abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 oktober 2006 @ 22:49:45 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42527069
9-10, 22:49 - Jeroen krijgt een glaasje sinas van Sa
Confidence through competence
pi_42527204
Zijn de zusjes trouwens genomineerd als de missie niet slaagt? Beetje raar dat daar (nog?) niks over gezegt is.... Het zou iig wel fair zijn als zij ook gewoon een sanctie krijgen als de missie mislukt.

Jeroen krijgt wel te eten Waarschijnlijk chips enzo...
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:02:49 #3
135132 Ice_rulez
ijskoud de lekkerste
pi_42527496
Gedoemd te mislukken deze missie met blonT en blonT, hier giechelen ze zich NIET doorheen.
Sanctie zou gepast zijn. Wat zit erin voor Jeroen zijn medewerking aan de missie?
48 uur = 48 uur!!!
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:07:14 #4
135132 Ice_rulez
ijskoud de lekkerste
pi_42527598
OK, Jeroen kan nu niet genomineerd worden. (Is er al genomineerd?)
Wat let hem om op te staan en het huis in te lopen?
48 uur = 48 uur!!!
pi_42527819
wat is de missie??? kut OP trouwens...
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:15:07 #6
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_42527863
Misschien zijn eigen uitwerpselen, als E-10 niet langer dan een paar uur wegblijft
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:21:56 #7
159017 chas
Ik zie ze vliegen!
pi_42528080
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 23:15 schreef VirtualPOM het volgende:
Misschien zijn eigen uitwerpselen, als E-10 niet langer dan een paar uur wegblijft
Er valt E-10 nu al iets op, geloof me
pi_42532128
Ik vraag me af of deze missie een Menno-is-een-leugenaar-effect zal hebben. Ik bedoel, dat de noodzakelijke leugens voor het volbrengen van de missie zullen beschouwd worden als achterbaksheid.

Daarmee doel ik op e10. Dat ventje is om het minste of geringste op zijn pik getrapt (ik begrijp nog steeds niet wat Semih nou deed dat hij zo boos werd vrijdag en Semih helemaal bij hem heeft afgedaan).

Het is duidelijk dat hij het niet trekt als Sabrina hem niet meer in de kamer laat. In hoeverre zal dat doorwerken? Is zijn kwaadheid en rancune na 36 uur zo groot dat hij het haar nooit meer zal vergeven? De termen tyfuswijf e.d. zullen frequent zijn, verwacht ik. Net zoals hij op hoge poten verhaal kwam halen en van Sabrina eiste dat ze zei wat er voorgevallen was tussen haar en Egbert, verwacht ik dat hij een behoorlijke hoeveelheid bezitterigheid ten toon zal spreiden.
Als Sabrina weerstand biedt (en dat verwacht ik) zal hij haar dat dan ooit vergeven?

In ieder geval verwacht ik nog een paar confrontaties met Monique om toegang tot de slaapkamer. Monique heeft nu een uitgelezen kans om alles wat haar dwars zit aan Etienne in de strijd te gooien, onder het mom "geheime missie" zonder dat haar zusje dat zal tegenwerken.

Hopenlijk gaat deze missie niet als een nachtkaars uit.
pi_42532168
Jeroen gaat dat helemaal voor elkaar krijgen, het is een saaie drol die al de hele tijd onzichtbaar is. Dadelijk is ie gewoon overleden onder dat nest en de opruimploeg ontdekt hem pas in Januari
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_42532385
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
Jeroen gaat dat helemaal voor elkaar krijgen, het is een saaie drol die al de hele tijd onzichtbaar is.
In dat geval hoeven ze hem niet eens te verstoppen in de kamer

Btw, ik vind het wel goed verzonnen Rob.
Ik heb je weer gemist bij de live-uitzending, maar met deze geheime opdracht ben je er toch een beetje bij...
pi_42533238
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 03:14 schreef avonne het volgende:
Ik vraag me af of deze missie een Menno-is-een-leugenaar-effect zal hebben. Ik bedoel, dat de noodzakelijke leugens voor het volbrengen van de missie zullen beschouwd worden als achterbaksheid.

Daarmee doel ik op e10. Dat ventje is om het minste of geringste op zijn pik getrapt (ik begrijp nog steeds niet wat Semih nou deed dat hij zo boos werd vrijdag en Semih helemaal bij hem heeft afgedaan).

Het is duidelijk dat hij het niet trekt als Sabrina hem niet meer in de kamer laat. In hoeverre zal dat doorwerken? Is zijn kwaadheid en rancune na 36 uur zo groot dat hij het haar nooit meer zal vergeven? De termen tyfuswijf e.d. zullen frequent zijn, verwacht ik. Net zoals hij op hoge poten verhaal kwam halen en van Sabrina eiste dat ze zei wat er voorgevallen was tussen haar en Egbert, verwacht ik dat hij een behoorlijke hoeveelheid bezitterigheid ten toon zal spreiden.
Als Sabrina weerstand biedt (en dat verwacht ik) zal hij haar dat dan ooit vergeven?

In ieder geval verwacht ik nog een paar confrontaties met Monique om toegang tot de slaapkamer. Monique heeft nu een uitgelezen kans om alles wat haar dwars zit aan Etienne in de strijd te gooien, onder het mom "geheime missie" zonder dat haar zusje dat zal tegenwerken.

Hopenlijk gaat deze missie niet als een nachtkaars uit.
Hier ben ik nou ook heel erg benieuwd naar! een skijken hoelang hij het volhoudt om uit die kamer te blijven, ik verwacht dat er zeker vandaag al onenigheid over gaat komen! en inderdad dat Monique hem flink dwars gaat liggen!
pi_42533401
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:47 schreef patje30 het volgende:

[..]

Hier ben ik nou ook heel erg benieuwd naar! een skijken hoelang hij het volhoudt om uit die kamer te blijven, ik verwacht dat er zeker vandaag al onenigheid over gaat komen! en inderdad dat Monique hem flink dwars gaat liggen!
das waar we allemaal op hopen
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_42533517
Er is al genomineerd maar wat als Sab of Mo genomineerd zijn en ze halen de missie,moeten ze dan weer opnieuw nomineren?
pi_42534558
sa en mo zijn vrij van nominatie de volgende stemronde!

maar uhm... wouw e10 en tijn zijn nog niet wezen logeren!
als het niet slaag vind ik dat sa en mo wel genomineert moeten staan!
wat me wel stoer lijkt is als het wel slaagt en jeroen woensdag gewoon zonder boe of bah mee gaat doen aan het dagelijks leven... zonder dat het opvalt van "hey ik ben er weer" lijkt me grappig om de shock gezichten te zien als jeroen ineens bij het eten aan tafel zit ofzo...
pi_42539450
En wat ook leuk zou zijn, is als mensen ineens gaan roddelen over Jeroen. Dat ze hem eigenlijk toch niet erg missen enzo. Dat hij toch niks toevoegde aan de groep... Leuke verrassing als hij dan plotseling weer terugkomt!
Maak nie regtig saak nie
pi_42549873
Ze weten ondertussen al lang dat jeroen gewoon weer terug komt.

Vanmiddag heeft marcia het geld van haar vader gekregen, maar jeroen had volgens BB nog een paar dagen nodig om te bedenken waar het geld naartoen moest! Erg doorzichtig en de bewoners kregen ook gelijk argwaan.
pi_42556350
Ik heb het gemist, maar zie Jeroen een bord warm eten leegeten, terwijl de rest aan tafel zit.

Hoe hebben ze dat geflikt
pi_42561689
Leeft Jeroen nog wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')