abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:03:01 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42532777

[ Bericht 43% gewijzigd door borisz op 10-10-2006 08:12:03 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:04:00 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42532786
de M moet een N zijn
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_42533524
Helaas weet ik van te voren dat vrouwen geen logica hebben, anders zouden Wietske, Bernadette, Linda en Olga moeten gaan samenspannen. Wietske en Linda zullen wel niet (willen) zien dat het blok van de drie mannen eerst hen er na kamp zuid uit wil werken, maar ze zijn zeker van een plaats bij de laatste vier in plaats van vijf als ze volgende eilandraad met de vrouwen als één blok op Curd stemmen.
pi_42533778
ik denk dat het snel exit is voor Koen, olga en bernadette. écht jammer, want ik wilde nog wel meer van Olga en bernadette zien. Ipv die andere dozen.
was een leuke uitzending. ben benieuwd naar volgende week. (hoeveel mensen kijken eigenlijk expeditie robinson?)
Babe In Totale Control of Herself
pi_42533816
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:18 schreef Sassefras het volgende:
ik denk dat het snel exit is voor Koen, olga en bernadette. écht jammer, want ik wilde nog wel meer van Olga en bernadette zien. Ipv die andere dozen.
was een leuke uitzending. ben benieuwd naar volgende week. (hoeveel mensen kijken eigenlijk expeditie robinson?)
Gisteren 430.000, het is jammergenoeg een stuk afgenomen sinds het naar Talpa verhuisd is, en ook de mensen op fok lijken er minder naar te kijken, jammer, want het is weer een leuk seizoen.
pi_42533877
geen fakepics meer , dat vind ik wel erg jammer.
Dat is eens wat anders...
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:42:55 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42534227
Het is best leuk, maar toch boeit het me minder als andere jaren.
Ik was gisteren ook weer te laat met het aanzetten...
pi_42534345
Dat Bernadette er snel uitvliegt interesseert me niks. Not my cup of tea en is gisteren op de eilandraad heel goed weggekomen. Dat is Koen trouwens ook niet, maar afgezonderd van het hakenverhaal heeft hij zijn best wel gedaan op dat eiland, lijkt me.

Ik kijk in ieder geval wel uit naar volgende week, want de beelden beloven veel goeds
pi_42534884
De 2 dames van Noord moeten het slim spelen. Meedoen met het complot. Eerst Koen er uit stemmen, dan met de overige 2 dames van zuid een complot smeden en de 3 heren eruit stemmen met zijn 4en

Maar goed, de regie verzint vast wel wat om het complot te doorbreken of het ze op zijn minst moeilijk te maken.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_42535193
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:49 schreef Molline het volgende:

[..]

Voor het eerst dat ik twijfel of ik vanavond wel ga/wil kijken ....
Ik heb het niet gezien. En zo te lezen heb ik niks gemist ook.

Weinig reacties hierzo. Zijn er meer afgehaakt?
pi_42535478
Curd heeft wel een erg grote mond voor iemand die eerder is weggestemd.
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:10:08 #13
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_42536192
mjah vroeger gingen deze topics altijd als een tierelier, dit keer zijn ze niet vooruit te branden en lopen ze zo traag als dikke siroop.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_42536360
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 10:16 schreef Knipoogje het volgende:
De 2 dames van Noord moeten het slim spelen. Meedoen met het complot. Eerst Koen er uit stemmen, dan met de overige 2 dames van zuid een complot smeden en de 3 heren eruit stemmen met zijn 4en
Precies, maar bij ER is het natuurlijk verschrikkelijk slecht om te proberen om te winnen, dus dat zal wel niet gebeuren. Ik denk ook niet dat ze er slim genoeg voor zijn. Ignace en Lenny zijn vooralsnog de enige die het spel spelen.
Spoilers!
pi_42537312
misschien krijgen we wel net zoiets als vorig jaar, dat ze 6 stemmen krijgen en dat ze die mogen inzetten wanneer ze willen.

was vorig jaar toch met Douwe en ?? (of is dat al weer langer geleden?) die stemde in zijn eentje zo'n robinson figuur eruit! dat was echt wel grappig!
Babe In Totale Control of Herself
pi_42537444
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 10:43 schreef Mr_Romano het volgende:
Curd heeft wel een erg grote mond voor iemand die eerder is weggestemd.
Curd is echt zo'n kinderlijke Belg, heel doorzichtig. Probeert eerst bij de vrouwtjes in het gevlij te komen. Ontdekt dan dat de mannen gewoon met hem een complot willen smeden. Dus zijn de vrouwtjes niet belangrijk (meteen laatdunkende opmerkingen). Vervolgens zijn ze met zijn 5en en smeden een complot en voelt hij zich helemaal veilig. En geeft dan lekker af op de andere groep. Lekker stoer. En dom
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_42537457
quote:
misschien krijgen we wel net zoiets als vorig jaar, dat ze 6 stemmen krijgen en dat ze die mogen inzetten wanneer ze willen.
Dit jaar krijgen 1 persoon van Noord en 1 persoon van Zuid EEN extra gouden stem.
pi_42539479
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 11:55 schreef Mr_Romano het volgende:

[..]

Dit jaar krijgen 1 persoon van Noord en 1 persoon van Zuid EEN extra gouden stem.
Robin en Klaar mogen/moeten ieder een extra stem weggeven, die kunnen natuurlijk ook naar 2 personen van hetzelfde eiland gaan (vb Olga en Bernadette) ( misschien nog wel "gestuurd" door de redactie ook, zodat het complot doorbroken kan worden (dit laatste is een gedachte van mij erover)
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_42539488
Ja, precies, Klaar en Robin mochten ieder een speciale stem uitdelen.

En ik kan me niet voorstellen dat men bij Robinson dat weer zo helemaal laat lopen dat het ene kamp het andere kamp eruit kan wippen. Ik vermoed dat ze wel weer wat proeven laten spelen in de samensmeliting waarbij mensen zeker door kunnen gaan of zeker afvallen of zo. Iets in die trant. Om in ieder geval te voorkomen dat het een vooraf bekende strijd gaat worden.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:44:10 #20
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_42540801
Ik hoop dat Olga de vrouwen van kamp Noord in laat zien dat de drie boefjes hun er zeker uit gaan stemmen om met hundrieen de finale te gaan spelen.
Als ie zo doorgaat zal Kurd ze snel zo misselijk maken met zijn gedrag dat ze er genoeg van hebben. Bij de Titans editie hiervoor is die Pieter er toen ook door zijn grote waffel uit gevlogen, tenslotte....
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_42541254
de deelnemers moeten ook niet 'vergeten' dat de laatste keren het publiek de laatste stem heeft gehad.
pi_42556582
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 10:16 schreef Knipoogje het volgende:
Maar goed, de regie verzint vast wel wat om het complot te doorbreken of het ze op zijn minst moeilijk te maken.
Er wordt vast iets ingebracht.
Vond dat geneuzel over complotten dan ook erg irritant gister.
pi_42559906
Dat is wel te hopen. Anders wordt het allemaal wel erg voorspelbaar.
pi_42564423
Ik blijf het een briljant programma vinden . Denk dat miss playmate het erg ver schoppen gaat, die valt me 100% mee
pi_42566196
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 00:26 schreef franktic het volgende:
Ik blijf het een briljant programma vinden . Denk dat miss playmate het erg ver schoppen gaat, die valt me 100% mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')