Ik vind de Samson Rock toch veel beter.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mijn favorieten van die liedjes zijn: Chinese Vaas, Geld!! en Soepkip.![]()
Ja die is ook goed.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:17 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik vind de Samson Rock toch veel beter.
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:12 schreef Samsonneke het volgende:
Ohja dat keek ik vroeger ook altijd! De dierentuin seizoen was echt tof.
Ik representeer het volk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Kom dan niet als je het niet leuk vindt.![]()
Samson en Gert en Bassie en Adriaan waren dan ook echt helden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik denk dat niet veel ze hier leuk vinden omdat ze later begonnen zijn. Samson & Gert en Bassie & Adriaan bestaan bijvoorbeeld al veel langer en daar zijn ze in andere topics ook meer enthousiast over.
Sommige dingen BLIJVEN gewoon leuk, net als dat er volwassenen zijn die Bassie & Adriaan nog kijken. Ik vind gewoon veel kinderprogramma's leuk, en of ik dan gek ben of niet, het zal wel maar ik blijf gewoon mezelf!quote:Op zondag 22 oktober 2006 04:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Samson en Gert en Bassie en Adriaan waren dan ook echt helden.
Dit zijn kut rip off's natuurlijk en als jij dit met je 18 jaar leuk vind dan is er iets mis met je denk ik![]()
Maar Bassie en Adriaan en Samson en gert waren dan ook daadwerkelik leukquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Sommige dingen BLIJVEN gewoon leuk, net als dat er volwassenen zijn die Bassie & Adriaan nog kijken. Ik vind gewoon veel kinderprogramma's leuk, en of ik dan gek ben of niet, het zal wel maar ik blijf gewoon mezelf!
Ja nu weten we wel dat je Ernst en Bobbie niet leuk vind.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar Bassie en Adriaan en Samson en gert waren dan ook daadwerkelik leuk
Ernst en Bobbie zijn gewoon twee homo's in rare kleding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |