnede maken van wat je wilt hebben. Houdt SHIFT ingedrukt, zodat het een mooi vierkant wordt. Op enter drukken om te uitsnede te maken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:52 schreef droks het volgende:
Kan je mbv een screenshot uitleggen hoe je hem uitsnijdt en verkleint? Als het niet te veel moeite is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |