Heb ik, maar werkt pas na een uur ofzo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:16 schreef AMFan het volgende:
Xyzal pillen vragen aan je dokterHelpt tegen die overgevoeligheid
Zo kut he. Ik heb dat ook altijd, maar omdat ik nu verkouden ben begint het al om 4 uur. Maarja weet ik iig dat ik niet de enigste ben.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:54 schreef NrSiX het volgende:
* NrSiX] heeft hetzelfde, word alleen niet snachts wakker gelukkig = de hel begint na het wakker worden
Maar de mensen die niet zo'n afweermechanisme hebben, hebben der ook geen last van. Dus het is een loze opmerking. Als ik nou allergisch zou zijn voor olifanten die me huis onderschijten vind ik het logischquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:01 schreef Echo99 het volgende:
Ik vind het een redelijk gezonde reactie van je lichaam dat er afweermechanismen in werking gesteld worden op het moment dat er microscopisch kleine beestjes in je bed zitten te scheiten
De mensen die dat afweermechanisme niet hebben sterven een langzame en zeer pijnlijke dood omdat hun luchtwegen langzaam dichtslibben met bacterie-poepquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:07 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Maar de mensen die niet zo'n afweermechanisme hebben, hebben der ook geen last van. Dus het is een loze opmerking. Als ik nou allergisch zou zijn voor olifanten die me huis onderschijten vind ik het logisch.
ik ook, en ze helpen welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:24 schreef PsyCha het volgende:
Ik heb dat ook
en kutmedicijnen helpen niet!
Zo langzaam zelfs dat ze pas dood gaan op hun negentigste...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:09 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De mensen die dat afweermechanisme niet hebben sterven een langzame en zeer pijnlijke dood omdat hun luchtwegen langzaam dichtslibben met bacterie-poep
Juist, maar dat snappen de meeste mensen niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:24 schreef PsyCha het volgende:
Ik heb dat ook
en kutmedicijnen helpen niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |