uhm... oeps.. sorry, die van mij alweer een poosje de jankerietus, maar er zit meer leven in als gisteren.. hij zit nu de kamer van zijn broer overhoop te halen, hihi dat ruim ik vanmiddag wel weer opquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij mij ook nie is waterbed, maarre je zoontje heeft mij dochtertje aangestoken ik zit nu met een ziek kind "opgescheept"![]()
hey bommiequote:
Lijkt me sterk gezien je beschrijving van daarnet, anders had ik je gisteren wel gaan zitten triggerenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hey bommie.... ik denk dat ik van jou heb gedroomd!!!
![]()
Zag het er ongeveer zo uit ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hey bommie.... ik denk dat ik van jou heb gedroomd!!!
![]()
ja ongeveer wel ...alleen dan nog een beetje blauw en rood en een beetje van ditquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zag het er ongeveer zo uit ?
[afbeelding]
ha ha ha ... maaruh kun je alweer een beetje lief doen tegen me of niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk gezien je beschrijving van daarnet, anders had ik je gisteren wel gaan zitten triggeren
Als je kapt met huiliën welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ha ha ha ... maaruh kun je alweer een beetje lief doen tegen me of niet?
Hoi Moppie, lekker geslapen?quote:
hihihi...okee vooruit dan maarquote:
KRABBIT!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lees FB 12 en 13 is door en bedenk dat je een buitenstaander bent, hoeveel postings van jezelf kom je tegen die steeds over hetzelfde gaan?
Kap er nu gewoon mee, verplaats je in de schoenen van de modjes en neem je ban als een man en stop is met je gezeur, geziek, gezuig en gezanik.
Maar nee, je blijft maar doorgaan, als ik mod was geweest had je alleen daarom een extra weekje gekregen
Het schijnt niet door je hersenpan (die van een eend) door te dringen dat die mensen hier vrijwillig zitten, miljoenen posten per jaar voor hun kiezen krijgen maar jij bent van mening dat alles om PC eendje moet draaien![]()
Dit was het laatste wat ik erover zeg, gedraag je als een vent, een kerel een volwassene en blijf niet dreinen als een klein verwend kut-kind![]()
quote:
Morguh, kom je doen?quote:
quote:
Ik denk dat jij er beter aan kan gaan wennen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh, kom je doen?We zijn er heel geen Moddiemods gewend
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er beter aan kan gaan wennen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |