Vooral bij die twee gaat het opvallen. Omdat ze normaal helemaal onbevangen zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze moeten t er niet zo dik bovenop leggen.
Als mensen liegen gaan ze vaak heel erg veel details verzinnen om het verhaal in hun eigen ogen kloppend te maken terwijl andere mensen zich die dingen helemaal niet afvragen.
Ok, merciquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
als ik me niet vergis zei ze: "Dan krijgen de zusjes MISSCHIEN WEL hun zin, ... ... ..."
ja ze hebben toch een sleutel met een hangertje eraanquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef latevogel het volgende:
Zei Sjaan nu dat ze deur op slot kon draaien maar niet weet of het mocht
Ik heb t met ze te doen.quote:
Ach, een beetje vent................quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:20 schreef arneaux het volgende:
Wat zal Jeroen kut liggen met zn neus in stof en op zon harde vloer.
Maar dat valt wel op bij de andere bewoners (iig E10 of Tijn) als ze merken dat de deur opslot zitquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
De deur kan op slot hoor ik net. Nou, makkelijk dus.
Maar dat zou vreemd zijn, want normaal staat de deur wagenwijd openquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik al zei, ze kunnen zeggen dat ze tegenwoordig naakt slapen ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vooral bij die twee gaat het opvallen. Omdat ze normaal helemaal onbevangen zijn.
En dan dat de anderen de kamer niet inmogen. Verzin daar maar eens een goede smoes voor die geen achterdocht opwekt.
tja, moet je ff teruglezenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:24 schreef Day het volgende:
Arneaux en Djep!
Dit begint ZO vermoeiend te worden!
quote:
Ik denk (weet bijna zeker) dat de missie misluktquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dat zou vreemd zijn, want normaal staat de deur wagenwijd open
Ik vind dit een hele leuke missie!Ben benieuwd of ze het gaan redden.
Dank je wel, dat is 't natuurlijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vergiste zich dat het automatisch de bewoners zouden zijn met de minste stemmen.
Ze vergat dat Semih het sowieso niet zou worden omdat hij nog met die sanctie zat.
Ja volgens mij gaf ze dat ook aan.. denk dat ze dat zelf ook eerst dacht, maar volgens mij heeft ze dus (per ongeluk) niks fouts gezegd hahaquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ok, merciLeek mij dat ze eerst deed alsof de nummer twee automatisch bij de zusjes zou moeten.
Dan is het wel héél simpel zeg.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Maar dan nog, wat een pretquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk (weet bijna zeker) dat de missie mislukt
ja een beetje vent had ook dat bed opgelift om er onder te kunnen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:23 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ach, een beetje vent................![]()
dat zijn de sleutels van de kluizen hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja ze hebben toch een sleutel met een hangertje eraan
daar spelen ze cluedo mee
ja hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:24 schreef arneaux het volgende:
[..]. Je bent geen knip voor je neus waardt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |