voor 26 euro per half jaar valt ie elke maand op je deurmatquote:Op maandag 13 november 2006 14:53 schreef JohnDope het volgende:
inderdaad mensen kom er eens in met die link!
Of je leest het topic even.quote:Op maandag 13 november 2006 14:37 schreef JohnDope het volgende:
is er al een link naar de foto's?
Ze staan er allemaal.quote:Op maandag 13 november 2006 15:32 schreef robbedoeseos300d het volgende:
ja en dan blijkt dat die link dood is.
hier de preview van playboy
tnxiequote:Op maandag 13 november 2006 15:43 schreef milagro het volgende:
http://www.mickeylog.nl/images/hvr/hvr.htm
ja maar dan moet ik bij mijn vrouw weer bedelen wanneer ik niet meer in het hondehok hoef te slapen nadat ie de eerste keer door de bus komt..quote:voor 26 euro per half jaar valt ie elke maand op je deurmat hoef je ook niet te bedelen om
dan heb je een bekrompen vrouw en gaat zij maar in het hondenhok slapen, bij ons ligt ie tussen het leesvoor op de pleequote:Op maandag 13 november 2006 15:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik bij mijn vrouw weer bedelen wanneer ik niet meer in het hondehok hoef te slapen nadat ie de eerste keer door de bus komt..
quote:Op maandag 13 november 2006 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dan heb je een bekrompen vrouw en gaat zij maar in het hondenhok slapen, bij ons ligt ie tussen het leesvoor op de plee
Niets mis met masturberen en schijten tegelijk!quote:Op maandag 13 november 2006 16:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
![]()
Dat is dan nog buiten het feit dat het ranzig is om op de plee te lezen.
wat is er nou ranzig aan om op de plee te lezen? lekker relaxed juist, ik veeg mijn kont er niet mee af ofzoquote:Op maandag 13 november 2006 16:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
![]()
Dat is dan nog buiten het feit dat het ranzig is om op de plee te lezen. En waarom lezen op de plee, tegen de tijd dat je een boekie hebt kunnen pakken ben je al klaar toch?
ik vind het onhygienisch.quote:Op maandag 13 november 2006 16:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat is er nou ranzig aan om op de plee te lezen? lekker relaxed juist, ik veeg mijn kont er niet mee af ofzo
O god.....tja....het is een Heleen-topic, dan willen mensen dit soort ervaringen kwijt....quote:Op maandag 13 november 2006 16:32 schreef Robocock het volgende:
[..]
Niets mis met masturberen en schijten tegelijk!
![]()
![]()
smetvrees?quote:
nee.quote:Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
smetvrees?
maargoed back OT. Heleen is NIET mooi
Op de 1 of andere vreemde manier roept ze het wel over zichzelf af. Ik ben er niet uit waarom.quote:Op maandag 13 november 2006 16:35 schreef Serendips het volgende:
[..]
O god.....tja....het is een Heleen-topic, dan willen mensen dit soort ervaringen kwijt....
Nou niet mooi....quote:Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
smetvrees?
maargoed back OT. Heleen is NIET mooi
Aldus Heleen zelf.quote:'Een sexsymbool met een a-cup schopt het niet ver, zo veel is zeker'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |