quote:Heleen van Royen wilde niet zonder man Ton
Het is voor het voor het eerst dat eerst dat ik mijn ik mijn lichaam verkoop"
„Ton moest toestemming vragen aan SBS”
Heleen van Royen heeft er zichtbaar pret om. „Mannen hebben altijd zoveel babbels. Ik was al een tijdje geleden gevraagd en aarzelde. Ton bleef maar aandringen: ’waarom doe je zo moeilijk? Je bent toch niet preuts of zo. Wat heb jij nou te verbergen?’ Uiteindelijk had ik het juiste antwoord: ’Waarom zou ik als vrouw alleen in mijn blote niksie moeten gaan staan. Als ik het doe, doe je maar mee’.”
„Ton zei onmiddellijk ’ja’. Ik weet eigenlijk niet of hij er rekening mee had gehouden dat Playboy ook akkoord zou gaan”, vertelt Heleen.
Maar Playboy-hoofdredacteur Jan Heemskerk wilde de bestsellerauteur heel graag. En dus kreeg zij hem zo ver dat er minstens één erotische kiek zal worden geplaatst van de blote Ton en Heleen samen. De SBS-presentator voelde toch nog een ontsnappingsmogelijkheid. Heleen grinnikt: „Ton opperde toen dat er dan ook wel toestemming aan de zender moest worden gevraagd. Ik heb de grote SBSbaas Eric van Stade daarop een mailtje gestuurd en kreeg positief antwoord. Eric beloofde dat hij de foto’s in zijn garage zal hangen. Ik hou hem eraan. En Ton moet nu ook met de billen bloot.”
Het honorarium voor de fotoshoot moet Heleen contractueel geheim houden, maar ze noemt het ’een mooi bedrag’. „Heb ik ook nog tegen Ton gezegd. We zijn in gemeenschap van goederen getrouwd, dus we gaan samen voor dit extraatje werken. Ach, hij vindt het eigenlijk heel leuk. De fotoshoot is al volgende week. We nemen de kinderen mee naar Ibiza. Nee, zij gaan natuurlijk niet op de foto.”
En hoe reageerden de kinderen?
Heleen: „Olivia deed lekker theatraal. Mijn lieve dertienjarige puber riep schertsend: ’Wat heb ik misdaan dat dit mij moet overkomen? Mijn ouders!’ Sam van tien vindt het allemaal geweldig spannend. Toen ik in Portugal naakt door het huis liep, ging hij mijn borsten opmeten met zijn geodriehoek. Daar moest ik verschrikkelijk om lachen.”
Heleen, die intussen met haar laatste boek De Ontsnapping is doorgedrongen tot de boeken top twintig in Duitsland, weet niet of haar reportage ook in de Duitse Playboy komt. „Kan best. Ik zet in elk geval mijn beste beentje voor
Jan Heemskerk heeft een hekel aan fotoshoppen, dus het wordt zo naturel mogelijk. Gelukkig heb ik veel gesport en het lijf is nog redelijk strak. Voor de foto samen heb ik tijdens een vrijpartij laatst nog inspiratie opgedaan. Ik keek naar Ton en hij zag er zo mooi uit. Die positie heb ik in mijn geheugen gegrift.”
Zenuwachtig is Heleen niet. „Ik had hier vanmiddag de fotograaf Frans Jansen op bezoek. Hij heeft Katja ook gedaan. En om te oefenen heb ik wel drie keer mijn t-shirt uitgetrokken om mijn lichaam te laten keuren. Ik had er weinig moeite mee, maar Jan Heemskerk moest ervan blozen. Tja…”
bahbahbah......quote:Toen ik in Portugal naakt door het huis liep, ging hij mijn borsten opmeten met zijn geodriehoek. Daar moest ik verschrikkelijk om lachen
en we noemen het een deurmatquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:51 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind het zielig voor die kinderen, vooral voor die puberdochter. En die Ton, die pikt ook alles van zijn vrouw. Hij komt over als een sulletje dat zich telkens voor Heleens karretje laat spannen.
Whahahaha, dat vind ik wel een goeie, met Oudkerk, dan wel op z'n knieën, en zij niet!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:39 schreef Aoristus het volgende:
"Het is voor het voor het eerst dat eerst dat ik mijn ik mijn lichaam verkoop"
Ik weet al genoeg. Jammer dat ze niet met Oudkerk wil
@ milagro, nu je het zo zegt, zit wat in.quote:ik krijg bij hem het idee altijd dat we te maken hebben met een homo met een sterke kinderwens, een homo in de categorie ontkennende deurmat dan.
Of het boek verkoopt juist matig...dat kan ook. Kep een hekel aan Heleen, met en zonder kleren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:13 schreef Crush65 het volgende:
Ze heeft gewoon weer een boek te verkopen dus. Dat pikt ze effe mooi mee, die poen. Maar ze is echt geen attention whore, hoor.....
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:36 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]"I saw your mother on the cover of Crack Whore Magazine"
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:36 schreef milagro het volgende:
Yes, but she was young and needed the money!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:36 schreef milagro het volgende:
quote:Playboy zet foto's Heleen van Royen online.
Playboy publiceert voor het eerst beelden van een bekende Nederlandse online. Dat heeft het blootblad laten weten. Schrijfster Heleen van Royen gaat voor Playboy uit de kleren en een deel van deze foto's staat vanaf vrijdag op de website.
Naast foto's zijn er ook 'achter de schermen'-videobeelden te zien. Op 1 november biedt Playboy online gratis de eerste foto's die uiteindelijk ook in het tijdschrift verschijnen. De editie met Heleen van Royen ligt 9 november in de winkels.
Playboy had eerder te maken met foto's van bekende Nederlanders die al op websites verschenen voordat het blad uit was. „Hopelijk kunnen we zo voorkomen dat surfers zich moeten wenden tot malafide sites, waar illegaal gehackte beelden worden aangeboden en waar grof geld wordt verdiend met gestolen waar”, aldus hoofdredacteur Jan Heemskerk.
Kleine tietjes!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:14 schreef Mickey98 het volgende:
"Preview"
En ze vallen niet eens tegen...
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:28 schreef VinoTinto het volgende:
Nou die tieten zien er wel heel vreemd uit hoor...
Check dit SMERIG
![]()
Och...voor haar leeftijd valt het best mee...quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Kleine tietjes!![]()
Maar nee ik word er niet echt heul warm van ofzo.
Wereldwonderbraquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:28 schreef VinoTinto het volgende:
Nou die tieten zien er wel heel vreemd uit hoor...
Check dit SMERIG
![]()
Er zit haar, maar heb de indruk dat ze niet genoeg heeft weggeschoren, het lijkt erop dat het normaal tot haar navel groeit en halverwegen is gestopt met snoeien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |