Nou en, de SB is gewoon kutquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:58 schreef Miguel het volgende:
[..]
![]()
Dude, WTF? Ten eerste wordt de SB dit jaar niet eens uitgezonden door FOX (geloof dat CBS dit jaar aan de beurt is) en ten tweede is de SB altijd begin februari
![]()
Ja dat kan zo veel zijn.... Sara met Michael, Lincoln met Michael, T-bag met z'n vijandelijke date van vroeger, Lincoln met LJ etc etc etc... of heb ik nu helemaal de beketenis van rendezvous verkeerd?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:34 schreef __Saviour__ het volgende:
de titels geven al best veel weg. je kunt kan zo al raden wat er in rendezvous gaat gebeuren.
Ze zijn trouwens niet zulke fans als wij he.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Laat ze lekker
Des te groter zal hun vreugde volgende week zijn
Ja, maar het was geloof ik nog niet helemaal zeker of er de 23ste nog een wedstrijd zou zijn of niet. Nu werkt het World Series schema heerlijk om de maandag heen (wedstrijden zater-,zon-,dins- en woensdag) dus kan PB weer los op FOXquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:13 schreef droks het volgende:
Er zijn maandag toch ook al 3 weken voobij?
Kijk es op officiele prison break site... staan ze toch gewoon?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft iemand een link naar het originele fox river 8 plaatje, zonder de verfrommelde foto's van abbruzi en tweener?
Ik vind hem juist het minst boeiende personage. Had van mij in plaats van Tweener dood mogen gaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:10 schreef Canisfire het volgende:
Ik vraag me af wat er met C-note gebeurt dat vind ik trouwens wel de meest complexe.
Je weet nooit wat je nou aan hem hebt , Kijk bij T-bag weetje dat hij niet te vertrouwen is maar bij C-note. De ene keer is hij de intelligente man die T-bag er van weerhoudt om Abruzzi te vermoorden als hij weer terug is. En zie je hem kwaad worden op Abruzzi die een kind onderschot houdt.
Terwijl hij een paar afleveringen later weer lomp doet tegen Scofield.
Ja van de ontsnapten is hij zeker het minst boeiend. Maar toch hoe de rol zelf van bij personage een hoofdpersonage is geworden. Dat is toch weer een beetje interresant ik bedoel bij Tweener T-Bag Sucré en Abruzzi lag het er van af hun introductie al dik bovenop dat ze mee zouden gaan. En volgens mij was C-note eerst ook helemaal niet bedoelt als hoofdpersonage teminste dat heb ik ergens gelezen op Wikipedia.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vind hem juist het minst boeiende personage. Had van mij in plaats van Tweener dood mogen gaan.
C-note heeft geen kwade bedoelingen met mensen, net zoals sucré, scofield, burrows en tweener. Deze lui kwamen in de gevangenis door illegale zooi te transporteren, een winkel willen overvallen ( voor de ringquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:10 schreef Canisfire het volgende:
Ik vraag me af wat er met C-note gebeurt dat vind ik trouwens wel de meest complexe.
Je weet nooit wat je nou aan hem hebt , Kijk bij T-bag weetje dat hij niet te vertrouwen is maar bij C-note. De ene keer is hij de intelligente man die T-bag er van weerhoudt om Abruzzi te vermoorden als hij weer terug is. En zie je hem kwaad worden op Abruzzi die een kind onderschot houdt.
Terwijl hij een paar afleveringen later weer lomp doet tegen Scofield.
Maandag nacht (op dinsdag dus).quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:28 schreef GewoneMan het volgende:
wanneer kwam episode 8 nou ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |