Gisteren 430.000, het is jammergenoeg een stuk afgenomen sinds het naar Talpa verhuisd is, en ook de mensen op fok lijken er minder naar te kijken, jammer, want het is weer een leuk seizoen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:18 schreef Sassefras het volgende:
ik denk dat het snel exit is voor Koen, olga en bernadette. écht jammer, want ik wilde nog wel meer van Olga en bernadette zien. Ipv die andere dozen.
was een leuke uitzending. ben benieuwd naar volgende week. (hoeveel mensen kijken eigenlijk expeditie robinson?)
Ik heb het niet gezien. En zo te lezen heb ik niks gemist ook.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:49 schreef Molline het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik twijfel of ik vanavond wel ga/wil kijken ....![]()
Precies, maar bij ER is het natuurlijk verschrikkelijk slecht om te proberen om te winnen, dus dat zal wel niet gebeuren. Ik denk ook niet dat ze er slim genoeg voor zijn. Ignace en Lenny zijn vooralsnog de enige die het spel spelen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:16 schreef Knipoogje het volgende:
De 2 dames van Noord moeten het slim spelen. Meedoen met het complot. Eerst Koen er uit stemmen, dan met de overige 2 dames van zuid een complot smeden en de 3 heren eruit stemmen met zijn 4en
Curd is echt zo'n kinderlijke Belg, heel doorzichtig. Probeert eerst bij de vrouwtjes in het gevlij te komen. Ontdekt dan dat de mannen gewoon met hem een complot willen smeden. Dus zijn de vrouwtjes niet belangrijk (meteen laatdunkende opmerkingen). Vervolgens zijn ze met zijn 5en en smeden een complot en voelt hij zich helemaal veilig. En geeft dan lekker af op de andere groep. Lekker stoer. En domquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:43 schreef Mr_Romano het volgende:
Curd heeft wel een erg grote mond voor iemand die eerder is weggestemd.
Dit jaar krijgen 1 persoon van Noord en 1 persoon van Zuid EEN extra gouden stem.quote:misschien krijgen we wel net zoiets als vorig jaar, dat ze 6 stemmen krijgen en dat ze die mogen inzetten wanneer ze willen.
Robin en Klaar mogen/moeten ieder een extra stem weggeven, die kunnen natuurlijk ook naar 2 personen van hetzelfde eiland gaan (vb Olga en Bernadette) ( misschien nog wel "gestuurd" door de redactie ook, zodat het complot doorbroken kan worden (dit laatste is een gedachte van mij erover)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:55 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Dit jaar krijgen 1 persoon van Noord en 1 persoon van Zuid EEN extra gouden stem.
Er wordt vast iets ingebracht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:16 schreef Knipoogje het volgende:
Maar goed, de regie verzint vast wel wat om het complot te doorbreken of het ze op zijn minst moeilijk te maken.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:26 schreef franktic het volgende:
Ik blijf het een briljant programma vinden. Denk dat miss playmate het erg ver schoppen gaat, die valt me 100% mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |